Dat was toen.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat we niet mochten weten welk modje je deed?
ik heb net gegetenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga zo maar ff lasagna pwnen, denk ik.
Ik hoorde wel een vloek van de andere kant van de bank.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus mijn TT is heul niet irritant?
Eindelijk een mod van ons niveauquote:Op zondag 28 februari 2010 17:07 schreef sp3c het volgende:
ik weet nix hoor ik ben nog dronken van gister
hebbie opquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoorde wel een vloek van de andere kant van de bank.
ons mam had een stoommaaltijd voor me gehaald...van de appie...iets met varkensreepjes en champignons en ander meuk...was nog best te hachelenquote:
Doe haar 's de groeten van mij? In het echt?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef sp3c het volgende:
ga is aan je huiswerk, die andere gast moet zijn spelletje spelen
Ja ja, ik ga zo weer verder.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef sp3c het volgende:
nee!!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe haar 's de groeten van mij? In het echt?
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef sp3c het volgende:
Geniaal ditquote:Op zondag 28 februari 2010 17:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
....je kan het ook gewoon hardop zeggen.....
Nah.....das mijn streven voor 2010....samen laptoppen op de bankquote:Op zondag 28 februari 2010 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geniaal ditZe zitten ook gewoon samen op de bank te laptoppen
Telt het ook als je gewoon 2 pc's naast elkaar hebt staan? Want dat krijg ik nog wel voor elkaar dit jaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah.....das mijn streven voor 2010....samen laptoppen op de bank....
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geniaal ditZe zitten ook gewoon samen op de bank te laptoppen
Ik ben 25 aan het verkloten ondertussen, wat was nou die waar jij op bleef hangen?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb weggeklikt toen ik naar photobucket moest.
Ik heb geen laptopquote:Op zondag 28 februari 2010 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat gaan jij en Mera niet doen natuurlijk
ja maar natuurlijk....quote:Op zondag 28 februari 2010 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Telt het ook als je gewoon 2 pc's naast elkaar hebt staan? Want dat krijg ik nog wel voor elkaar dit jaar.
Samen met Pietje en dan de benen op de glastafel?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel.....zij gaan dat ook doenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat gaan jij en Mera niet doen natuurlijk
Met Pietje????Pietel is te jongquote:Op zondag 28 februari 2010 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Samen met Pietje en dan de benen op de glastafel?
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop
Mera wel, een roze![]()
Ik dacht dat Teun en Annie het volgende koppeltje zouden zijn?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Samen met Pietje en dan de benen op de glastafel?
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat Teun en Annie het volgende koppeltje zouden zijn?
Ik geloof dat die roze laptop van Meer het ook niet meer zo fantastisch doetquote:Op zondag 28 februari 2010 17:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mera heeft een roze laptop? Wat cool!!
Mijn laptop is aan het doodgaan, ik hoop dat hij het redt tot het vakantiegeld in Mei.
Niet eens?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn vriendje daar voor in is
Pietje is niet zo maar een BoyToy hè, hij komt uit Gouda. Die zijn harder.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb iets soortgelijks al uitgeprobeerd maar dat werkt niet....Ze moeten iets ouder zijn
Shoppenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een verzopen katje. En ik waaide bijna van mijn fiets af. Gelukkig mag ik anderhalf uur opdrogen voor ik weer in de pedalen moet.
Maar wel vier shirts, een hemdje en een boek rijker.
Heb ik mijn koffiekopje niet op het onderzettertje gezet!?quote:
Omdat teruglezen voor homo's is, veel plezier vanavond!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een verzopen katje. En ik waaide bijna van mijn fiets af. Gelukkig mag ik anderhalf uur opdrogen voor ik weer in de pedalen moet.
Pics!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:15 schreef Copycat het volgende:
Ja maar...het zit um toch in de leeftijd....ik ga meer voor de 28, 29, 30 categeriequote:Op zondag 28 februari 2010 17:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pietje is niet zo maar een BoyToy hè, hij komt uit Gouda. Die zijn harder.
Met een bijpassende telefoon toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop
Mera wel, een roze![]()
Pietje zuipt koffie op standaard tijden. Dat is de 38,39,40 categoriequote:Op zondag 28 februari 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar...het zit um toch in de leeftijd....ik ga meer voor de 28, 29, 30 categerie
Daar vraag je me watquote:Op zondag 28 februari 2010 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een bijpassende telefoon toch?![]()
Of is dat niet meer.
Thanks. Zal wel dubbel zijn: andere vriend aan de dis is vrijdag op staande voet ontslagenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat teruglezen voor homo's is, veel plezier vanavond!
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pietje zuipt koffie op standaard tijden. Dat is de 38,39,40 categorie
Betekend dat dat ik veilig kan posten in AT topics?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:20 schreef Copycat het volgende:
En nu een kop thee en de laatste aflevering van Rome.
Dat betekent het, de hele avond!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Betekend dat dat ik veilig kan posten in AT topics?
Ik dacht dat je daar al weer mee bezig wasquote:Op zondag 28 februari 2010 17:23 schreef liesje1979 het volgende:
Mja ik ga maar weer verder met die kutrapportages.
Nu al?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:23 schreef liesje1979 het volgende:
Mja ik ga maar weer verder met die kutrapportages.
25 ben ik geloof ik, maar op het moment ben ik meer aan het baggerenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:24 schreef Anniebab het volgende:
Ik zit bij 20 nu, Ian heb jij t al gehaald?
Je hebt je verjaardag niet ingevuld op hyves, nu kom je niet in m'n verjaardagskalenderquote:Op zondag 28 februari 2010 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat loopt die Piet toch altijd te gillen en te schreeuwen
Ja ik zag je online komen daarquote:Op zondag 28 februari 2010 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt je verjaardag niet ingevuld op hyves, nu kom je niet in m'n verjaardagskalender.
quote:
Ja ,pfff zit bij 22 tis pittig verslavend....quote:Op zondag 28 februari 2010 17:50 schreef Laysa het volgende:
Zitten jullie nu met zn alle dat spelletje te doen![]()
Mootieook al
8 decemberquote:Op zondag 28 februari 2010 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt je verjaardag niet ingevuld op hyves, nu kom je niet in m'n verjaardagskalender.
ik begin dr niet aan...ben nu al niet naar bed te krijgenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ,pfff zit bij 22 tis pittig verslavend....
23 had ik in 1 poging in elkaar zitten... maar 25.... ben al bijna zover dat ik de laptop door de kamer wil smijten.quote:
Ja daar zit ik dus ook mee.....quote:Op zondag 28 februari 2010 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
23 had ik in 1 poging in elkaar zitten... maar 25.... ben al bijna zover dat ik de laptop door de kamer wil smijten.
Wat doen jullie?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bij 25 kun je die dikke balk eronder wippen, niet helemaal onderaan, maar er net iets boven
Maar dat mag ik natuurlijk niet verklappen![]()
Ze doen een spelletje...stapelen...maar ik geef me niet overquote:
Als er 1 bank is die niet om kan vallenquote:
Stiekem kom je gewoon niet boven level 5 uit, arme Laysquote:Op zondag 28 februari 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze doen een spelletje...stapelen...maar ik geef me niet over...Anders ben ik weer tot half 4 op
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stiekem kom je gewoon niet boven level 5 uit, arme Lays.
Die driehoekjes zet je allemaal links, daarna begin je gelijk op te stapelen, eerst een toren in het midden maken met een dakje, daarna een toren rechts met een dakje. Die Balk mik je ongeveer halverwege onder die twee torens, de rest pleur je ertussen.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe begin je nou met die driehoekjes onderaan??????/??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij 25????
Zover ben ik nog niet, telefoon, tv, forum, eten, kachel opstoken, druk, druk, druk manquote:Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft iemand een screenshot van een succesvolle 27?
Jawel hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus mijn TT is heul niet irritant?
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh ik ook niet, maar sommige hebben daar schijnbaar meer moeite mee dan anderen.
Wat?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh ik ook niet, maar sommige hebben daar schijnbaar meer moeite mee dan anderen.
Remlof!!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef remlof het volgende:
Ik wacht wel even op het volgende topic.
Aai.Gif*quote:Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef remlof het volgende:
Ik wacht wel even op het volgende topic.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Remlof!!
Hoe was het?
In Berlijn?
Jaquote:
Dat hebben wij vaker he? Dat we hetzelfde denken.quote:
Whaha die spelen mijn kinderen ook altijd haha en die komen verquote:Op zondag 28 februari 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze doen een spelletje...stapelen...maar ik geef me niet over...Anders ben ik weer tot half 4 op
Ik wil niets meer over klonen horen....das weer iets wat rondzoemtquote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hebben wij vaker he? Dat we hetzelfde denken.
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je een kloon van mij was!
dat geloof ik gelijkquote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Whaha die spelen mijn kinderen ook altijd haha en die komen ver
Ik zit vast bij 10quote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef Anniebab het volgende:
Ik ben bij 30 nog even en ik sta weer op aarde.....
En nu zit ik het ook te doenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
http://www.spele.nl/game/stapelen/super_stacker_2.html
Thanx.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.spele.nl/game/stapelen/super_stacker_2.html
http://www.spele.nl/game/stapelen/super_stacker_2.htmlquote:
http://www.spele.nl/game/stapelen/super_stacker_2.htmlquote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien moet iemand ff een linkje posten, er zijn vast nog meer mensen die 't willen spelen.
Nou ja dat gaat nog maar die smoelwerken van die blokjes/balletjes/driehoekenquote:
Ik ben niet goed in spelletjes. En ook veel te snel verslaafd, moet eigenlijk nog een hoop doen om hier het kot een beetje toonbaar te maken voor het ventjequote:Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
Hey Mera....of je mee doet met het spelletje
Fucking hilarischquote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat gaat nog maar die smoelwerken van die blokjes/balletjes/driehoeken
Je zit een spelletje te spelen het is je vergevenquote:
Nee, 39 is raar, wat moet ik met al die blokjes, kan geen kant opquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moots! Heb je 39 gehaald?! Heldin!![]()
Hoe dan?
Nee, ben ermee gestoptquote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
Ben je al uit 10 D.
Even serieus, 27, verlos mequote:Op zondag 28 februari 2010 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, 39 is raar, wat moet ik met al die blokjes, kan geen kant op
Ik begin dr ook niet aan...heb andere afleidingquote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in spelletjes. En ook veel te snel verslaafd, moet eigenlijk nog een hoop doen om hier het kot een beetje toonbaar te maken voor het ventje![]()
Als ik er ben hoor je hetquote:
Blokjes stapelen, plankje er op, onder het groene driehoekje en dan weer 2 stapels per plankje.quote:
Ja echt geen idee, ik deed stapelen aan de linkerkant van het blokje en dan als ze vallen heel snel de rest van de blokjes droppen en die balk dan op de balletje en de andere helft van het blokje in de hoop dat ze daarop vielen. Dat lukte een paar keer. Bijna.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, 39 is raar, wat moet ik met al die blokjes, kan geen kant op
Ja, maar dus niet te doen voor een motorisch gestoorde IaNquote:Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Blokjes stapelen, plankje er op, onder het groene driehoekje en dan weer 2 stapels per plankje.
Bijna, dat is het drama van dit spelquote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja echt geen idee, ik deed stapelen aan de linkerkant van het blokje en dan als ze vallen heel snel de rest van de blokjes droppen en die balk dan op de balletje en de andere helft van het blokje in de hoop dat ze daarop vielen. Dat lukte een paar keer. Bijna.
Ik probeerde een screenshot te maken maar kreeg het niet meer voor elkaarquote:
En 17 lukte je dan wel??quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet te doen voor een motorisch gestoorde IaN
Heldin!!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef mootie het volgende:
Krijg nou knallertjes! Ineens de juiste timing! Alle blokjes op een stapel, pleuren om, snel die grote balk op het linkerbolletje, de dunne balk dwars onderin! En het hoedje op!
Jawel! Want ik snap weer geen bal van 40!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heldin!!![]()
Morgen ga ik dit proberen, ik mag van mezelf nu niet op die site.
Ik zie hem nu pas, de verwijzing naar PeterN. Briljant!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef mootie het volgende:
Krijg nou knallertjes! Ineens de juiste timing! Alle blokjes op een stapel, pleuren om, snel die grote balk op het linkerbolletje, de dunne balk dwars onderin! En het hoedje op!
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik haat dit spel, kunnen we wat anders doen waar ik heel goed in ben?
WTF hoe kan dat driehoekje blij kijken?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Lopen kutten als een malle, maar DIT blijft dan staan!11!
[ afbeelding ]
Even serieus, check die blije gezichtjes, dit stáát.
Die hing er alquote:Op zondag 28 februari 2010 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
WTF hoe kan dat driehoekje blij kijken?
Daar moet je het driehoekje van grote hoogte laten vallen, en dan snel het balkje eronder frotten.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar moet je het driehoekje van grote hoogte laten vallen, en dan snel het balkje eronder frotten.
Spuit 11quote:Op zondag 28 februari 2010 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben nu bij 35![]()
Hier heb je 27
[ afbeelding ]
whehehehequote:Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef Marrije het volgende:
Wat een amateur die Jaap, zoals ie erbij zit
Zetten ze er een jonge chick neer die de test gaat afnemen, net klaar met de studie, lekker betrouwbaar ookquote:Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef Marrije het volgende:
Wat een amateur die Jaap, zoals ie erbij zit
Voor de ouders en Amerikaanse pers???quote:
Maar al 't commentaar is wel in 't Nederlandsquote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor de ouders en Amerikaanse pers???
Tja ik weet het ook niet, goh Joran is een leugenaar, wat een nieuwsquote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar al 't commentaar is wel in 't Nederlands.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor de ouders en Amerikaanse pers???
Precies en al zet je hem 1000 x aan de leugendetector, dit wordt niet meer opgelostquote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik kan zelfs nog wel geloven dat hij niet bewust heeft meegewerkt aan de doodsoorzaak, maar dat hij meer weet daarvan en van de verdwijning staat natuurlijk als een paal boven water.
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, 38 is écht moeilijk, ik kom niet eens een béétje in de juiste richting
Nou ja ze zeggen altijd, there's no such thing as a perfect crime, maar ondertussen weet iedereen dat hij meer weet en kunnen ze hem niks makenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:14 schreef Marrije het volgende:
En die Dompig heeft een lachje dat verraad dat ie eigenlijk wel respect heeft voor Joran's kunsten hoe hij onder de waarheid uitkomt.
Geen lijk he. . . En blijkbaar heeft ie het alleen gedaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ze zeggen altijd, there's no such thing as a perfect crime, maar ondertussen weet iedereen dat hij meer weet en kunnen ze hem niks maken
Nee ik denk dat degene die er ook meer van wist inmiddels ook dood is, zijn pa dusquote:Op zondag 28 februari 2010 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen lijk he. . . En blijkbaar heeft ie het alleen gedaan.
Huh? Is zijn vader inmiddels overleden?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik denk dat degene die er ook meer van wist inmiddels ook dood is, zijn pa dus
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef Marrije het volgende:
Ja ik lees het net. In elkaar gezakt tijdens een potje tennis.
Toch niet vergiftigd?
En voor Jaapquote:
Dat zeg je nou wel he, maar er zijn maar weinig mensen die zo goed kunnen liegen dat ze de stand van hun ogen kunnen manipuleren. Joran's ogen schieten steeds links omhoog, dat geeft aan dat hij echt herinneren uit het verleden ophaalt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:29 schreef Gert het volgende:
Het enige wat telt zjn bewijzen.
Dat gewauwel van hem zegt niets.
Ik dacht juist altijd geleerd te hebben dat je dat doet als je liegt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel he, maar er zijn maar weinig mensen die zo goed kunnen liegen dat ze de stand van hun ogen kunnen manipuleren. Joran's ogen schieten steeds links omhoog, dat geeft aan dat hij echt herinneren uit het verleden ophaalt.
Dat was toch rechts??quote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht juist altijd geleerd te hebben dat je dat doet als je liegt.
Dergelijke observaties zijn nooit waterdicht, en ik denk dat het een meesterleugenaar is.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel he, maar er zijn maar weinig mensen die zo goed kunnen liegen dat ze de stand van hun ogen kunnen manipuleren. Joran's ogen schieten steeds links omhoog, dat geeft aan dat hij echt herinneren uit het verleden ophaalt.
dat balkon verhaal heb ik dus net gemist, dat weet ik dus niet, maar dat van die achterbank is volgens zn ogen wel waarquote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dergelijke observaties zijn nooit waterdicht, en ik denk dat het een meesterleugenaar is.
Plus dat waarschijnlijk 90% wél waar is wat-ie zegt.
Weet ik wel, maar daar zijn trucs voor en sommige mensen zijn er gewoon erg goed in.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat balkon verhaal heb ik dus net gemist, dat weet ik dus niet, maar dat van die achterbank is volgens zn ogen wel waar
maar echt Gert, je ogen manipuleren is gi-gan-tisch moeilijk
Klopt maar hij meent het al 4 jaar, voor zo'n jong manneke is dat best knap dan toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar daar zijn trucs voor en sommige mensen zijn er gewoon erg goed in.
"Je moet het even ménen", zoals Ramses Shaffy zei over de emotie die vaak bij hem loskwam als hij liedjes zong.
Ja en éven lukt dat wel, maar geen heel gesprek. Je ogen zijn de spiegel van je ziel, zelfs als je zelf je leugen wilt geloven, gaat die truc niet op. En ik geloof wel dat er mensen zijn die dat kunnen, maar Joran niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar daar zijn trucs voor en sommige mensen zijn er gewoon erg goed in.
"Je moet het even ménen", zoals Ramses Shaffy zei over de emotie die vaak bij hem loskwam als hij liedjes zong.
Afschuwelijk, alleen voor die ouders al, je kind kwijt maar ook niks hebben om afscheid van te nemenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef Marrije het volgende:
Maar ja wel kans dat die vriend alsnog de resten van het stoffelijk overschot uit het moeras heeft gevist zodat daar niks meer gevonden wordt
Nee dit is wat er écht gebeurd is. Écht echt echt!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt maar hij meent het al 4 jaar, voor zo'n jong manneke is dat best knap dan toch?
Ik geloof helemaal niks van wat er uit zijn mond komtquote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dit is wat er écht gebeurd is. Écht echt echt!
Het kan best zijn dat dit waar is hoor, maar ik ga dit niet ineens geloven.
Ik denk dat Joran zichzelf kan programmeren om even helemaal in z'n eigen leugens te gaan zitten, en te geloven wat hij liegt. Dat bedoelde ik met "je moet het even menen".
Er leven zoveel mensen met grote leugens of geheimen. En de een kan het beter dan de ander, maar Joran is nou niet het type dat ik ga geloven omdat hij wat tranen laat en zo oprecht kijkt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en éven lukt dat wel, maar geen heel gesprek. Je ogen zijn de spiegel van je ziel, zelfs als je zelf je leugen wilt geloven, gaat die truc niet op. En ik geloof wel dat er mensen zijn die dat kunnen, maar Joran niet.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Er leven zoveel mensen met grote leugens of geheimen. En de een kan het beter dan de ander, maar Joran is nou niet het type dat ik ga geloven omdat hij wat tranen laat en zo oprecht kijkt.
Maar dan nog, al gelooft ie het zelf. Zodra je gericht vragen gaat stellen over het verleden en iemand schiet niet één seconde met zijn ogen naar rechts. . . dan kun je gerust aannemen dat het waar is, zeker een heel gesprek lang.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dit is wat er écht gebeurd is. Écht echt echt!
Het kan best zijn dat dit waar is hoor, maar ik ga dit niet ineens geloven.
Ik denk dat Joran zichzelf kan programmeren om even helemaal in z'n eigen leugens te gaan zitten, en te geloven wat hij liegt. Dat bedoelde ik met "je moet het even menen".
Ja, de return on investment is prima op die moord.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Gert het volgende:
Och ja, dat boek.![]()
Er effe een financieel slaatje uit proberen te slaan ook nog. En dan nu z'n berouwvolle tranen geloven zeker.
En als ie het één keer wel doet dan liegt-ie?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan nog, al gelooft ie het zelf. Zodra je gericht vragen gaat stellen over het verleden en iemand schiet niet één seconde met zijn ogen naar rechts. . . dan kun je gerust aannemen dat het waar is, zeker een heel gesprek lang.
Enorme stapel maken, als de stapel omvalt, de dikke balk op het balletje links laten vallen, de smalle balk onderop leggen, als je mazzel hebt vallen alle blokjes er dan op.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef Anniebab het volgende:
Ik krijg 39 gewoon niet voor elkaar.....
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En als ie het één keer wel doet dan liegt-ie?
Ik weet wel dat er kenmerken zijn waarop je vermoedens kan baseren dat iemand al dan niet de waarheid spreekt, alleen schat ik die een stuk minder waterdicht in dan jij.
En nogmaals: het kan best zijn dat hij grotendeels de waarheid spreekt, maar de manier waarop hij zich de afgelopen jaren heeft gemanifesteerd, zeker ook als koele leugenaar, zorgt voor flinke reserve hier.
kut 39quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef Anniebab het volgende:
Ik krijg 39 gewoon niet voor elkaar.....
Er werd wél even snel van tevoren gemeld dat dit systeem niet bedoeld is als leugendetector.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan ze software zoeken die het verhaal bevestigd, de grootste fout die je kan maken.
Een extra dikke paling voor ons vanaaf!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja zie je dat ff?!!
Ik zeg t verkeerd...jij bent verreweg de beste.....!!!!![]()
Euh ....ja harinkie is ook goed hoor....quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Een extra dikke paling voor ons vanaaf!
De rechercheur brabbelde wat over het natuurlijk evenwicht in dat kwetbare gebied, het was het niet waard om dat te verstoren.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:13 schreef Gert het volgende:
En waarom gingen ze niet zoeken dan, in die plas waar het lichaam Nathalee zou zijn gedumpt?
Niet geloofwaardig genoeg voor zo'n groot onderzoek? Te duur?
Dompig zei dat het wel aanleiding was om te gaan zoeken. Maar ze gaan niks vinden hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:13 schreef Gert het volgende:
En waarom gingen ze niet zoeken dan, in die plas waar het lichaam Nathalee zou zijn gedumpt?
Niet geloofwaardig genoeg voor zo'n groot onderzoek? Te duur?
Slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
http://www.spele.nl/game/blokjes_schuiven/blox_schuiven.html nog een leuke
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga eens lekker naar je bedje toe.....
Die's wel leukquote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
http://www.spele.nl/game/blokjes_schuiven/blox_schuiven.html nog een leuke
Ik moest naar een verjaardag, dus ik ben bij 18 blijven hangenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:15 schreef Anniebab het volgende:
Zouden die anderen gestopt zijn ??Of nog zitten te knarsen????
Ik ben bij 9 opgehouden, dus je ligt voorquote:Op zondag 28 februari 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest naar een verjaardag, dus ik ben bij 18 blijven hangen![]()
Ik baal dat ik weer achter loop
Neem je laptop dan gewoon meequote:Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wanneer dan....vrijdag?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Neem je laptop dan gewoon mee
Morgen joh! Waarom dan pas?quote:
Nog eisen stellen ookquote:Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je dan wel wat te drinken ( KOFFIE!!!!) in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |