Dus dan helpt het de westerse allochtoon in het verdomhoekje te gooien?Is toch net zo ellendig? Of denk je dat deze groep het anders zullen ervaren dan de mensen die zich jaren in het verdomhoekje gedrukt gevoeld hebben?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:08 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Ten eerste staat dit natuurlijk niet gelijk aan racisme tegenover Nederlanders. Ten tweede: allochtonen zitten al zo in het verdomhoekje de laatste tijd, mogen zij ook eens op weg geholpen worden?
Mja, en weer denk ik dan ongeacht kleurtje en krijg je uiteindelijk dezelfde ellende. Wat kunnen de jongeren van nu immers doen aan de fouten die toen zijn gemaakt? Een volgende generatie begrijpt dat net zo min niet hoor. denk je dat de gevolgen anders zijn omdat ze een blanke huidskleur hebben en ze daarom geen problemen gaan veroorzaken? Ik denk echt dat er geen verschil zal zijn. De groep zal zich net zo voelen en is vele malen groter.quote:Juist degenen die geen kans krijgen in de maatschappij zullen degenen zijn die problemen veroorzaken.
De angst is momenteel demissionair. Er wordt nog overleg gevoerd welke angsten controversieel zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Angst regeert dus in de linkse regionen.
Kut, ze hebben ons door...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef HiZ het volgende:
Echte democraten demonsteren tegen een partij in een stemhokje en alleen tegen beleid op de straat.
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:49 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Als je tegen het feit bent dat een partij meedoet aan verkiezingen is dat wel erg ondemocratisch. Tuurlijk mag iedereen demonstreren (alleen linksen liever niet omdat ze weer moeten plunderen meestal) maar je laat met dit soort acties wel blijken niet al te snugger te zijn, alleen mensen van de absulote onderlaag van de samenleving zullen dit doen dus.
Als je zo graag tegen ee partij demonstreert, doe het dan tegen de moslimpartij die eigen rusthuizen wilt en begraafplaatsen, en meer subsidies etc
Ja, en dat maak je duidelijk door in een bloemetjespyama te gaan lopen?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:01 schreef Kamikawa het volgende:
Ik kan zulke acties alleen maar toejuichen. De PVV en PVV'ers moet duidelijk gemaakt worden dat ze fout bezig zijn.
Smoesjes! Je bent gewoon een domme PVV stemmer die niet kan spellen.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:56 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Gewoon typfoutjes omdat ik mijn tekst niet naloop.
Maar bedankt iig, anders hebben linksen inderdaad weer een rede om van het onderwerp af te wijken omdat ze de discussie niet kunnen winnen
Dergelijke sujetten zijn inderdaad net zo walgelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:09 schreef Amos_ het volgende:
Waarom demonstreert nooit iemand tegen die enge imam die al jaren in Nederland woont, geen Nederlands spreekt en tegen alles is dat Westers is?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:09 schreef Amos_ het volgende:
Waarom demonstreert nooit iemand tegen die enge imam die al jaren in Nederland woont, geen Nederlands spreekt en tegen alles is dat Westers is?
Dat wil je graag denken omdat je dan lekker de underdog kan spelen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dan word je meteen weggezet als extreemrechts en ben je een gevaar voor de samenleving.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef trekhengel het volgende:
[..]
Smoesjes! Je bent gewoon een domme PVV stemmer die niet kan spellen.
Daarom, kijk het is ieders recht om te demonstreren, en om zoiets als dit met een mega-opkomst van 100 man (!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dergelijke sujetten zijn inderdaad net zo walgelijk.
El-Moumni is gelukkig met pensioen, maar Fawaz preekt nog steeds, voor zover ik weet.
Mee eens, ik ben tegen elke vorm van extremisme, of het nou Moslimextremisme of de PVV is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:23 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Daarom, kijk het is ieders recht om te demonstreren, en om zoiets als dit met een mega-opkomst van 100 man (!!) kan ik toch wel stiekem lachen. Maar de echte serieuze engers als die extremist, daar zegt niemand wat van. Zo'n AFA of een andere anti-extremisten partij zou toch ook tegen dat soort figuren moeten ageren? Of zijn die volgens hen dan wel welkom? Dat snap ik nooit.
Dat een SP of GroenLinks enkel ageert tegen een PVV en niks wil doen tegen dat soort enge wereldvreemde figuren. Daar bereik je tenminste echt wat mee namelijk.
Hallo Frollo, dat weet jij natuurlijk nooit helemaal zeker.. het kan zijn dat je gelijk krijgt, maar ook dat die Moslims zich om tactische redenen nu nog kedijs houden om toe te slaan als het ijzer heet is...dat denk ik eigenlijk eerder en dan ben je tamelijk onverantwoordelijk of naief bezig...quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:44 schreef Frollo het volgende:
Het grote verschil is dat het moslimextremisme waarschijnlijk praktisch non-existent is in Nederland, terwijl het radicaal rechts van Wilders al daadwerkelijk aan de poorten van de regering staat te kloppen.
Van nature is links in het voordeel, dat moet je erkennen, de onderkant van de samenleving verheffen , prachtig, zowel financieel als geestelijk, maar rechts controleert als strenge corrigerende bovenmeester en die zijn van nature niet erg populair , zeker in het een beetje (erg m.i.) tot anarchisme neigende Nederland. Links denkt in zn grenzeloze naiviteit maar dat alle mensen goed zijn .. en dat is m.i. niet zo .. je moet dat ... of accepteren : criminaliteit, wangedrag... of snoeihard bestraffen, anders heeft het geen zin... en dat laatste ligt ons tot anarchie neigende Nederlanders slecht....dit is eigenlijk het probleem in een notedopquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef Gia het volgende:
Ik heb er totaal geen problemen mee dat links demonstreert tegen Wilders.
Maar laat die linkse ratten dan eens wegblijven als rechts es een keer gaat demonstreren.
Maar nee, hè, dan moet er gereld worden tegen die demonstratie, want links is zogenaamd goed en rechts is fout.
Lang leve de democratie.
'There is not such thing as bad publicity' inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:55 schreef Big-Ern het volgende:
Wat een aandacht krijgt Wilders weer....Is alleen maar spekkie naar Wilders bekkie, dat die mensen dat niet in de gaten hebben.
Daarom zijn Marokkanen ook zo populair.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
'There is not such thing as bad publicity' inderdaad.
Wat let je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:09 schreef Amos_ het volgende:
9 juni demonstreer ik tegen die imamquote:
Ik doel uiteraard op dagen buiten het stemmen. Ik ben zo'n laffe internetheld die inderdaad niet de straat opgaat. Simpel gezegd omdat mijn leven en lijf me lief zijn en in mijn buurt met een PVV-stem lopen is gelijk aan intimidatie en geweld.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |