Die driehoekjes zet je allemaal links, daarna begin je gelijk op te stapelen, eerst een toren in het midden maken met een dakje, daarna een toren rechts met een dakje. Die Balk mik je ongeveer halverwege onder die twee torens, de rest pleur je ertussen.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe begin je nou met die driehoekjes onderaan??????/??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij 25????
Zover ben ik nog niet, telefoon, tv, forum, eten, kachel opstoken, druk, druk, druk manquote:Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft iemand een screenshot van een succesvolle 27?
Jawel hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus mijn TT is heul niet irritant?
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh ik ook niet, maar sommige hebben daar schijnbaar meer moeite mee dan anderen.
Wat?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh ik ook niet, maar sommige hebben daar schijnbaar meer moeite mee dan anderen.
Remlof!!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef remlof het volgende:
Ik wacht wel even op het volgende topic.
Aai.Gif*quote:Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef remlof het volgende:
Ik wacht wel even op het volgende topic.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Remlof!!
Hoe was het?
In Berlijn?
Jaquote:
Dat hebben wij vaker he? Dat we hetzelfde denken.quote:
Whaha die spelen mijn kinderen ook altijd haha en die komen verquote:Op zondag 28 februari 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze doen een spelletje...stapelen...maar ik geef me niet over...Anders ben ik weer tot half 4 op
Ik wil niets meer over klonen horen....das weer iets wat rondzoemtquote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hebben wij vaker he? Dat we hetzelfde denken.
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je een kloon van mij was!
dat geloof ik gelijkquote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Whaha die spelen mijn kinderen ook altijd haha en die komen ver
Ik zit vast bij 10quote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef Anniebab het volgende:
Ik ben bij 30 nog even en ik sta weer op aarde.....
En nu zit ik het ook te doenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
http://www.spele.nl/game/stapelen/super_stacker_2.html
Thanx.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.spele.nl/game/stapelen/super_stacker_2.html
http://www.spele.nl/game/stapelen/super_stacker_2.htmlquote:
http://www.spele.nl/game/stapelen/super_stacker_2.htmlquote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien moet iemand ff een linkje posten, er zijn vast nog meer mensen die 't willen spelen.
Nou ja dat gaat nog maar die smoelwerken van die blokjes/balletjes/driehoekenquote:
Ik ben niet goed in spelletjes. En ook veel te snel verslaafd, moet eigenlijk nog een hoop doen om hier het kot een beetje toonbaar te maken voor het ventjequote:Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
Hey Mera....of je mee doet met het spelletje
Fucking hilarischquote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat gaat nog maar die smoelwerken van die blokjes/balletjes/driehoeken
Je zit een spelletje te spelen het is je vergevenquote:
Nee, 39 is raar, wat moet ik met al die blokjes, kan geen kant opquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moots! Heb je 39 gehaald?! Heldin!![]()
Hoe dan?
Nee, ben ermee gestoptquote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
Ben je al uit 10 D.
Even serieus, 27, verlos mequote:Op zondag 28 februari 2010 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, 39 is raar, wat moet ik met al die blokjes, kan geen kant op
Ik begin dr ook niet aan...heb andere afleidingquote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in spelletjes. En ook veel te snel verslaafd, moet eigenlijk nog een hoop doen om hier het kot een beetje toonbaar te maken voor het ventje![]()
Als ik er ben hoor je hetquote:
Blokjes stapelen, plankje er op, onder het groene driehoekje en dan weer 2 stapels per plankje.quote:
Ja echt geen idee, ik deed stapelen aan de linkerkant van het blokje en dan als ze vallen heel snel de rest van de blokjes droppen en die balk dan op de balletje en de andere helft van het blokje in de hoop dat ze daarop vielen. Dat lukte een paar keer. Bijna.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, 39 is raar, wat moet ik met al die blokjes, kan geen kant op
Ja, maar dus niet te doen voor een motorisch gestoorde IaNquote:Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Blokjes stapelen, plankje er op, onder het groene driehoekje en dan weer 2 stapels per plankje.
Bijna, dat is het drama van dit spelquote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja echt geen idee, ik deed stapelen aan de linkerkant van het blokje en dan als ze vallen heel snel de rest van de blokjes droppen en die balk dan op de balletje en de andere helft van het blokje in de hoop dat ze daarop vielen. Dat lukte een paar keer. Bijna.
Ik probeerde een screenshot te maken maar kreeg het niet meer voor elkaarquote:
En 17 lukte je dan wel??quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet te doen voor een motorisch gestoorde IaN
Heldin!!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef mootie het volgende:
Krijg nou knallertjes! Ineens de juiste timing! Alle blokjes op een stapel, pleuren om, snel die grote balk op het linkerbolletje, de dunne balk dwars onderin! En het hoedje op!
Jawel! Want ik snap weer geen bal van 40!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heldin!!![]()
Morgen ga ik dit proberen, ik mag van mezelf nu niet op die site.
Ik zie hem nu pas, de verwijzing naar PeterN. Briljant!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef mootie het volgende:
Krijg nou knallertjes! Ineens de juiste timing! Alle blokjes op een stapel, pleuren om, snel die grote balk op het linkerbolletje, de dunne balk dwars onderin! En het hoedje op!
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik haat dit spel, kunnen we wat anders doen waar ik heel goed in ben?
WTF hoe kan dat driehoekje blij kijken?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Lopen kutten als een malle, maar DIT blijft dan staan!11!
[ afbeelding ]
Even serieus, check die blije gezichtjes, dit stáát.
Die hing er alquote:Op zondag 28 februari 2010 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
WTF hoe kan dat driehoekje blij kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |