Jolanda heeft dit weekend geprobeerd alles wat Liesbeth had moeten doen, in te halen. Dat ziet Johan liever niet besproken op de chat, op Fok! of waar dan ook. Het liefst zou hij zelf alle negatieve gedachten van de kijkers over Liesbeth verbieden, denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:30 schreef Marrije het volgende:
Johan heeft toch geen geheimen te bespreken?
Achterkamertjes politiek
Nee, ik heb me laten misleiden door je usericon terwijl op mijn icon een vrouw staatquote:
Boeddha zit nu nog te lachen maar het lachen zal hem spoedig, net als Johan, vergaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:17 schreef Copycat het volgende:
Spannend. Zal het badeendje winnen of is Boeddha hem ook dit keer weer slimmer af?
Ja, die is er uitgeknikkerd. Pearlbitch weet er meer van maar wil niets zeggenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:30 schreef Laysa het volgende:
ik zal wel spuit elf zijn...maar ik zie Mod Dirk niet meer ingelogd staan....is zij ook netjes bedankt voor haar inzet?
Ik ben bang van wel, samen met Peter. Suzzy is nu hoofdmod.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:30 schreef Laysa het volgende:
ik zal wel spuit elf zijn...maar ik zie Mod Dirk niet meer ingelogd staan....is zij ook netjes bedankt voor haar inzet?
Ah oke....dat verklaard ook waarom babous er niet meer zit....en eerlijk gezegd ...zelfs ik kan die invulling maken waarom ze weg moestquote:Op zondag 28 februari 2010 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die is er uitgeknikkerd. Pearlbitch weet er meer van maar wil niets zeggen
Vertel.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef Laysa het volgende:
Ah oke....dat verklaard ook waarom babous er niet meer zit....en eerlijk gezegd ...zelfs ik kan die invulling maken waarom ze weg moest
Hoelang kun je het over niks hebben? Dat is namelijk wat SV momenteel is: niksquote:
Commentaar geven op een boeddha is wat lastig hè? En daarnaast ben ik atheïst.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:40 schreef akveor het volgende:
Gaat het uberhaupt wel eens over SV?
De streamers vs mods vs vlemmix is schijnbaar de soap.
Was geen ORB?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht net even dat er wat stond te gebeuren, ik dacht dat ik een vlieg zag vliegen maar het was een stofje dat van de lamp op mijn scherm viel.
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoelang kun je het over niks hebben? Dat is namelijk wat SV momenteel is: niks
Als er al wat te zien of horen valt daar is het dat het de schuld van de kijkers is.
Ik zet toch zo nu en dan de stream even aan. Tot nu toe heb ik nog geen enkele keer iets boeiends gezien.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Commentaar geven op een boeddha is wat lastig hè?
Hoi Roevka.
jij hebt tenminste iets van entertainment.... lucky bastard...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht net even dat er wat stond te gebeuren, ik dacht dat ik een vlieg zag vliegen maar het was een stofje dat van de lamp op mijn scherm viel.
Nee, helaas. Maar ik herinnerde me opeens deze: Als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna.quote:
Ze lezen echt allemaal mee hierquote:Ik denk dat Spirimuts ook meeleest. Hoi.![]()
Je moet het ook gewoon allemaal positief bekijken, schijnt. Anders word je ziek en is dat je eigen schuld. (clap)quote:Op zondag 28 februari 2010 17:50 schreef akveor het volgende:
[..]
jij hebt tenminste iets van entertainment.... lucky bastard...
Ik denk ook wel dat peter hier n sleutelrol in heeft...een rol waar hij overigens niet om gevraagd heeft...denk ik...en daar is Babous ook de duppe van nu...Al neig ik naar het feit dat beiden zo wel beter af zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel.![]()
Zelf denk ik dat ze gewoon weggepest is door Alsido omdat hij Peter niet moet. Peter werd te popi en Alsido werd constant afgezeken.
Ik stel een dagelijkse roddelrubriek voor... SV Boulevard...quote:Op zondag 28 februari 2010 17:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat peter hier n sleutelrol in heeft...een rol waar hij overigens niet om gevraagd heeft...denk ik...en daar is Babous ook de duppe van nu...Al neig ik naar het feit dat beiden zo wel beter af zijn![]()
Zuur is het wel
beiden zijn on stream geweest....en van speculaasjes zijn we hier nooit vies geweestquote:Op zondag 28 februari 2010 17:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik stel een dagelijkse roddelrubriek voor... SV Boulevard...
Volgens mij kan je daar dagelijks zo een uurtje mee vullen..
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, helaas. Maar ik herinnerde me opeens deze: Als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna.Beat that for a truth, Spirimuts
![]()
[..]
Ze lezen echt allemaal mee hier
genoeg en dat is SV op het momentquote:Op zondag 28 februari 2010 17:48 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
Is er dan helemaal geen crew-activiteit daarzo?
Ik vind het maar wat vreemd dat Johan niet weet wanneer ze terugkomen. Het lijkt er een beetje op dat de liefde over is.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Marrije het volgende:
We mogen vast niet zien dat Lui & Lui zijn teruggekeerd.
Het lijkt me wel een aardig man met een goed hart en altijd wel in voor een nieuw project. Maar of ie echt capabel is om de juiste mensen om hem heen te verzamelen weet ik zo net nog niet. Het is misschien ook wel daarom dat veel mensen met een meewarige blik z'n ondernemingen bekijken.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:51 schreef spuitje het volgende:
Je hoort de laatste dagen eigenlijk niets anders dan "Johan wil............" en "Johan wil niet........." en veel chatters begrijpen hem helemaal! Maar ik begin Johan onderhand een vervelende dramkont te vinden!
Wordt het niet eindelijk eens tijd dat Johan zich gaat afvragen wat de streamers willen??? Wordt het niet de hoogste tijd dat hij zich eens daadwerkelijk serieus gaat bezighouden met de programmering van SV?
Of laat hij het echt gewoon doodbloeden? Wie het weet mag het zeggen
Ik geloof er ook nog in hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
SV is al dood, alleen Johan is de enige die het nog niet weet....
Hij zou de juiste mensen om zich heen kunnen verzamelen als hij ze zou willen betalen! Maar het moet bijna allemaal op vrijwillige basis en nee, dat gaat niet werken! Er is voor goedwillende vrijwilligers meestal zelfs geen eten. Dat noem ik niet amateuristisch, dat noem ik uitvreten!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een aardig man met een goed hart en altijd wel in voor een nieuw project. Maar of ie echt capabel is om de juiste mensen om hem heen te verzamelen weet ik zo net nog niet. Het is misschien ook wel daarom dat veel mensen met een meewarige blik z'n ondernemingen bekijken.
Dat het wat amateuristisch is niet zo erg. Dat heeft zo z'n charme. Maar het mag wel iets enthousiaster allemaal.
Een goede leider/coördinator zou wonderen kunnen doen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij zou de juiste mensen om zich heen kunnen verzamelen als hij ze zou willen betalen! Maar het moet bijna allemaal op vrijwillige basis en nee, dat gaat niet werken! Er is voor goedwillende vrijwilligers meestal zelfs geen eten. Dat noem ik niet amateuristisch, dat noem ik uitvreten!
Beetje OTquote:Op zondag 28 februari 2010 20:21 schreef akveor het volgende:
Jaap z'n interview met Joran zometeen op RTL 5.. of is dat OT?
En morgen niet......quote:Mod Suzzy: lieve chatters, het spijt me te moeten mededelen dat we gehacked. stream doet het daarom dus ook niet, en zal het vanavond ook niet meer gaan doen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |