quote:Op maandag 1 maart 2010 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
En shampoo telt ook niet. Gewoon alleen douchegel, moet je even op dat linkje in de OP klikken!
Zit je me hier nou een beetje uit de competite te werken?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee die bruisballen zijn voor in bad.
Oké, ik doe toch mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Onsterfelijk geliefd bij je geliefde he. Met Lush.
Ik denk, ik zeg het nog maar even...
Jaquote:Op maandag 1 maart 2010 16:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Zit je me hier nou een beetje uit de competite te werken?
Die bruisballen heb je ook voor in de douche hoor, sort of
Nee sorry, dat stond op de vorige pagina in dit topicquote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Een shampoo is vast ook een doucheproduct toch? Anders heb ik net mijn inzending verkloot
Als je van bepaalde ingrediënten die je er in wilt al weet wat daar de effecten van zijn is het mooi natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooooooooooooh!! Ik heb echt een keigoed idee!
Maar hoe uitgewerkt moet het zijn? Ik wil bijvoorbeeld een dingus met effect zus en zo. Moet je dan ook al gaan uitzoeken welke ingredientdingussen effect zus en welke ingredienten effect zus te weeg gaat brengen of kun je dat aan les experts van Lush overlaten?
Je hebt nog een hele week!quote:
Als eh... Sieneke het ESF heeft gewonnen!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
I know greysie, i knooooow!! Echt, mijn idee is geniaal!
Wanneer gaan we stoppen met roken?
Je hebt dan ook nog een week om op een briljante inzending te broeden.quote:
Ook jij als man mag dus meedoenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:44 schreef Armoed het volgende:
vrouwenstormlooptopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |