Wie 't kleine niet eert is 't grote niet weerd.quote:
Hoiquote:
Die tweede wijsheid heeft men mij nooit voorgehouden.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Wie 't kleine niet eert is 't grote niet weerd.
En wie stomme grapjes maakt, wordt gekleineerd.
Dat zelfs uw groentijd u zo slecht bijstaat.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die tweede wijsheid heeft men mij nooit voorgehouden.
Nijverheid en vlijt, bouwt huizen als kastelenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die tweede wijsheid heeft men mij nooit voorgehouden.
Hoe buitensporig groot mijn oren ook zijn, onder een roetkap zijn zij mij nauwelijks tot nut.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zelfs uw groentijd u zo slecht bijstaat.
Waar werd oprechter trouwquote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Nijverheid en vlijt, bouwt huizen als kastelen
En wie zich niet goed wast, krijgt luizen als kamelen.
Dan lijkt me het volgende gedicht jou op het lijf geschreven.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waar werd oprechter trouw
Dan tussen man en vrouw
Ter wereld ooit gevonden?
Antwoord: bij de honden.
Dat haalt wel de angel eruit.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:15 schreef TitusPullo het volgende:
Eens door een Nederlands politicus verhaspeld tot: ''dan konden we samen spelen''.
Dat heet zelfspotquote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef Picchia het volgende:
Wat heb ik er toch een hekel aan als een gemiddelde stemmer roept: "The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.".
Nee hoor, daarvoor moet iemand eerst beseffen dat-ie gemiddeld is.quote:
De intentie, D66 te stemmen, zou toch een al te duidelijke aanwijzing moeten zijn?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, daarvoor moet iemand eerst beseffen dat-ie gemiddeld is.
Ik ben een uitschieter.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, daarvoor moet iemand eerst beseffen dat-ie gemiddeld is.
Het is mijn ondervinding dat dergelijke individuen zichzelf een ongewone schranderheid toedichten.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef Reya het volgende:
[..]
De intentie, D66 te stemmen, zou toch een al te duidelijke aanwijzing moeten zijn?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |