dank je welquote:Op zondag 28 februari 2010 16:15 schreef Tommy.Cooper het volgende:
goed topic, leuk initiatief, ik weet er alleen geen nieuwe
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wit
Ik ga gewoon kleuren posten. WITISGEENKLEUR
Donkerblauw.quote:
dat is geen primaire kleur, je bent aan het baggeren en ik vraag een levenslange ban van internet voor jou aan Dannyquote:
tyfus wat ben jij voor slechte kutkloon?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:55 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
dat is geen primaire kleur, je bent aan het baggeren en ik vraag een levenslange ban van internet voor jou aan Danny
het is mij ook nog niet gelukt maar ik blijf het tenminste proberen ipv gelijk het bijltje er bij neer te gooienquote:Op maandag 1 maart 2010 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
primaire kleuren zijn rood, geel en blauw. Hoe wil je die in godsnaam gaan lepelen?
Blauwquote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Gorgrealis het volgende:
geel
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
het is mij ook nog niet gelukt maar ik blijf het tenminste proberen ipv gelijk het bijltje er bij neer te gooien![]()
en volgens de spelregels mag er na enige tijd een nieuwe primaire kleur gepost worden mocht het onverhoopt helemaal niet lukken om te lepelen.
geel
roodquote:
wRoodquote:
Blauwquote:
Dat heeft het zeer zeker, hulde aan alle deelnemers die zich er niet zomaar bij neerleggen dat er niet gelepeld zou kunnen wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:16 schreef Frollo het volgende:
tvp
Nu geen tijd om mee te doen, maar topic heeft potentie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |