Vannacht reed Johan zijn Mercedes klem op een vluchtheuvel toen hij zijn sms-berichten zat te lezen. Dus vandaag kwam Bram met zijn auto langs om samen ergens naartoe te gaan. Ze konden vervolgens de parkeergarage niet meer uit omdat twee automaten het niet deden, ze geen bankpassen bij zich hadden, en de apparaten geen papiergeld accepteerden. Johan heeft toen de slagboom omhoog geduwd en zo zijn ze zonder te betalen weggereden. Johan deed daarna telefonisch aangifte bij de politie van gijzeling door de parkeergarage.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:07 schreef TjetMaster het volgende:
Mod Suzzy: lieve chatters, het spijt me te moeten mededelen dat we gehacked. stream doet het daarom dus ook niet, en zal het vanavond ook niet meer gaan doen
Wat zit je nou te blèren met al die vraagtekensquote:Op zondag 28 februari 2010 22:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
En dat geloof je???? Dat SV gehacked is?
Ja door Johan die geen idee had wat Heidi aan het doen was en graag alleen wou zijn. Grof toch.quote:
Gaslek, kortsluiting, vlooienplaag...quote:Op zondag 28 februari 2010 22:46 schreef TjetMaster het volgende:
Wat zou er morgen gebeuren?
Brand? Lekkage? Stormschade?
De eerste twee kunnen zeker, de derde verwacht ik toch eigenlijk pas rond juli, augustus. Dat zijn de hoogtijdagen voor vlooienquote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaslek, kortsluiting, vlooienplaag...
Hee, wat dacht je van een moord. Alsido de dader, het eerste het beste nieuwe teamlid het slachtoffer. Hebben we die vlooien ook niet meer nodig, die ontvluchten lijken.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
De eerste twee kunnen zeker, de derde verwacht ik toch eigenlijk pas rond juli, augustus. Dat zijn de hoogtijdagen voor vlooienMaar een overstroming of tsunami kan natuurlijk ook nog
Krijg je in plaats van vlooien madenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, wat dacht je van een moord. Alsido de dader, het eerste het beste nieuwe teamlid het slachtoffer. Hebben we die vlooien ook niet meer nodig, die ontvluchten lijken.
Plus een lijklucht. Ideale omstandigheden voor een Bunker IIquote:Op zondag 28 februari 2010 23:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Krijg je in plaats van vlooien maden
ook nog eens! waarom doet Johan zo moeilijk, er worden hele scripts aangeleverd hier!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus een lijklucht. Ideale omstandigheden voor een Bunker II
En waarom zou iemand een site waar niets te beleven valt willen hacken?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
Johans site gehackt?
Dat zou suzzy op fok! gezet hebben.
Echt hoor lachen.
Ik heb ooit een site gehad waar ongeveer 3 bezoekers per maand kwamen, die is ook ooit gehackt.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
En waarom zou iemand een site waar niets te beleven valt willen hacken?
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb ooit een site gehad waar ongeveer 3 bezoekers per maand kwamen, die is ook ooit gehackt.
Ik heb de laatste 20 minuten gezien. Ik lees nu de reacties van kijkers in TVR over de show. Het moet nogal grappig geweest zijn als ik de commentaren mag gelovenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:16 schreef spuitje het volgende:
BTW: heeft iemand hier nog de moeite genomen dat programma van Jaap over die Joram te kijken?
Echt??? jee............quote:Op zondag 28 februari 2010 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb ooit een site gehad waar ongeveer 3 bezoekers per maand kwamen, die is ook ooit gehackt.
Peter zegt dat hij woest is. Ik vind dit zo dom van Johan.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan schijnt Peter ook de schuld gegeven te hebben van de spullen die Jaap vernielde
Ook was hij veel minder lang blijven hangen van de week dan Johan beweerde.
Stuiptrekkingen.
Ik ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter zegt dat hij woest is. Ik vind dit zo dom van Johan.
Bronmagazine begon vanmorgen zelf op de chat over Peter, over wat hij had gezegd enzo, te blaattenquote:Op maandag 1 maart 2010 07:52 schreef Disana het volgende:
FadingLeo hoopt dat Peter zijn boosheid om kan zetten in werk in SV voor of achter de schermen; hij heeft hier gelezen wat Peter vannacht op de chat heeft gezegd. BRONmagazine vindt het niet kies dat Peter er op de chat over heeft gepraat.
Dat is dan hypocriet. Als je vindt dat iemand dat niet op de chat moet spuien, moet je het ook niet doorvertellen. Ik vond het begrijpelijk dat Peter boos was, hij kreeg helemaal geen gehoor meer bij Johan.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:54 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Bronmagazine begon vanmorgen zelf op de chat over Peter, over wat hij had gezegd enzo, te blaatten
Johan hmmmz... die vriendelijke man?!, die Koning Kannix?!, die de postbode nét zo bedankt als iemand die net 10 uur voor hem heeft staan zwoegen !? Ja dat is Johan, veel gebakken lucht en...Hoi,,,,en bedankt hé !!!! Ja, die kennen we nu allemaalquote:Op maandag 1 maart 2010 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter zegt dat hij woest is. Ik vind dit zo dom van Johan.
Het is gewoon dom om mensen af te stoten die kunnen bijdragen aan een leuke stream, voor of achter de schermen. Peter zorgde voor vertier en HiDiHo was volgens mij ook heel nuttig bezig. Zorg dat je die mensen aan je bindt i.p.v. te luisteren naar je impulsen ('ik wil rust').quote:Op maandag 1 maart 2010 07:59 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Johan hmmmz... die vriendelijke man?!, die Koning Kannix?!, die de postbode nét zo bedankt als iemand die net 10 uur voor hem heeft staan zwoegen !? Ja dat is Johan, veel gebakken lucht en...Hoi,,,,en bedankt hé !!!! Ja, die kennen we nu allemaal
Jammer dat het zo moet gaan met Peter.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter N zegt dat-ie voorlopig niet meer bij SV komt. Hij is boos over de gang van zaken en zegt dat er met Johan niet te praten valt.
Annemarie heeft besloten de chat te verlaten, iemand heeft een doodsverwensing in haar richting gemaakt.
En verder was Peter nog heel terughoudend in wat hij zei.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is dan hypocriet. Als je vindt dat iemand dat niet op de chat moet spuien, moet je het ook niet doorvertellen. Ik vond het begrijpelijk dat Peter boos was, hij kreeg helemaal geen gehoor meer bij Johan.
Ja dat vind ik ook, hij uitte voornamelijk zijn verontwaardiging.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En verder was Peter nog heel terughoudend in wat hij zei.
Daar heb ik ook aan zitten denken. Heb dat hele gesprek opgeslagen (vooruitziende blik denk ik) en het net even terug gelezen, maar ik heb haar zeker niet met de dood bedreigd!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, hij uitte voornamelijk zijn verontwaardiging.
Spuitje, niemand heeft een doodsbedreiging gezien. Kan het zijn dat het om jouw pm-gesprek met haar ging? Sowieso leek het meer een schreeuw om aandacht.
Ik geloof je. Alle aandacht ging naar Peter en ik vermoed dat ze daar een probleem mee had.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken. Heb dat hele gesprek opgeslagen (vooruitziende blik denk ik) en het net even terug gelezen, maar ik heb haar zeker niet met de dood bedreigd!
De chat van Peter heb ik gemist, dat vind ik wel jammer. Maar ik begrijp dat hij zwaar teleurgesteld is in Johan. Dan is hij denk ik niet de enige. Ben wel benieuwd of Johan er nog op gaat reageren straks.
Zolang er geen duidelijke afspraken worden gemaakt over wie wat wanneer gaat doen komt er helemaal niets van de grond in SV! En daar kan Johan echt niet alleen de vrijwilligers de schuld van geven!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:33 schreef 5thencounter het volgende:
Johan's politieke campagne gaat ten koste van de SV, iedereen daar krijgt de schuld van alles als Johan weer terug is van ergens debateren...en vrijwilligers zijn ook zó weer pleitte alstie niet oppast!
Alsof je dan niet een klein berichtje op de chat zou kunnen (laten) zetten met die mededeling .........quote:
Dus dat. Slap gelul.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
Zijn ze nog steeds 'gehackt'?
Die kutsmoesjes van Vlemmix ook. Is het geen tsunami dan is het wel een hacker. Ben benieuwd wanneer Yeti zijn intrede doet.
Of op de site? Want dat werkt allemaal nog, zelfs de gasten voor morgenavond en woensdagavond staan al vermeld!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof je dan niet een klein berichtje op de chat zou kunnen (laten) zetten met die mededeling .........
quote:JORAN SPREEKT
Kijkdichtheid: 5.9
Marktaandeel: 11.9
Absolute kijkers: 900.000
Bram was er van overtuigd dat er minstens 4 miljoen kijkers zouden zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
Jaap en Joran hebben toch heel wat minder succes dan Peter R. :
4.000.000 kijkers? Minimaal?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:15 schreef beequeen het volgende:
Bram was er van overtuigd dat er minstens 4 miljoen kijkers zouden zijn.
En weer:quote:Joep meldt op de chat dat ze wrs gehackt zijn maar weet het niet zeker.![]()
Ze zijn hard aan het werk om de stream nieuw leven in te blazen.
Joep: ik hoop dat ik het voor 6 uur nog werkend krijg, maar moet ook nog op een aantal zaken wachten voordat ik aan sommige punten kan beginnen
Dat laatste dacht ik dus ook, maar alles werkt behalve de stream. Misschien is dit wel de straf van Johan voor alle negatieve berichtenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
4.000.000 kijkers? Minimaal?![]()
![]()
![]()
Bram is lief, maar soms ook wel erg naïef. En goedgelovig.
Oud nieuws, gebracht door een 'journalist' die je met de beste wil der wereld niet serieus kunt nemen.
[..]
En weer:
![]()
![]()
![]()
Nu ben ik verre van technisch, maar een hele dag werken om de stream weer aan de praat te krijgen?
En, als je site is gehackt, geldt dat dan niet voor alles, chat incluis?
Waarschijnlijk de hacker die ook de hyves van Claire had "gehackt"quote:
ik doe altijd via Hidi.de chat en stram via wmpquote:Op maandag 1 maart 2010 11:46 schreef Gert het volgende:
Kan iemand mij username en password even vertellen?
En voor al die mensen die weglopen, komt weer nieuwe aanwas die de betrekkelijke bekendheid van Johan interessant vindt. Totdat ook zij weer gedesillusioneerd het veld ruimen.quote:
Ja thx, het had te maken met mijn eigen connectie naar internet dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe altijd via Hidi.de chat en stram via wmp
mms://85.92.128.193/knr26379_1
dUS NOG EEN WEEK OF 2 HOUDT IE HET WEL UITquote:Op maandag 1 maart 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En voor al die mensen die weglopen, komt weer nieuwe aanwas die de betrekkelijke bekendheid van Johan interessant vindt. Totdat ook zij weer gedesillusioneerd het veld ruimen.
Die had je eerder gepost en toen was ik 'm weer kwijt. Nu pauze, dus tijd om even voor te gaan zitten.quote:
Meesterlijke tekstquote:Op maandag 1 maart 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had je eerder gepost en toen was ik 'm weer kwijt. Nu pauze, dus tijd om even voor te gaan zitten.
Ik denk dat dat ook de bedoeling is van Johan.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter heeft groot gelijk dat-ie z'n prioriteiten verlegd. Als ik hem was zou ik voorlopig alleen m'n gezicht op woensdag laten zien en ze het voor de rest zelf laten uitzoeken.
Dat is precies wat hij van plan is.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter heeft groot gelijk dat-ie z'n prioriteiten verlegd. Als ik hem was zou ik voorlopig alleen m'n gezicht op woensdag laten zien en ze het voor de rest zelf laten uitzoeken.
Dat is precies wat hij niet van plan is.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Peter mag vaker komen als hij een programma op een vast tijdstip wil draaien, dus bijvoorbeeld de veiling, op elke dinsdagavond ofzo.
Straks als Liesbeth er is mogen ze weer gaan stofzuigenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Die twee stagiairs vervelen zich te pletter, echt.
Komt Liesbeth straks?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Straks als Liesbeth er is mogen ze weer gaan stofzuigen
Liesbeth meldde daarstraks dat ze vanmiddag weer kwam....en dat ze dit vaker gaat doen...ff weg...als ze nu gewoon op oude voet doorgaat is ze voor 1 april gewoon helemaal daar weg ...want dan is sv ook wegquote:Op maandag 1 maart 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
Is er al duidelijkheid over wanneer Alsido en Liesbeth voldoende onthaast zijn om weer terug te keren?
Liesbeth komt vanmiddag weer en Alsido is een voetreis naar Timboektoe aan het maken hoop ikquote:Op maandag 1 maart 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
Is er al duidelijkheid over wanneer Alsido en Liesbeth voldoende onthaast zijn om weer terug te keren?
Die zit weer in debat.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:59 schreef Copycat het volgende:
Wat gênant. Heb je een televisiestudio, gaan je stagiaires bij gebrek aan werkzaamheden puzzelen.
Waar is Johan de Vlemmige beunhaas?
Zijn trui riekt inmiddels zo dat de opstandige Touaregs de Sahara prompt zullen verlaten als hij binnen reukafstand komt.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef Pearlbitch het volgende:
en Alsido is een voetreis naar Timboektoe aan het maken hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |