quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Maar alleen tijdens films, dus?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:30 schreef IHVK het volgende:
Gevonden:
http://www.mediacourant.nl/?p=4416
Maar ik heb ook editrechten.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
3xx.
Ihvk heeft het geheugen van een goudvis.
Je weet dat het hem niet echt isquote:Op zondag 28 februari 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
[PICS ONLY] #33 Wat draag je vandaag
Check die onderste foto dan![]()
Hoi maartjeh
Familie van Bortje?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
Hoi maartjeh
hey Rook! hoe is 't?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
Hoi maartjeh
Hai IHVK!quote:
Beetje druk nu met betoog over Wilders wat ik morgen moet inleveren, maar heb verder wel leuk weekend gehad met vrienden enzoquote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef maartjeh het volgende:
[..]
hey Rook! hoe is 't?
[..]
Hai IHVK!![]()
Laten we het maartjeh vragenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Het is bijna maart, nog een afscheidswoord voor februari?
Heb je gebeld?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Deze posters al gezien?
Bel dit nummer eens, best grappig.
Wat lijkt me dat saai zeg..quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beetje druk nu met betoog over Wilders wat ik morgen moet inleveren, maar heb verder wel leuk weekend gehad met vrienden enzoEn jij?
SJOOOONGEJONGE, en ik heet niet eens MAARTje.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Laten we het maartjeh vragen![]()
Hij is zo niet grappig
Tot... de... volgende... keer... maar... weer...quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Het is bijna maart, nog een afscheidswoord voor februari?
Het is opzich wel interessant omdat je nu de achtergronden hoort, maar je moet zoveel verwijzen naar bronnen enzoquote:Op zondag 28 februari 2010 20:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat saai zeg..![]()
Ik ehhh.. druk weekend gehad. Donderdagavond ging m'n auto stuk dus ben daar veel mee in touw geweest. Gister nog uit eten geweest en vandaag naar Opa en Oma op de thee.
Ik heb die posters gezien ja, maar wat is dat voor viralquote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Deze posters al gezien?
Bel dit nummer eens, best grappig.
Tamelijk veel tamtam dit Tamaraquote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef maartjeh het volgende:
[..]
SJOOOONGEJONGE, en ik heet niet eens MAARTje.
Ja wat dat betreft is het wel actueel, maar toch..quote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is opzich wel interessant omdat je nu de achtergronden hoort, maar je moet zoveel verwijzen naar bronnen enzo![]()
Auto's mogen - net als fietsen - nooit kapot gaan
Ik heb vorig jaar een essay geschreven over Wilders. Ik had alleen al 25 krantentenartikelen gebruikt (plus natuurlijk een hoop andere bronnen). Het was behoorlijk irritant om steeds naar uitspraken in bronnen te moeten verwijzen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is opzich wel interessant omdat je nu de achtergronden hoort, maar je moet zoveel verwijzen naar bronnen enzo![]()
Auto's mogen - net als fietsen - nooit kapot gaan
Heb ik niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef IHVK het volgende:
Wel via vaste telefoon doen he. als je die hebt dan.
Ja, ik heb tientallen pagina's vakliteratuur doorgespit en heb nog jurisprudentie liggen enzo, ook fijnquote:Op zondag 28 februari 2010 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een essay geschreven over Wilders. Ik had alleen al 25 krantentenartikelen gebruikt (plus natuurlijk een hoop andere bronnen). Het was behoorlijk irritant om steeds naar uitspraken in bronnen te moeten verwijzen.
EN dan zo die harde wind en regen buiten.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:53 schreef Rookert het volgende:
Komt Wik zo weer met zijn "Over een paar weken lig ik heerlijk in de Egyptische zon aan het zwembad![]()
![]()
![]()
" opmerkingen
Niet dat hij wegkomt met Egyptair vanaf Schiphol met dit weerquote:Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
EN dan zo die harde wind en regen buiten.
Je kweekt daar geen sympathie mee he wik
Oeh, dat is al helemáál pokkewerk dan, lijkt mij, jurisprudentie.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, ik heb tientallen pagina's vakliteratuur doorgespit en heb nog jurisprudentie liggen enzo, ook fijn
Jonguh, wat nou?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:53 schreef Rookert het volgende:
Komt Wik zo weer met zijn "Over een paar weken lig ik heerlijk in de Egyptische zon aan het zwembad![]()
![]()
![]()
" opmerkingen
Nouja, valt opzich wel mee als je weet welk gedeelte je moet lezen, maar taalgebruik in krantenberichten is makkelijker zeg maarquote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oeh, dat is al helemáál pokkewerk dan, lijkt mij, jurisprudentie.Ik bekeek het van de sociale kant, dus dat hoefde gelukkig niet.
Er bloeit hier ietsquote:Op zondag 28 februari 2010 21:00 schreef Ayca het volgende:
Zou jij mij niet meenemen de volgende keer dat je ging
Egypte is wel wat anders dan het gemoedelijke Nederland, Ayça.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:00 schreef Ayca het volgende:
Wat een hitsig, opdringerig en gewillig meisje ben je toch ook!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:00 schreef Ayca het volgende:
Heb ik geen problemen mee.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Egypte is wel wat anders dan het gemoedelijke Nederland, Ayça.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een hitsig, opdringerig en gewillig meisje ben je toch!
'Kijk eens hoeveel paardekracht ik heb!'quote:Op zondag 28 februari 2010 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik weer in onze Sub kan rijden. Heerlijk zo'n brullende V8
![]()
.
Mijn auto heeft meer paardekracht dan die van jouquote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Kijk eens hoeveel paardekracht ik heb!'
Ik kan niet wachten tot mijn auto uberhaupt weer rijdt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik weer in onze Sub kan rijden. Heerlijk zo'n brullende V8
![]()
. Zon, zwembad, tennis
. Onze honden
. Familie
.
Jailbait is a bitchquote:Op zondag 28 februari 2010 21:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een hitsig, opdringerig en gewillig meisje ben je toch!
Het is geen Turkijequote:
Kapotte versnellingsbak is vaak schuld van de eigenaar/automobilist zelfquote:Op zondag 28 februari 2010 21:04 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot mijn auto uberhaupt weer rijdt.
Daar moet je ook niet op wachten, maar iets aan doen. Anders kun je lang wachten.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef IHVK het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik een rijbewijs heb, zo hebben we allemaal onze problemen.
Hoe was de rijles?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef IHVK het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik een rijbewijs heb, zo hebben we allemaal onze problemen.
Google maar op kapotte versnellingsbak polo/lupo/golf 3.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kapotte versnellingsbak is vaak schuld van de eigenaar/automobilist zelf
Ik dacht nog wel dat VW redelijke autootjes maakte.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:06 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Google maar op kapotte versnellingsbak polo/lupo/golf 3.
Gewoon slechte revisies allemaal?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:06 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Google maar op kapotte versnellingsbak polo/lupo/golf 3.
Ik ben vandaag naar Amsterdan gereden en terug.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef IHVK het volgende:
Klopt wel, alleen in de Polo/Lupo/Golf3 zit een zwakke versnellingsbak. Is algemeen bekend. Zeker voor een 1600 6N2 zijn WEINIG versnellingsbakken te vinden. Voordeel is wel dat Seat ook van VW is.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat VW redelijke autootjes maakte.
Gelukkig dat ik nog geen eigen auto hebquote:Op zondag 28 februari 2010 21:08 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Klopt wel, alleen in de Polo/Lupo/Golf3 zit een zwakke versnellingsbak. Is algemeen bekend. Zeker voor een 1600 6N2 zijn WEINIG versnellingsbakken te vinden. Voordeel is wel dat Seat ook van VW is.
Zien we welquote:Op zondag 28 februari 2010 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naar Lloret, Salou, Chersonissos of Albufeira?![]()
Inderdaad Rookert.quote:
Omdat we /caren.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom negeren jullie mijn Turkije-dissen allemaal.
Heb je ooit voet gezet op Turks grond?!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom negeren jullie mijn Turkije-dissen allemaal.
En terecht! *slaat met vuist op tafel*.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad Rookert.In onze tijd moest je de vader van een meisje een verzoekbrief sturen om zijn dochter bij de naam te mogen noemen en in de ogen te mogen kijken. De jeugd van tegenwoordig is te makkelijk.
Word ik genegert? Maar ik vind mijn blanke huid wel mooiquote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je ooit voet gezet op Turks grond?!Nee?!
Nou, dan is je commentaar niets waard!
Je wordt genegert!
Auto rijden opzich is niet duur, maar het onderhoud e.d. wel. Niet leuk meer.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik nog geen eigen auto heb. Zo'n auto is een geldverslinder.
Dit zegt me echt minder dan niksquote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Meestal iets met een prise-as-lager en druklager.
Inderdaad!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Word ik genegert? Maar ik vind mijn blanke huid wel mooi.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze moeten elkaar aanvullen
rookert (L) maartjeh
Kan ik ook een dürüm döner bij jullie halen? daar houd ik meer van.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad!Je zult nu een wit voetje bij ons moeten halen.
Jij weet meer dan ikquote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze moeten elkaar aanvullen
rookert (L) maartjeh
En meer dan mij.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij weet meer dan ik![]()
Hoe is het met eh.. die ene ... je weet wel eh.. nee, Ayça mag het vragen
Die Marokkaan?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij weet meer dan ik![]()
Hoe is het met eh.. die ene ... je weet wel eh.. nee, Ayça mag het vragen
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan ik ook een dürüm döner bij jullie halen? daar houd ik meer van.
Nee, ik had het over Bilmi's boyfriend, naar het schijnt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Serieus jullie doelen niet op mijn Turkje he?
Welneequote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Serieus jullie doelen niet op mijn Turkje he?
Latersquote:Op zondag 28 februari 2010 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga trouwens wat anders doen. Houdoe!
Nee natuurlijk niet. Gister en eergister nog gezien.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
WelneeIs die gozer al uit je hoofd?
Ok... In wat voor omgang is dat danquote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Gister en eergister nog gezien.
VREEMD gegaan? Nee.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok... In wat voor omgang is dat danHij was toch vreemdgegaan of niet? Ik zou er niet zo vrolijk van worden en mijn vriendin de deur wijzen denk ik nu
Nee want dan had ik hem geen blik meer waard gegund, geloof mij.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huh, dat zei je toch![]()
Laat dan maar
Nee, daarom, ik snapte het al nietquote:Op zondag 28 februari 2010 21:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee want dan had ik hem geen blik meer waard gegund, geloof mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef Julis het volgende:
Hallo. Ich war in Deutschland. Und jetzt bin ich zurück in die Niederlande. TVP.Spreek geen Duits hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
neemaar hij keek op trt turk wat raar net
vaders die wegzappen tijdens reclames
Herkenbaarquote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef Rookert het volgende:
Kutzooi, ik ben nu op een punt van mijn betoog waarvan ik denk "ahh, nu gaat het snel!", waardoor ik nu minder doe omdat ik denk dat het toch wel snel gaat, maar als gevolg van die gedachte ligt het werk nu stil.
Het is zo fucking irritantquote:
Jouw postquote:Op zondag 28 februari 2010 22:47 schreef Julis het volgende:
EINZZZ!!
Ik heb eindelijk mijn economie cijfer terug (herkansing). Van een 3.1 naar een 7.2. EINZZZ!!!. En nu sta ik gemiddeld weer een 6.6
ICH BIN FROH.
Morgen school.
ICH BIN NICHT FROH.
Geen Duits!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:47 schreef Julis het volgende:
EINZZZ!!
Ik heb eindelijk mijn economie cijfer terug (herkansing). Van een 3.1 naar een 7.2. EINZZZ!!!. En nu sta ik gemiddeld weer een 6.6
ICH BIN FROH.
Morgen school.
ICH BIN NICHT FROH.
