Klinkt lekker, *noteert voor volgende week*.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef SeaOfLove het volgende:
kipfilet gevuld met kruidenroomkaas omwikkeld met spek en een rucolastamppotje
volgens mij heb ik die kipfilet ooit van iemand uit dit topic 'gepikt'.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:14 schreef Windigo het volgende:
[..]
Klinkt lekker, *noteert voor volgende week*.
Vanavond eet ik mijn indiase witlofstamp en een vegaburger
minder dan dat?? dat je zo veel tijd aan koken wilt besteden voor 3 happenquote:
dat dus.. vond 't ook wel weinig, en ik ben geen grote eterquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
minder dan dat?? dat je zo veel tijd aan koken wilt besteden voor 3 happen
Serieus? Ik vond 't aardig veel. Tis een groot bord hoor, ongeveer 3 grote opscheplepels nasi. En ik zat echt vol na bijna alles, heb een paar happen laten liggen. Plus nog wat kroepoek erbij en je zit wel vol. Ik iig welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
Enfermera, ziet er lekker uit, maar eet jij zo weinig?
Ik zou daar nog wel wat bij op scheppen
Welkom bij het tortillabakkertjesgilde!quote:
veel tijd besteden aan nasiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
minder dan dat?? dat je zo veel tijd aan koken wilt besteden voor 3 happen
ik bedoel niet met nasi, maar in het algemeen. omdat je zo graag lekkere dingen kookt zie ik maar dan maar zo weinig dat je in een paar happen klaar bent... als ik zo weinig zou eten had ik geen plezier in koken gehad denk ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
veel tijd besteden aan nasinasi is gebakken rijst met wat groenten. Als je daar veel tijd aan kwijt bent doe je iets niet goed
Oh, ik ben dol op caramelsaus. Een beetje omdat ik het lekker vind, maar vooral omdat ik het zo leuk vind om te makenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:04 schreef minilot het volgende:
Beetje karamelsaus gemaakt, door franse kwark heengeroerd en daar dip ik nu appelpartjes in.
Ik sta heel vaak een halve dag in de keuken en dan ga ik eten en is het binnen 20 minuten op. En dan denk ik ook wel eens: jeetje heb ik daarvoor zo lang in de keuken gestaan. Maar eigenlijk maakt het helemaal niet uit want koken is voor mij ook een soort bezigheidstherapie, het doen is misschien nog wel leuker dan het opeten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bedoel niet met nasi, maar in het algemeen. omdat je zo graag lekkere dingen kookt zie ik maar dan maar zo weinig dat je in een paar happen klaar bent... als ik zo weinig zou eten had ik geen plezier in koken gehad denk ik.
ot: thee en sultana
dat dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik sta heel vaak een halve dag in de keuken en dan ga ik eten en is het binnen 20 minuten op. En dan denk ik ook wel eens: jeetje heb ik daarvoor zo lang in de keuken gestaan. Maar eigenlijk maakt het helemaal niet uit want koken is voor mij ook een soort bezigheidstherapie, het doen is misschien nog wel leuker dan het opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |