Ga naar de kleuterschool met je sneue infantiele zaadverhaaltjes waar niemand op zit te wachten.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga naar het bejaardenhuis, azijn pissende ouwe zeiklul !
Naja ik luister sowieso nooit muziek in het openbaar, alleen met oordopjesquote:Op maandag 1 maart 2010 08:52 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens is niet je telefoon kapot maar je speaker. Gelukkig komt ons dat goed uit, scheelt een faler met kutherrie uit z'n mobiel.
Even zoeken naar "Blower"quote:Op maandag 1 maart 2010 09:02 schreef Chinless het volgende:
HOAX! die app bestaat niet in de app store.
quote:Op maandag 1 maart 2010 08:53 schreef Tamashii het volgende:
hahahahahaha. Geniaal. Wat ben je dan een sukkel zeg.
Oh dankjewel, maandag weer iets beter.
quote:Op maandag 1 maart 2010 08:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ga naar de kleuterschool met je sneue infantiele zaadverhaaltjes waar niemand op zit te wachten.
Eensch.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ga naar de kleuterschool met je sneue infantiele zaadverhaaltjes waar niemand op zit te wachten.
In de eerste 2 pagina's van je posthistory staat niet 1 topic waarvan jij de TS bent.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dus?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In de eerste 2 pagina's van je posthistory staat niet 1 topic waarvan jij de TS bent.
De beste stuurman staat aan wal zeggen ze ook wel heh...
Terechte klacht.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga naar het bejaardenhuis, azijn pissende ouwe zeiklul !
Mooie woorden van iemand die met een iPhone (quote:Op maandag 1 maart 2010 09:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In de eerste 2 pagina's van je posthistory staat niet 1 topic waarvan jij de TS bent.
De beste stuurman staat aan wal zeggen ze ook wel heh...
Meisje, mensen kunnen er om lachen, ik dat geval faal ik helemaal nietquote:Op maandag 1 maart 2010 09:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooie woorden van iemand die met een iPhone () een kaarsje uit wil blazen (
![]()
![]()
)
Sorry hoor, maar jouw topics zijn best wel FAIL.
Wellicht dat Opa Bakkebaard zich ervan weerhoudt om zulke faaltopics te openen. Vind ik een stuk wijzer.
Wat een sterk argumentquote:Op maandag 1 maart 2010 09:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Meisje, mensen kunnen er om lachen, ik dat geval faal ik helemaal niet
Dus ga jij nou maar afwassen ofzo...
Hoezo ?quote:
Nou, ha ha ha.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo ?
Ik post mijn topics toch zodat mensen kunnen lachen ...
Dat doen mensen vaak genoeg om mijn topics, dus hoezo is dat een zwak argument ?
quote:Op maandag 1 maart 2010 08:53 schreef Tamashii het volgende:
hahahahahaha. Geniaal. Wat ben je dan een sukkel zeg.
Er is een verschil tussen om een topic moeten lachen en iemand uitlachen.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Meisje, mensen kunnen er om lachen, ik dat geval faal ik helemaal niet
Dus ga jij nou maar afwassen ofzo...
Zo'n type lijk jij mij idd wel ja. En dan ook iedere keer faliekant falen. Zoals nu.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo expressief als ik ben wilde So Surreal (TS) weer eens in het midden van de belangstelling staan.
Ik faal bijna nooitquote:Op maandag 1 maart 2010 10:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo'n type lijk jij mij idd wel ja. En dan ook iedere keer faliekant falen. Zoals nu..
Wij weten nog wel waar jij het van moet hebben hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik faal bijna nooit
En ik ben ook niet zo'n sneu type die het van z'n telefoon moet hebben
Hahahaquote:Op maandag 1 maart 2010 10:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wij weten nog wel waar jij het van moet hebben hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wij weten nog wel waar jij het van moet hebben hoor.
[ afbeelding ]
TS?quote:En dat waren mijn iPhone 2G speakers
door maikelw - Versie 1.0 - 18 nov 2009
Kapoet
3 van de 3 klanten vonden deze recensie nuttig
Speak for yourself and from yourself, or be silent.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb hem nog geen jaar, dus er zal wel garantie op zitten, eerst uiteraard de jailbreak er af halen...quote:Op maandag 1 maart 2010 11:20 schreef Monstarr het volgende:
@ iTunes:
[..]
TS?
anyway:
Hier, kun je knutselen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |