quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Maar alleen tijdens films, dus?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:30 schreef IHVK het volgende:
Gevonden:
http://www.mediacourant.nl/?p=4416
Maar ik heb ook editrechten.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
3xx.
Ihvk heeft het geheugen van een goudvis.
Je weet dat het hem niet echt isquote:Op zondag 28 februari 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
[PICS ONLY] #33 Wat draag je vandaag
Check die onderste foto dan![]()
Hoi maartjeh
Familie van Bortje?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
Hoi maartjeh
hey Rook! hoe is 't?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
Hoi maartjeh
Hai IHVK!quote:
Beetje druk nu met betoog over Wilders wat ik morgen moet inleveren, maar heb verder wel leuk weekend gehad met vrienden enzoquote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef maartjeh het volgende:
[..]
hey Rook! hoe is 't?
[..]
Hai IHVK!![]()
Laten we het maartjeh vragenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Het is bijna maart, nog een afscheidswoord voor februari?
Heb je gebeld?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Deze posters al gezien?
Bel dit nummer eens, best grappig.
Wat lijkt me dat saai zeg..quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beetje druk nu met betoog over Wilders wat ik morgen moet inleveren, maar heb verder wel leuk weekend gehad met vrienden enzoEn jij?
SJOOOONGEJONGE, en ik heet niet eens MAARTje.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Laten we het maartjeh vragen![]()
Hij is zo niet grappig
Tot... de... volgende... keer... maar... weer...quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Het is bijna maart, nog een afscheidswoord voor februari?
Het is opzich wel interessant omdat je nu de achtergronden hoort, maar je moet zoveel verwijzen naar bronnen enzoquote:Op zondag 28 februari 2010 20:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat saai zeg..![]()
Ik ehhh.. druk weekend gehad. Donderdagavond ging m'n auto stuk dus ben daar veel mee in touw geweest. Gister nog uit eten geweest en vandaag naar Opa en Oma op de thee.
Ik heb die posters gezien ja, maar wat is dat voor viralquote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Deze posters al gezien?
Bel dit nummer eens, best grappig.
Tamelijk veel tamtam dit Tamaraquote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef maartjeh het volgende:
[..]
SJOOOONGEJONGE, en ik heet niet eens MAARTje.
Ja wat dat betreft is het wel actueel, maar toch..quote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is opzich wel interessant omdat je nu de achtergronden hoort, maar je moet zoveel verwijzen naar bronnen enzo![]()
Auto's mogen - net als fietsen - nooit kapot gaan
Ik heb vorig jaar een essay geschreven over Wilders. Ik had alleen al 25 krantentenartikelen gebruikt (plus natuurlijk een hoop andere bronnen). Het was behoorlijk irritant om steeds naar uitspraken in bronnen te moeten verwijzen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is opzich wel interessant omdat je nu de achtergronden hoort, maar je moet zoveel verwijzen naar bronnen enzo![]()
Auto's mogen - net als fietsen - nooit kapot gaan
Heb ik niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef IHVK het volgende:
Wel via vaste telefoon doen he. als je die hebt dan.
Ja, ik heb tientallen pagina's vakliteratuur doorgespit en heb nog jurisprudentie liggen enzo, ook fijnquote:Op zondag 28 februari 2010 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een essay geschreven over Wilders. Ik had alleen al 25 krantentenartikelen gebruikt (plus natuurlijk een hoop andere bronnen). Het was behoorlijk irritant om steeds naar uitspraken in bronnen te moeten verwijzen.
EN dan zo die harde wind en regen buiten.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:53 schreef Rookert het volgende:
Komt Wik zo weer met zijn "Over een paar weken lig ik heerlijk in de Egyptische zon aan het zwembad![]()
![]()
![]()
" opmerkingen
Niet dat hij wegkomt met Egyptair vanaf Schiphol met dit weerquote:Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
EN dan zo die harde wind en regen buiten.
Je kweekt daar geen sympathie mee he wik
Oeh, dat is al helemáál pokkewerk dan, lijkt mij, jurisprudentie.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, ik heb tientallen pagina's vakliteratuur doorgespit en heb nog jurisprudentie liggen enzo, ook fijn
Jonguh, wat nou?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:53 schreef Rookert het volgende:
Komt Wik zo weer met zijn "Over een paar weken lig ik heerlijk in de Egyptische zon aan het zwembad![]()
![]()
![]()
" opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |