abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78554155
http://www.telegraaf.nl/b(...)tie_tegen_PVV__.html

Wat een zielig figuur moet je wel niet zijn om hier aan mee te doen, alleen maar omdat de pvv meedoet aan de verkiezingen boehoe . Het valt me steeds meer op dat linkse anti-democratie zijn. Ze zijn gewoon bange schijterds omdat ze weten dat de pvv veel stemmen zal krijgen.

Volgens mij is diegene die Wilder speelt op die afbeelding ook gehandicapt aan zijn kop te zien dus dat verklaard al een hoop
pi_78554217
Demonstreren is ook een recht in een democratie. Ik zie dus niet in wat er anti-democratisch aan is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_78554300
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
Demonstreren is ook een recht in een democratie. Ik zie dus niet in wat er anti-democratisch aan is.
demonstreren tegen democratie

en als de pvv of zo een demonstratie wil houden dan word het afgelast omdat de kafka gaat lopen rellen.
pi_78554313
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:45 schreef hostielikker het volgende:

[..]

demonstreren tegen democratie

en als de pvv of zo een demonstratie wil houden dan word het afgelast omdat de kafka gaat lopen rellen.
Nee ze demonstreren tegen de PVV.
pi_78554366
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:40 schreef Jeroenz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tie_tegen_PVV__.html

Wat een zielig figuur moet je wel niet zijn om hier aan mee te doen, alleen maar omdat de pvv meedoet aan de verkiezingen boehoe . Het valt me steeds meer op dat linkseN anti-democratie zijn. HET zijn gewoon bange schijterds omdat ze weten dat de pvv veel stemmen zal krijgen.

Volgens mij is diegene die WilderS speelt op die afbeelding ook gehandicapt aan zijn kop te zien dus dat verklaarT al een hoop
Jeroen.. let op je spelling anders gaan ze weer zeggen dat Pvv-stemmers domoren zijn!!! Gecorrigeerd
pi_78554388
PVV
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_78554411
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
Als je tegen het feit bent dat een partij meedoet aan verkiezingen is dat wel erg ondemocratisch. Tuurlijk mag iedereen demonstreren (alleen linksen liever niet omdat ze weer moeten plunderen meestal) maar je laat met dit soort acties wel blijken niet al te snugger te zijn, alleen mensen van de absulote onderlaag van de samenleving zullen dit doen dus.

Als je zo graag tegen ee partij demonstreert, doe het dan tegen de moslimpartij die eigen rusthuizen wilt en begraafplaatsen, en meer subsidies etc
pi_78554615
Alleen verkloten die linkse ratten steeds rechtse demonstraties, aangezien ze daar allemaal ruim de tijd voor hebben gezien het feit dat het allemaal uitkeringstrekkers zijn, maar demonstreert links dan houdt rechts zich wel koest. Die respecteren de échte democratie namelijk.

Sowieso schijt alles wat links is in Nederland zijn broek momenteel vol voor de populariteit van de PVV; en volkomen terecht.
pi_78554668
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:47 schreef halo1 het volgende:

[..]

Jeroen.. let op je spelling anders gaan ze weer zeggen dat Pvv-stemmers domoren zijn!!! Gecorrigeerd
Gewoon typfoutjes omdat ik mijn tekst niet naloop.

Maar bedankt iig, anders hebben linksen inderdaad weer een rede om van het onderwerp af te wijken omdat ze de discussie niet kunnen winnen
  zondag 28 februari 2010 @ 15:57:19 #10
111528 Viajero
Who dares wins
pi_78554700
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:49 schreef Jeroenz het volgende:

[..]

Als je tegen het feit bent dat een partij meedoet aan verkiezingen is dat wel erg ondemocratisch. Tuurlijk mag iedereen demonstreren (alleen linksen liever niet omdat ze weer moeten plunderen meestal) maar je laat met dit soort acties wel blijken niet al te snugger te zijn, alleen mensen van de absulote onderlaag van de samenleving zullen dit doen dus.

Als je zo graag tegen ee partij demonstreert, doe het dan tegen de moslimpartij die eigen rusthuizen wilt en begraafplaatsen, en meer subsidies etc
Democratisch betekent niet dat alleen dingen waar jij het mee eens bent gezegd mogen worden. Mensen willen demonstreren tegen politieke ideeen waar ze het niet mee eens zijn. En dat valt nou net onder die mooie vrijheid van meningsuiting waar profeet Wilders het altijd over heeft, toch?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_78554744
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:49 schreef Jeroenz het volgende:

[..]

Als je tegen het feit bent dat een partij meedoet aan verkiezingen is dat wel erg ondemocratisch.
Uit het verkiezingspamflet van de PVV:
quote:
Wettelijk verbod op pedofielenpartij
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 15:59:19 #12
137949 Disana
pi_78554776
Ik kan me best voorstellen dat niet iedereen blij is met de komst van de PVV naar Almere. Verbieden kun je het niet maar je kunt wel een signaal afgeven naar potentiële PVV-stemmers.
pi_78554860
Ik kan zulke acties alleen maar toejuichen. De PVV en PVV'ers moet duidelijk gemaakt worden dat ze fout bezig zijn.
The original
pi_78554890
Reken er maar op dat er de komende tijd veel meer, en veel grootschaligere, demonstraties komen tegen de PVV. En terecht.
pi_78554916
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:01 schreef Kamikawa het volgende:
Ik kan zulke acties alleen maar toejuichen. De PVV en PVV'ers moet duidelijk gemaakt worden dat ze fout bezig zijn.
nee met de linkse partijen daar gaat het lekker in Almere
pi_78555001
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:02 schreef ClearGreen het volgende:
Reken er maar op dat er de komende tijd veel meer, en veel grootschaligere, demonstraties komen tegen de PVV. En terecht.
reken er maar op dat de pvv steeds groter word de de haat tegen marokkanen en de islam toeneemt. En terecht!
pi_78555120
PVV is niet de enige rechtse partij van Nederland
Wel de enige racistische partij
pi_78555282
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:08 schreef Seam het volgende:
als er 1 discriminert is het PvdA en Groen Links wel
maar ja Nederlanders mag je discrimineren

VVD is trouwens net zo rechts als PVV hoor en net zo racistisch alleen die zeggen het niet
pi_78555365
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

VVD is trouwens net zo rechts als PVV hoor en net zo racistisch alleen die zeggen het niet
Het is al goed jongen
  Donald Duck held zondag 28 februari 2010 @ 16:16:27 #20
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_78555446
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:02 schreef ClearGreen het volgende:
Reken er maar niet op
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_78555606
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:57 schreef Viajero het volgende:

[..]

Democratisch betekent niet dat alleen dingen waar jij het mee eens bent gezegd mogen worden. Mensen willen demonstreren tegen politieke ideeen waar ze het niet mee eens zijn. En dat valt nou net onder die mooie vrijheid van meningsuiting waar profeet Wilders het altijd over heeft, toch?
Waar heb jij het nu weer over. Dit is ondemocratisch omdat ze blijkbaar niet willen dat een partij zetels krijgt omdat een deel van de bevolking erop stemt, en laat dat nu net democratie zijn, ze willen niet dat de stem van het volk telt.

Maar laat ze maar demonstreren ik vind het wel grappig veel nut zal het niet hebben.
pi_78555662
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

VVD is wat gematigder lijkt me.
pi_78555668
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:08 schreef Seam het volgende:
Ja de PVV heeft het altijd over gekleurden uitzetten enz Man wat een kortzichtigheid. Als je een blanke haatzaaiende kaaskop imam bent dan is Wilders nog altijd fel tegen je.
pi_78555706
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:20 schreef Jeroenz het volgende:

[..]

Waar heb jij het nu weer over. Dit is ondemocratisch omdat ze blijkbaar niet willen dat een partij zetels krijgt omdat een deel van de bevolking erop stemt, en laat dat nu net democratie zijn, ze willen niet dat de stem van het volk telt.

Maar laat ze maar demonstreren ik vind het wel grappig veel nut zal het niet hebben.
Je praat peop want ze proberen ent als de pvv mensen te overtuigen van hun gelijk. Stel dat de pvv straks aan de macht is mag je dan wel demonstreren? Mochten mensen wel tegen de vorige regering demonstreren?
pi_78555722
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:58 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Uit het verkiezingspamflet van de PVV:
[..]

Terecht, pedofilie is strafbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')