dank je welquote:Op zondag 28 februari 2010 16:15 schreef Tommy.Cooper het volgende:
goed topic, leuk initiatief, ik weet er alleen geen nieuwe
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wit
Ik ga gewoon kleuren posten. WITISGEENKLEUR
Donkerblauw.quote:
dat is geen primaire kleur, je bent aan het baggeren en ik vraag een levenslange ban van internet voor jou aan Dannyquote:
tyfus wat ben jij voor slechte kutkloon?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:55 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
dat is geen primaire kleur, je bent aan het baggeren en ik vraag een levenslange ban van internet voor jou aan Danny
het is mij ook nog niet gelukt maar ik blijf het tenminste proberen ipv gelijk het bijltje er bij neer te gooienquote:Op maandag 1 maart 2010 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
primaire kleuren zijn rood, geel en blauw. Hoe wil je die in godsnaam gaan lepelen?
Blauwquote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Gorgrealis het volgende:
geel
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
het is mij ook nog niet gelukt maar ik blijf het tenminste proberen ipv gelijk het bijltje er bij neer te gooien![]()
en volgens de spelregels mag er na enige tijd een nieuwe primaire kleur gepost worden mocht het onverhoopt helemaal niet lukken om te lepelen.
geel
roodquote:
wRoodquote:
Blauwquote:
Dat heeft het zeer zeker, hulde aan alle deelnemers die zich er niet zomaar bij neerleggen dat er niet gelepeld zou kunnen wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:16 schreef Frollo het volgende:
tvp
Nu geen tijd om mee te doen, maar topic heeft potentie!
Ferrariquote:
Geelquote:Op zondag 7 maart 2010 19:36 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
Ferrari
edit: sorry was even in de war met een associatietopic![]()
Blauw
Roodquote:
Geelquote:
Geelquote:
daar valt niet op te lepelenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:33 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Donkerblauw
Ja jongens, dát is pas buiten de doos denken
Onmogelijk. Lees de spelregels.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:49 schreef chufi het volgende:
wit......
Rood.quote:
Blauwquote:
Geelquote:
Onmogelijk antwoord. Probeer de spelregels nog even onder de knie te krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:08 schreef leukvoorlater het volgende:
Groen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk antwoord. Probeer de spelregels nog even onder de knie te krijgen.
RGB FTW!!!quote:In het additieve kleursysteem, zoals dat in een beeldscherm of bij een belichting met gekleurde lampen wordt gebruikt zijn de primaire kleuren rood, groen en blauw. Dit systeem wordt dan ook meestal aangeduid als RGB.
blauwquote:
Blauwquote:
Waterkleurquote:
dit is te hoog gegrepen, volgende topic dat ik maak zal simpeler zijn beloof ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Zer de enige kleur die je kunt noemen zijn : Rood, Blauw of Geel
ik vond het ook al zo moeilijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:30 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
dit is te hoog gegrepen, volgende topic dat ik maak zal simpeler zijn beloof ik
Larama (Blauw in het buitenlands)quote:
Geelquote:Op maandag 15 maart 2010 00:20 schreef tho_Omas het volgende:
Blauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |