Ah, fenkjoe, kan wel eens handig zijn inderdaad!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Yachiru het volgende:
Op deze website staat een vertaalschema voor Japanse haakschema's (sorry, direct linken naar het schema gaat niet). Die is misschien handig om erbij te houden
de achtste rij moet je er later aan vast makenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, maar waar begin je dan? Je haakt hier blijkbaar niet gewoon verder. En de achtste rij zit op de plek van de vijfde, aan de bovenkant? Of moet je dan steeds aan- en afhechten!?
Maar je haakt hier dus niet steeds in spiralen verder? Je hecht af, en begint linksboven dan met de vijfde 'toer' die niet helemaal rondloopt, maar rechtsboven weer wordt afgehecht. Een hoefijzervorm dus. Zo ook met rij zes en zeven. Snap ik het dan goed?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
de achtste rij moet je er later aan vast maken
je begint de rij bij t nummertje 5
wat ik meestal doe is eerst 1 losse, dan beginnen met die vaste. dan zie je nl heel netjes de nieuwe regel
je hecht niet af. je maakt steeds t rondje compleetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar je haakt hier dus niet steeds in spiralen verder? Je hecht af, en begint linksboven dan met de vijfde 'toer' die niet helemaal rondloopt, maar rechtsboven weer wordt afgehecht. Een hoefijzervorm dus. Zo ook met rij zes en zeven. Snap ik het dan goed?
die is vet gaaf!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Yachiru het volgende:
Bentooo!![]()
Kijk wat ik vanmiddag tegenkwam op Ravelry: =O
Ongeveer, ik denk dat ik er gewoon een keer aan moet beginnen. Dus je draait eigenlijk om en haakt de andere kant op?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hecht niet af. je maakt steeds t rondje compleet
dus doet een rondje haken, dan met een slipstitch (lusje door de eerste steek halen en meteen ook door de lus op de naald) maak je het rondje af. ik doen dan een losse en op de eerste steek van de vorige ronde een vaste
wanneer je een hoefijzer maakt lijkt t me makkelijker om heen te gaan tot de laastst steek, een losse omdraaien en terug gaan
snap je?
Er zitten zelfs edamames bij! Die had ik vandaag toevalligquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Yachiru het volgende:
Bentooo!![]()
Kijk wat ik vanmiddag tegenkwam op Ravelry: =O
Lucky stars paper.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef Wampi het volgende:
ladyblack wat een lief slofje!!
arual, goed bezig, wat een suuuperlieve beestjes! die konijntjes, en plons de gekke kikker. en wat zijn in vredesnaam die gevouwen sterretjes? waar vind je dat ?
ja maar goed iedere dag een boterhamkaas gaat ook vervelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef Yachiru het volgende:
Met echt eten?Dat zou ik ook wel willen, maar ik ben niet zo'n makkelijke eter helaas, en een beetje variatie is wel nodig geloof ik
als ik nu nog eens kijk kom ik daar idd op uitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ongeveer, ik denk dat ik er gewoon een keer aan moet beginnen. Dus je draait eigenlijk om en haakt de andere kant op?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef Yachiru het volgende:
Met echt eten?Dat zou ik ook wel willen, maar ik ben niet zo'n makkelijke eter helaas, en een beetje variatie is wel nodig geloof ik
Ah, nu moet het toch goedkomen. En anders verzin ik maar wat, dat heb ik bij kikker ook gedaan, en dat lijkt nog heel wat ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef Ynske het volgende:
j
[..]
ja maar goed iedere dag een boterhamkaas gaat ook vervelen
[..]
als ik nu nog eens kijk kom ik daar idd op uit
eerst een losse (dat 0 ding)
dan de vasten x
meerderen is X met \/ eronder
en aan t teinde idd omdraaien en de andere kant op terug haken
Daar heb je gelijk in, maar ik bedoelde meer, omdat ik bijna geen groente lustquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef Ynske het volgende:
j
[..]
ja maar goed iedere dag een boterhamkaas gaat ook vervelen
[..]
OMG die moet ik leegkopenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Lucky stars paper.
Ik koop het altijd hier: http://www.mostcutest.nl/
voor mij is het niet goed dat ik t wel heb, ook a 6 euro 2 paar lego oorbellen gekochtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Ynske het volgende:
tis toch zo goed voor mij dat ik geen paypall heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |