Weet ik wel, maar daar zijn trucs voor en sommige mensen zijn er gewoon erg goed in.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat balkon verhaal heb ik dus net gemist, dat weet ik dus niet, maar dat van die achterbank is volgens zn ogen wel waar
maar echt Gert, je ogen manipuleren is gi-gan-tisch moeilijk
Klopt maar hij meent het al 4 jaar, voor zo'n jong manneke is dat best knap dan toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar daar zijn trucs voor en sommige mensen zijn er gewoon erg goed in.
"Je moet het even ménen", zoals Ramses Shaffy zei over de emotie die vaak bij hem loskwam als hij liedjes zong.
Ja en éven lukt dat wel, maar geen heel gesprek. Je ogen zijn de spiegel van je ziel, zelfs als je zelf je leugen wilt geloven, gaat die truc niet op. En ik geloof wel dat er mensen zijn die dat kunnen, maar Joran niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar daar zijn trucs voor en sommige mensen zijn er gewoon erg goed in.
"Je moet het even ménen", zoals Ramses Shaffy zei over de emotie die vaak bij hem loskwam als hij liedjes zong.
Afschuwelijk, alleen voor die ouders al, je kind kwijt maar ook niks hebben om afscheid van te nemenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef Marrije het volgende:
Maar ja wel kans dat die vriend alsnog de resten van het stoffelijk overschot uit het moeras heeft gevist zodat daar niks meer gevonden wordt
Nee dit is wat er écht gebeurd is. Écht echt echt!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt maar hij meent het al 4 jaar, voor zo'n jong manneke is dat best knap dan toch?
Ik geloof helemaal niks van wat er uit zijn mond komtquote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dit is wat er écht gebeurd is. Écht echt echt!
Het kan best zijn dat dit waar is hoor, maar ik ga dit niet ineens geloven.
Ik denk dat Joran zichzelf kan programmeren om even helemaal in z'n eigen leugens te gaan zitten, en te geloven wat hij liegt. Dat bedoelde ik met "je moet het even menen".
Er leven zoveel mensen met grote leugens of geheimen. En de een kan het beter dan de ander, maar Joran is nou niet het type dat ik ga geloven omdat hij wat tranen laat en zo oprecht kijkt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en éven lukt dat wel, maar geen heel gesprek. Je ogen zijn de spiegel van je ziel, zelfs als je zelf je leugen wilt geloven, gaat die truc niet op. En ik geloof wel dat er mensen zijn die dat kunnen, maar Joran niet.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Er leven zoveel mensen met grote leugens of geheimen. En de een kan het beter dan de ander, maar Joran is nou niet het type dat ik ga geloven omdat hij wat tranen laat en zo oprecht kijkt.
Maar dan nog, al gelooft ie het zelf. Zodra je gericht vragen gaat stellen over het verleden en iemand schiet niet één seconde met zijn ogen naar rechts. . . dan kun je gerust aannemen dat het waar is, zeker een heel gesprek lang.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dit is wat er écht gebeurd is. Écht echt echt!
Het kan best zijn dat dit waar is hoor, maar ik ga dit niet ineens geloven.
Ik denk dat Joran zichzelf kan programmeren om even helemaal in z'n eigen leugens te gaan zitten, en te geloven wat hij liegt. Dat bedoelde ik met "je moet het even menen".
Ja, de return on investment is prima op die moord.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Gert het volgende:
Och ja, dat boek.![]()
Er effe een financieel slaatje uit proberen te slaan ook nog. En dan nu z'n berouwvolle tranen geloven zeker.
En als ie het één keer wel doet dan liegt-ie?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan nog, al gelooft ie het zelf. Zodra je gericht vragen gaat stellen over het verleden en iemand schiet niet één seconde met zijn ogen naar rechts. . . dan kun je gerust aannemen dat het waar is, zeker een heel gesprek lang.
Enorme stapel maken, als de stapel omvalt, de dikke balk op het balletje links laten vallen, de smalle balk onderop leggen, als je mazzel hebt vallen alle blokjes er dan op.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef Anniebab het volgende:
Ik krijg 39 gewoon niet voor elkaar.....
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En als ie het één keer wel doet dan liegt-ie?
Ik weet wel dat er kenmerken zijn waarop je vermoedens kan baseren dat iemand al dan niet de waarheid spreekt, alleen schat ik die een stuk minder waterdicht in dan jij.
En nogmaals: het kan best zijn dat hij grotendeels de waarheid spreekt, maar de manier waarop hij zich de afgelopen jaren heeft gemanifesteerd, zeker ook als koele leugenaar, zorgt voor flinke reserve hier.
kut 39quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef Anniebab het volgende:
Ik krijg 39 gewoon niet voor elkaar.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |