Tja ik weet het ook niet, goh Joran is een leugenaar, wat een nieuwsquote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar al 't commentaar is wel in 't Nederlands.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor de ouders en Amerikaanse pers???
Precies en al zet je hem 1000 x aan de leugendetector, dit wordt niet meer opgelostquote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik kan zelfs nog wel geloven dat hij niet bewust heeft meegewerkt aan de doodsoorzaak, maar dat hij meer weet daarvan en van de verdwijning staat natuurlijk als een paal boven water.
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, 38 is écht moeilijk, ik kom niet eens een béétje in de juiste richting
Nou ja ze zeggen altijd, there's no such thing as a perfect crime, maar ondertussen weet iedereen dat hij meer weet en kunnen ze hem niks makenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:14 schreef Marrije het volgende:
En die Dompig heeft een lachje dat verraad dat ie eigenlijk wel respect heeft voor Joran's kunsten hoe hij onder de waarheid uitkomt.
Geen lijk he. . . En blijkbaar heeft ie het alleen gedaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ze zeggen altijd, there's no such thing as a perfect crime, maar ondertussen weet iedereen dat hij meer weet en kunnen ze hem niks maken
Nee ik denk dat degene die er ook meer van wist inmiddels ook dood is, zijn pa dusquote:Op zondag 28 februari 2010 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen lijk he. . . En blijkbaar heeft ie het alleen gedaan.
Huh? Is zijn vader inmiddels overleden?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik denk dat degene die er ook meer van wist inmiddels ook dood is, zijn pa dus
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef Marrije het volgende:
Ja ik lees het net. In elkaar gezakt tijdens een potje tennis.
Toch niet vergiftigd?
En voor Jaapquote:
Dat zeg je nou wel he, maar er zijn maar weinig mensen die zo goed kunnen liegen dat ze de stand van hun ogen kunnen manipuleren. Joran's ogen schieten steeds links omhoog, dat geeft aan dat hij echt herinneren uit het verleden ophaalt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:29 schreef Gert het volgende:
Het enige wat telt zjn bewijzen.
Dat gewauwel van hem zegt niets.
Ik dacht juist altijd geleerd te hebben dat je dat doet als je liegt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel he, maar er zijn maar weinig mensen die zo goed kunnen liegen dat ze de stand van hun ogen kunnen manipuleren. Joran's ogen schieten steeds links omhoog, dat geeft aan dat hij echt herinneren uit het verleden ophaalt.
Dat was toch rechts??quote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht juist altijd geleerd te hebben dat je dat doet als je liegt.
Dergelijke observaties zijn nooit waterdicht, en ik denk dat het een meesterleugenaar is.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel he, maar er zijn maar weinig mensen die zo goed kunnen liegen dat ze de stand van hun ogen kunnen manipuleren. Joran's ogen schieten steeds links omhoog, dat geeft aan dat hij echt herinneren uit het verleden ophaalt.
dat balkon verhaal heb ik dus net gemist, dat weet ik dus niet, maar dat van die achterbank is volgens zn ogen wel waarquote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dergelijke observaties zijn nooit waterdicht, en ik denk dat het een meesterleugenaar is.
Plus dat waarschijnlijk 90% wél waar is wat-ie zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |