abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78713001
Alle PVV-ers gefeliciteerd met de (voorlopig) behaalde resultaten.. de rechtse revolutie is begonnen en dat werd hoog tijd....
pi_78714226
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:20 schreef Jeroenz het volgende:
Maar laat ze maar demonstreren ik vind het wel grappig veel nut zal het niet hebben.
in tegendeel... gratis media aandacht
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_78714289
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef Gia het volgende:
Ik heb er totaal geen problemen mee dat links demonstreert tegen Wilders.

Maar laat die linkse ratten dan eens wegblijven als rechts es een keer gaat demonstreren.
Maar nee, hè, dan moet er gereld worden tegen die demonstratie, want links is zogenaamd goed en rechts is fout.

Lang leve de democratie.
OMG ik ben het eens met Gia
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_78714532
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

'There is not such thing as bad publicity' inderdaad.
bad publicity is ook publicity
pi_78714992
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik doel uiteraard op dagen buiten het stemmen. Ik ben zo'n laffe internetheld die inderdaad niet de straat opgaat. Simpel gezegd omdat mijn leven en lijf me lief zijn en in mijn buurt met een PVV-stem lopen is gelijk aan intimidatie en geweld.
Ik snap niet waarom de PVV niet wat vaker gaat demonstreren. Als jullie met een hele club zijn zal de intimidatie toch wel mee vallen lijkt me? Bovendien bestaat toch niet de hele PVV aanhang uit laffe internet?
Wir haben es gewusst
pi_78715018
De PVV laat zich liever politiek gelden. Bovendien moeten normale mensen werken
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78715388
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:51 schreef Amos_ het volgende:
De PVV laat zich liever politiek gelden. Bovendien moeten normale mensen werken
Laffe internethelden dus
Ik zou niet zo op andere groepering zeuren als die wel wat volk weten te mobiliseren. Ik vind dat juist we getuigen van lef en inzet voor waar je in geloofd.
Wir haben es gewusst
pi_78715408
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef trekhengel het volgende:

[..]

Laffe internethelden dus
Ik zou niet zo op andere groepering zeuren als die wel wat volk weten te mobiliseren. Ik vind dat juist we getuigen van lef en inzet voor waar je in geloofd.
Volk mobiliseren 100 labiele huisvrouwen en mannen die in een pyjama een statement willen maken
pi_78715496
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:06 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Volk mobiliseren 100 labiele huisvrouwen en mannen die in een pyjama een statement willen maken
Jullie kunnen er trouwens ook wat van zie ik!

Niet alleen laffe internethelden dus!
Wir haben es gewusst
pi_78715535
Die demonstratie is natuurlijk volkomen terecht. Haatimams worden niet zomaar veroordeeld, een politicus ineens wel.

En gelukkig geen mensen in pyjama
pi_78715662
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:12 schreef Amos_ het volgende:
Die demonstratie is natuurlijk volkomen terecht.
Uiteraard!
quote:
Haatimams worden niet zomaar veroordeeld, een politicus ineens wel.
Schande!
Wir haben es gewusst
pi_78715699
Je ziet de futiliteit van je eigen zwakke pogingen tot steken niet in blijkbaar
pi_78715703
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:02 schreef ClearGreen het volgende:
Reken er maar op dat er de komende tijd veel meer, en veel grootschaligere, demonstraties komen tegen de PVV. En terecht.
En mochten ze door een wonder toch de grootste worden en gaan regeren, dan is het hek van de dam in dit land denk ik.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78715716
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:19 schreef Amos_ het volgende:
Je ziet de futiliteit van je eigen zwakke pogingen tot steken niet in blijkbaar
Poging tot steken?
Wir haben es gewusst
pi_78715735
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:19 schreef scanman1 het volgende:

[..]

En mochten ze door een wonder toch de grootste worden en gaan regeren, dan is het hek van de dam in dit land denk ik.
Omdat er dan eindelijk wat gebeurt aan de ellende?
pi_78715788
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:21 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Omdat er dan eindelijk wat gebeurt aan de ellende?
Dan begint de ellende pas.
Wir haben es gewusst
pi_78715817
Welke ellende? Kom op zeg, mensen die nu al in een denkbeeldig schildje kruipen terwijl er echt niks gaat gebeuren verder.
pi_78715866
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:23 schreef trekhengel het volgende:

[..]

Dan begint de ellende pas.
Inderdaad... en niet zo'n klein beetje ook. Let maar op.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78715869
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:24 schreef Amos_ het volgende:
Welke ellende? Kom op zeg, mensen die nu al in een denkbeeldig schildje kruipen terwijl er echt niks gaat gebeuren verder.
Ik kruip nergens in. Maar het gaat er niet gezelliger op worden. Het zullen wel weer verloren jaren worden. Jaren dat Nederland het zwakzinnige neefje van de wereldpolitiek is. Treurnis aan de IJssel regeert!
Wir haben es gewusst
pi_78715880
Welke ellende dan? Gaan dan moslims massaal de straat op, plunderend en moordend??
Ik zie echt niet in wat jullie bedoelen. Al komt ie met een dikke meerderheid, al die anti-moslimwetten zoals jullie ze zien komen er toch niet Zo werkt dat niet in Nederland.
pi_78716012
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:27 schreef Amos_ het volgende:
Welke ellende dan? Gaan dan moslims massaal de straat op, plunderend en moordend??
Ik zie echt niet in wat jullie bedoelen. Al komt ie met een dikke meerderheid, al die anti-moslimwetten zoals jullie ze zien komen er toch niet Zo werkt dat niet in Nederland.
Dat de overheid zich gaat bemoeien met wat mensen denken of geloven vat het wel redelijk samen.
Wir haben es gewusst
pi_78716048
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:34 schreef trekhengel het volgende:

[..]

Dat de overheid zich gaat bemoeien met wat mensen denken of geloven vat het wel redelijk samen.
Nou dan zie je het te somber in. Het gaat om publieke plaatsen zoals scholen en daar ben ik het volkomen mee eens. Als men in eigen huis volledig in gewaad wil lopen, be my guest.
pi_78716116
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:36 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nou dan zie je het te somber in. Het gaat om publieke plaatsen zoals scholen en daar ben ik het volkomen mee eens. Als men in eigen huis volledig in gewaad wil lopen, be my guest.
Het gaat wilders niet alleen om wat je aan hebt (opzich al erg genoeg). Het gaat hem vooral om wat je denkt. Om je eigen gedachten. Je mag van Wilders niet denken wat je wil. Een overheid waar Wilders leiding aan geeft zegt:"Wat jij denkt is verkeerd, wij gaan je nu anders behandelen". Dat is precies hetzelfde als ze in Iran en Saudi Arabië doen!
Wir haben es gewusst
pi_78716151
En dat baseer jij op? Wilders wil niks doen aan wat je denkt, maar wel wat mensen in publieke functies uitdragen en daar vind ik mij volledig in.
pi_78721417
Ik vind het een beetje jammer. Aan een kant is demonstreren tegen de PVV ook vrijheid van meningsuiting maar tegelijk vind ik het ook demonstreren tegen de democratie, want daar is de populariteit van de PVV ook maar een vrucht van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')