Je verveelt je al stierlijk na één week vakantie?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef Ayca het volgende:
Eigenlijk vind ik het niet eens zo erg om morgen naar school te gaanraar dat heb ik al jaren niet gehad
Klassieke situatie met als gevolg weinig slaapquote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef Rookert het volgende:
Kutzooi, ik ben nu op een punt van mijn betoog waarvan ik denk "ahh, nu gaat het snel!", waardoor ik nu minder doe omdat ik denk dat het toch wel snel gaat, maar als gevolg van die gedachte ligt het werk nu stil.
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:52 schreef IHVK het volgende:
Het is hier een Neerlandsch forum. Een. Twee. Politie.
Ik vind dit soort Duits echt niet mooi. Lijkt alsof hij slijm in zijn keel heeft die er maar niet uit wil.quote:
Arrrghghghgquote:Op zondag 28 februari 2010 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Economiecijfer' is trouwens één woord.
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 februari 2010 22:54 schreef maartjeh het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken.
Iyi geceler alvast allemaal!
Vind ik ook, maar een hoop Duitsers praten zo uit hun keel.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind dit soort Duits echt niet mooi. Lijkt alsof hij slijm in zijn keel heeft die er maar niet uit wil.
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar een hoop Duitsers praten zo uit hun keel.
Nee, je bent wel komisch/blij meestalquote:Op zondag 28 februari 2010 22:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn posts zijn meestal zo: "",
.
Heb je betoog al af![]()
?
Mooi liedjequote:Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik kon even niks beters bedenken ()
Maar dit klinkt niet uit de keel.
Dit is allemaal schijnquote:Op zondag 28 februari 2010 22:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, je bent wel komisch/blij meestal![]()
Wat denk je zelf_!
Ik denk van nietquote:
Niksquote:Op zondag 28 februari 2010 23:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje, Jülide?
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk van nietDaarbuiten wacht iemand op je die dit allemaal waarderert Julide, echt waar
![]()
Komt goed
IK kan het me niet zo goed meer herinneren, maar ik geloof je.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
BAZENBUS
![]()
Tevens de vetste aflevering van Pimp my Ride ooit, echt
Ga nou niet stoer doen!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
Donec eris felix, multos numerabis amicos; tempora si fuerint nubila, solus eris
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
Donec eris felix, multos numerabis amicos; tempora si fuerint nubila, solus eris
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Dulce et decorum est pro patria mori.
Je weet dat je in je slaap ook gewoon zweet en zo, hè?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Lekker schoon je bed inen het bespaart je in de ochtend wat tijd
Niet dat je er schoon uit komtquote:Op zondag 28 februari 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Lekker schoon je bed inen het bespaart je in de ochtend wat tijd
Ja, 3e seizoen kan ook trouwens. 1e seizoen is beetje te krampachtig enzoquote:Op zondag 28 februari 2010 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Rookert, jij zei dat That 70s show pas echt leuk werd bij het tweede seizoen? Dan ga ik daar wel verder kijken, vond de eerste paar afleveringen van S1 een beetje 'meh'.
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:39 schreef Ayca het volgende:
Zoveel zweet ik niet hoor, ik weet niet wat jullie allemaal doenen 's ochtends heb ik nooit tijd
Nee, dat trekt gewoon in je dekens enzo, geen grappenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:39 schreef Ayca het volgende:
Zoveel zweet ik niet hoor, ik weet niet wat jullie allemaal doenen 's ochtends heb ik nooit tijd
's ochtends dan toch wel?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]_!
Alsof je dat merkt als je aan het slapen bent_!
Nope vroeger opstaan gaat niet werkenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, dat trekt gewoon in je dekens enzo, geen grappenJe kan eerder opstaan, je maakt maar tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samen gaan we het halen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:02 schreef Ayca het volgende:
Ik was wel op tijdmaar een wat minder cijfer teruggekregen
Gamespot.com?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
IGN, Metacritic (gemiddelde van alle sites), op die laatste vind je ook andere sites
is dat iets lekkers?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan krijg ik echt zin om ze een muilpeer te verkopen.
ik dacht eerst na over of ik een fout had gemaakt in mijn zinquote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verbeter eens als de wiedeweerga je woordenschat!
Je snapte het nietquote:Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik dacht eerst na over of ik een fout had gemaakt in mijn zin
maar ik bedenk me nu dat jij kan denken dat ik jouw woord niet snapte!![]()
welke van de 2 is het
huh.quote:
Jouw usericonquote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef Ayca het volgende:
muilpeerknuckle sandwich
allemaal culinaire hoogstandjes van Chef Wik!
Wat denk jequote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
huh.![]()
is dit een derde optie of ga je voor optie twee dat ik het woord muilpeer niet ken?
ik weet niet wat je praat, maar ik ben hier de enige met een usericonquote:
Zet webicons dan eens aan, dombo.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet niet wat je praat, maar ik ben hier de enige met een usericon
weet ik niet
Betrouwbaar..quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Betrouwbaar..? Zo betrouwbaar als een site met gamereviews kan zijn, denk ik
.
WIE! WAT! WAAR! Ik heb zin om knucklesandwiches gaan uit te delenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
oh.![]()
speciaal voor jou:
blabla zegt:
*:P
*hoor deze
msn.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WIE! WAT! WAAR! Ik heb zin om knucklesandwiches gaan uit te delen. En dat is een vriend(in) van je?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]_!
Klinkt echt als een bontkraagje, jij.
Ik zei geen rustig, dat is echt zoiets voor bontkraagjes die met elkaar aan het stoeien zijn en dan 'hé rustig mattie rustig rustig swa mattie wolla' roepenquote:
Wat had jij gehaald?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef IHVK het volgende:
Mijn broertje heeft btw 549 gehaald voor Cito. Rezpect.
Soms vraag ik me af hoe jij al die dingen weet, zeker niet doordat je in Rotterdam woont. Je bent zelf gewoon een bontkraagje. Of je bent fucking jaloers!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zei geen rustig, dat is echt zoiets voor bontkraagjes die met elkaar aan het stoeien zijn en dan 'hé rustig mattie rustig rustig swa mattie wolla' roepen.
faal.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zei geen rustig, dat is echt zoiets voor bontkraagjes die met elkaar aan het stoeien zijn en dan 'hé rustig mattie rustig rustig swa mattie wolla' roepen.
Goed!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef IHVK het volgende:
Mijn broertje heeft btw 549 gehaald voor Cito. Rezpect.
Ik zou het niet meer wetenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat hadden jullie allemaal op je cito gehaald? Ik 550.
Ik lokte het uit! Jij laat je te makkelijk om de tuin leiden! Een echte niet-straatsoldaat neemt nooit dat soort woorden in z'n mond!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
faal.Jij zei alles spang ofzo en ik zei: rustigg wat een normale reactie daarop is in straatsoldaattaal.
Sorry, maar die cadeautjes mag je weer terugnemen, ik hoef ze nietquote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
wik vandaag heb ik veel cadeautjes voor jou:
blabla zegt:
*kan ook
*dus hijzei kom maar vooraan zitten
*ik duwde die stoel kk hard:P
Als iemand jou iets geeft dat jij verschrikkelijk haat, puur om je te pesten, dan zou jij het ook niet aannemen!quote:
Waar kom jij vandaan, je hoort te bedanken om cadeautjes. En ik dacht dat jij van zulke taal hield, je praat er zo vaak over.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, maar die cadeautjes mag je weer terugnemen, ik hoef ze niet.
Nee hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als iemand jou iets geeft dat jij verschrikkelijk haat, puur om je te pesten, dan zou jij het ook niet aannemen!
Maar ik ben een Roffa straatpiraat, dat wist je toch alquote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik lokte het uit! Jij laat je te makkelijk om de tuin leiden! Een echte niet-straatsoldaat neemt nooit dat soort woorden in z'n mond!
Durf voor jezelf op te komen! TSJAKKA! Je kan het! Laat je niet pesten!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee hoordan neem ik het aan en gooi het weg als hij/zij weg is.
cadeau voor jou bedenken is te moeilijk, zie positief, je bent zo uniek.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef IHVK het volgende:
Ik krijg geen kado van Bilmi, dat dit kan in NL
Shame on you!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar ik ben een Roffa straatpiraat, dat wist je toch al
Iets schattigs?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
cadeau voor jou bedenken is te moeilijk, zie positief, je bent zo uniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |