Door die mousse kan ik nu ook goede karamelsaus maken natuurlijk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:04 schreef minilot het volgende:
Beetje karamelsaus gemaakt, door franse kwark heengeroerd en daar dip ik nu appelpartjes in.
Goed hè, die mousse? Vond je 'm lekker? En stiekem ook al veel van gesnoept voordat -ie de koelkast inging om op te stijven?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Door die mousse kan ik nu ook goede karamelsaus maken natuurlijk!
Trouwens, gister at ik bij de AH to go zo'n foccaciabroodje kaas/ui en die was echt net uit de oven![]()
Hoe maak ik zoiets thuis?
Oe, wat maak je allemaal? Vertel!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:58 schreef SeaOfLove het volgende:
ik verzorg morgen een deel van de catering voor een openingsreceptie van een bedrijf voor 40 man. Ik ga zo beginnen, dus ik eet lekker van alle hapjes die ik ga maken
Ha, dat kan ik dus echt niet eten! Ik ga al zweten bij het idee!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:59 schreef MiestOr het volgende:
...en maak er madame Jeanette chutney bij
Echte feta! Die had ik ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:42 schreef Windigo het volgende:
Hier vanavond turks plat brood met échte feta, schijfjes tomaat en olijvenchutney. Simpel maar heerlijk
ach is superlekker, en je kan het uiteraard zo pittig maken als je zelf wil!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, dat kan ik dus echt niet eten! Ik ga al zweten bij het idee!
Thanks! Heb m gebookmarkedquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Goed hè, die mousse? Vond je 'm lekker? En stiekem ook al veel van gesnoept voordat -ie de koelkast inging om op te stijven?
Voor focaccia kan ik trouwens dit recept van Kayotic Kitchen aanraden. Maar in jouw geval dan een stevige laag uien en kaas erbovenop voordat het brood de oven ingaat.
Yup, hij is vooral heel romig en melkig. Hele ander type mousse dan van die diepe, donkerbuine!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het was nu een chococaramelmousse die net zo smaakte als die chocosnoepjes van Werthers
Ik ook! In een salade met witlof, appel, cashews, zelfgemaakte croutons en een sinaasappeldressing.. jummie!!quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:59 schreef MiestOr het volgende:
Net bij de toko geweest, lekker garnalen, kip, noedels gehaald met wat taugé, paksoi, gember knoflook en ui, en maak er madame Jeanette chutney bij.... yumyum!
jum.. net de foto ervan gezien van je.. ziet er super en jammie uit!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:56 schreef PiperMaru het volgende:
Fish n chips: kabeljauwfilet in een volkorenbloem/paprikapoeder/oreganokorstje met daarbij aardappelstukjes in de schil + worteltjes in de braadslee
Geserveerd in een krant uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |