abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78724758
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef McKillem het volgende:
Ik vind het een beetje jammer. Aan een kant is demonstreren tegen de PVV ook vrijheid van meningsuiting maar tegelijk vind ik het ook demonstreren tegen de democratie, want daar is de populariteit van de PVV ook maar een vrucht van.
Het probleem is natuurlijk dat die linkse partijen geen rechtsere partij dan de VVD , die ze nog in kunnen pakken, tolereren.. ze zijn natuurlijk na 40-45 verwend met het morele gelijk, maar nu treden de nadelen van die linkse politiek steeds duidelijker aan de dag: verloedering, criminaliterit, en zien ze hun machtspositie + gelijk-hebben-status bedreigd....
pi_78726309
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef halo1 het volgende:

[..]

Het probleem is natuurlijk dat die linkse partijen geen rechtsere partij dan de VVD , die ze nog in kunnen pakken, tolereren.. ze zijn natuurlijk na 40-45 verwend met het morele gelijk, maar nu treden de nadelen van die linkse politiek steeds duidelijker aan de dag: verloedering, criminaliterit, en zien ze hun machtspositie + gelijk-hebben-status bedreigd....

Altijd dat links/rechts gezeik. Vergeet niet dat een rechtse partij als de VVD met enige regelmaat in de regering heeft gezeten. Daarnaast is het CDA ook bepaald niet links te noemen. Wat denk je nu, als het allemaal zo makkelijk op te lossen zou zijn dan zouden we toch in een perfekte maatschappij leven?
pi_78727931
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:38 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Altijd dat links/rechts gezeik. Vergeet niet dat een rechtse partij als de VVD met enige regelmaat in de regering heeft gezeten. Daarnaast is het CDA ook bepaald niet links te noemen. Wat denk je nu, als het allemaal zo makkelijk op te lossen zou zijn dan zouden we toch in een perfekte maatschappij leven?
Nee.. dat is geen gezeik hoor... de VVD (en CDA in mindere mate) is alleen economisch rechts maar niet qua hardlinerisme jegens criminelen.. daar zingen ze eigenlijk het linkse liedje"pappen en nathouden."' of laten zich zoals gezegd inpakken... waardoor natuurlijk criminelen betrekkelijk vrij spel hebben: gevolg : verloedering. Jij praat nu alsof die criminaliteit erbij hoort .. totdat je vanmiddag misschien al overvallen wordt.. (niet door mij hoor
pi_78751790
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:22 schreef halo1 het volgende:

[..]

Nee.. dat is geen gezeik hoor... de VVD (en CDA in mindere mate) is alleen economisch rechts maar niet qua hardlinerisme jegens criminelen.. daar zingen ze eigenlijk het linkse liedje"pappen en nathouden."' of laten zich zoals gezegd inpakken... waardoor natuurlijk criminelen betrekkelijk vrij spel hebben: gevolg : verloedering. Jij praat nu alsof die criminaliteit erbij hoort .. totdat je vanmiddag misschien al overvallen wordt.. (niet door mij hoor

Man man man, praat jezelf en anderen toch niet zo'n onveiligheids-complex aan. Je zal mij niet horen zeggen dat er nooit wat gebeurt en dat er niks mis is met ons rechtssysteem, maar jij en Wilders maken het wel erg bont. Je moet de maatschappij niet zo'n angstcomplex aanpraten. Angst is altijd al een slechte raadgever geweest.
Ik mis ballen bij de mensen zelf. Ipv alles op ons rechtssysteem te gooien en af te schuiven zouden de mensen misschien ook eens wat meer op moeten durven te spreken en te handelen. De terroristjes zijn ons volledig de baas omdat we bang voor ze zijn. Tuurlijk is het gedrag van dat tuig niet goed te praten, maar dat angsthazengedrag van 'ons' net zo min. En laat je geen dingen aanpraten die er niet zijn. Alsof Nederland in een anarchie gedompeld is zeg Alsof je op elke straathoek overvallen wordt
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:35:40 #130
111528 Viajero
Who dares wins
pi_78752084
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Man man man, praat jezelf en anderen toch niet zo'n onveiligheids-complex aan. Je zal mij niet horen zeggen dat er nooit wat gebeurt en dat er niks mis is met ons rechtssysteem, maar jij en Wilders maken het wel erg bont. Je moet de maatschappij niet zo'n angstcomplex aanpraten. Angst is altijd al een slechte raadgever geweest.
Ik mis ballen bij de mensen zelf. Ipv alles op ons rechtssysteem te gooien en af te schuiven zouden de mensen misschien ook eens wat meer op moeten durven te spreken en te handelen. De terroristjes zijn ons volledig de baas omdat we bang voor ze zijn. Tuurlijk is het gedrag van dat tuig niet goed te praten, maar dat angsthazengedrag van 'ons' net zo min. En laat je geen dingen aanpraten die er niet zijn. Alsof Nederland in een anarchie gedompeld is zeg Alsof je op elke straathoek overvallen wordt
Het probleem is dat ons "rechtssyteem" een hogere prioriteit geeft aan het vervolgen van mensen die "eigen rechter spelen" of "discriminerende opmerkingen maken" dan aan het aanpakken van straatterreur.

Even voor de duidelijkheid, ik ben fel anti-PVV omdat hun zogenaamde oplossingen imo de problemen alleen erger zullen maken, maar ik heb een diepe hekel aan politie en justitie.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:36:56 #131
111528 Viajero
Who dares wins
pi_78752152
Verder heb je wel gelijk dat mensen niet zo moeten overdrijven, Nederland is nog steeds een van de veiligste landen ter wereld. Voor mij persoonlijk is het de lafheid en het onrecht van politie en justitie die mij zo steekt.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:37:03 #132
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_78752158
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:19 schreef scanman1 het volgende:

[..]

En mochten ze door een wonder toch de grootste worden en gaan regeren, dan is het hek van de dam in dit land denk ik.
Hoezo dan ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_78759547
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef McKillem het volgende:
Ik vind het een beetje jammer. Aan een kant is demonstreren tegen de PVV ook vrijheid van meningsuiting maar tegelijk vind ik het ook demonstreren tegen de democratie, want daar is de populariteit van de PVV ook maar een vrucht van.
En de Partij voor de vrijheid zou die vrijheid ook moeten gunnen aan mensen die aanhanger zijn van de Islam.

Snap je?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78760811
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef Viajero het volgende:

[..]

Het probleem is dat ons "rechtssyteem" een hogere prioriteit geeft aan het vervolgen van mensen die "eigen rechter spelen" of "discriminerende opmerkingen maken" dan aan het aanpakken van straatterreur.

Even voor de duidelijkheid, ik ben fel anti-PVV omdat hun zogenaamde oplossingen imo de problemen alleen erger zullen maken, maar ik heb een diepe hekel aan politie en justitie.
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:36 schreef Viajero het volgende:
Verder heb je wel gelijk dat mensen niet zo moeten overdrijven, Nederland is nog steeds een van de veiligste landen ter wereld. Voor mij persoonlijk is het de lafheid en het onrecht van politie en justitie die mij zo steekt.
Dat dus.

Als je een spotprentje maakt, word je om 3:00 van je bed gelicht en als je veelvuldig de tram terroriseert, krijg je een standje en een kop thee. En dat elke 34 keer.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 5 maart 2010 @ 07:43:57 #135
3542 Gia
User under construction
pi_78760888
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 03:18 schreef scanman1 het volgende:

[..]

En de Partij voor de vrijheid zou die vrijheid ook moeten gunnen aan mensen die aanhanger zijn van de Islam.

Snap je?
Kan de islam dan ook werkgevers de vrijheid gunnen om zelf te bepalen wat ze wel en wat niet tolereren binnen hun bedrijf/instelling?
pi_78761505
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:59 schreef halo1 het volgende:
Alle PVV-ers gefeliciteerd met de (voorlopig) behaalde resultaten.. de rechtse revolutie is begonnen en dat werd hoog tijd....
die rechtse revolutie hebben we al een keer gehad. Wat een succes was dat
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:36:49 #137
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_78762876
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 07:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Kan de islam dan ook werkgevers de vrijheid gunnen om zelf te bepalen wat ze wel en wat niet tolereren binnen hun bedrijf/instelling?
Nu je het zegt...een volledig doorgevoerde Islamitische structuur in de samenleving zorgt wel voor rechtvaardige arbeidsverhoudingen, ook met salaris. Het zorgt ook voor een stabiel economisch systeem. Niks mis mee. Het werkt contra-kapitaal zonder dat het wringt. Ideaal!

Dit zal nooit gebeuren in Nederland (duh), maar kijk eens naar andere landen. Dan weet je dat het anders en beter kan, en daar heb je niet de islam dan persé bij nodig.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:39:33 #138
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_78762930
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:55 schreef TimMer1981 het volgende:
Alleen verkloten die linkse ratten steeds rechtse demonstraties, aangezien ze daar allemaal ruim de tijd voor hebben gezien het feit dat het allemaal uitkeringstrekkers zijn, maar demonstreert links dan houdt rechts zich wel koest. Die respecteren de échte democratie namelijk.

Sowieso schijt alles wat links is in Nederland zijn broek momenteel vol voor de populariteit van de PVV; en volkomen terecht.
Alsof ze wat gaan laten zien als ze gaan regeren?

Laat maar komen die PVV, betekend dat punk weer in wordt en dat lijkt me wel tof. Kammetjes op straat!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_78764845
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef Gia het volgende:
Ik heb er totaal geen problemen mee dat links demonstreert tegen Wilders.

Maar laat die linkse ratten dan eens wegblijven als rechts es een keer gaat demonstreren.
Maar nee, hè, dan moet er gereld worden tegen die demonstratie, want links is zogenaamd goed en rechts is fout.

Lang leve de democratie.
exact, ze kunnen de discussie niet winnen en gaan dus maar rellen. net als dat boe-groep maandag tijdens het debat op nl1. hersenloos volk, stemrecht innemen per direct.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:45:08 #140
111528 Viajero
Who dares wins
pi_78765184
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 07:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, net zomin als Katholicisme dat kan. Dat is aan de staat voorbehouden.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:46:18 #141
111528 Viajero
Who dares wins
pi_78765218
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:36 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Nu je het zegt...een volledig doorgevoerde Islamitische structuur in de samenleving zorgt wel voor rechtvaardige arbeidsverhoudingen, ook met salaris. Het zorgt ook voor een stabiel economisch systeem. Niks mis mee. Het werkt contra-kapitaal zonder dat het wringt. Ideaal!

Dit zal nooit gebeuren in Nederland (duh), maar kijk eens naar andere landen. Dan weet je dat het anders en beter kan, en daar heb je niet de islam dan persé bij nodig.
Geef eens een voorbeeld van zo'n land dan. Als ik aan arbeidsverhoudingen in Islamitische landen denk krijg ik enge beelden van Dubai op mijn netvlies...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:32:03 #142
3140 PhalanX
Technarchy
pi_78767056
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:36 schreef GrotePierFR het volgende:
In Islamitische landen bestaat er nog altijd zoiets als slavernij, de verschillen tussen arm en rijk zijn zo bizar groot dat zelfs Amerika een gebalanceerd land lijkt...

en dat is als het land eens een keer niet in anarchie is verzandt...

Je moet eens gaan babbelen met de Indiers die voor drie stuivers per dag in Dubai vloeren moesten schrobben. Of kijk naar het bruisende utopie genaamd Iran. Ik hoor dat in Saoedi Arabie het trouwens ook verschrikkelijk fijn is om vrouw te zijn, of christen, of homoseksueel... en niemand is er gelukkiger dan de mensen in Somalie.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')