quote:Op zondag 28 februari 2010 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
4) Dave Volders
5) Bruce Volders
6) Lyndsey Pfaff
Zo zo, vrouwenhaterquote:Op zondag 28 februari 2010 17:42 schreef lily het volgende:
1. Sam Gooris
2. Kenji Gooris
3. Nicolas Liebart
4. Dave Volders
5. Keano Liebart
6. Jean Marie Pfaff
quote:
Fan-alertquote:Op zondag 28 februari 2010 16:07 schreef Saphia het volgende:
Kelly Pfaff-Gooris
Lyndsey Pfaff-Volders
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
1. Kelly
2. Sam
3. Nicola
4. Jean Marie
6. Keano
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:13 schreef Mirjam30 het volgende:
Jammer dat ik niet voor Angie kon kiezen......
En Diva, Nathan, Simba en de cavia's van Kenji en Shania dan? Zullen we daar een apart tounament voor opzetten?quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En Diva, Nathan, Simba en de cavia's van Kenji en Shania dan? Zullen we daar een apart tounament voor opzetten?
oh, op die fietsquote:Op maandag 1 maart 2010 07:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Tis een lekker wijf! (nou ja het lekkerste wijf daar) en dat figuur
True...maar dat lichaamquote:Op maandag 1 maart 2010 09:03 schreef lily het volgende:
[..]
oh, op die fiets![]()
Haar figuur is top maar haar hoofd, brr
True......maar dat lichaam!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef lily het volgende:
Ik vind haar niet symphatiek. Ik heb voortdurend het gevoel dat ze acteert..
Ik vind het gewoon net allemaal te
...niet leuk..
Oh dat heb ik juist met Debby en Nicolas. Die vind ik zo nep overkomen. En alles draait om het uiterlijk bij hen, als je kijkt hoe hun kinderen er al bijlopen... Lijken me totaal geen leuke mensen die zich alleen maar druk maken om het uiterlijk vertoon. Krijg bij Kelly soms ook die indruk maar door Sam valt het allemaal wel mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef lily het volgende:
...niet leuk..
Ik vind Lindsey en Dave ook leuk, omdat ze het meest "gewoon" overkomen van alle stellenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:22 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Maar zou liever een dagje op pad gaan met Lyndsey en Dave dan Debby en Nicolas.
Nee, mensen die zich alleen maar druk maken over uiterlijk vertoon krijg ik ook jeuk van hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:22 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik juist met Debby en Nicolas. Die vind ik zo nep overkomen. En alles draait om het uiterlijk bij hen, als je kijkt hoe hun kinderen er al bijlopen... Lijken me totaal geen leuke mensen die zich alleen maar druk maken om het uiterlijk vertoon. Krijg bij Kelly soms ook die indruk maar door Sam valt het allemaal wel mee.
Kan er verder natuurlich niet over oordelen, aangezien ik ze niet persoonlijk ken. Maar zou liever een dagje op pad gaan met Lyndsey en Dave dan Debby en Nicolas.
Helemaal mee eens!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef lily het volgende:
...niet leuk..
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:11 schreef Saphia het volgende:
Die Liam toch, de jongste moet de eer van de Liebarts verdedigen!
quote:
Heb het ergens op dvd staan, zal het voor je op youtube zetten.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zoek eigenlijk dat fragment waar Kenji uit het bad flikkert en zijn hoofd open haalt...heb het laatst half op tv gezien maar wou het nog effe terugzien. Kan het nergens vinden
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zoek eigenlijk dat fragment waar Kenji uit het bad flikkert en zijn hoofd open haalt...heb het laatst half op tv gezien maar wou het nog effe terugzien. Kan het nergens vinden
Wat is hij ook een schat van een opa heh....quote:
ah, hét favoriete moment van de kijkersquote:
Welk figuur ? Tis net een plankquote:Op maandag 1 maart 2010 07:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Tis een lekker wijf! (nou ja het lekkerste wijf daar) en dat figuur
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Welk figuur ? Tis net een plankScharminkel mag wel wat meer eten
het kon ook niet andersquote:geslacht: Vrouw
Voordat je gaat lopen blaten dat ik jaloers ben: nee dat ben ik nietquote:
Ze is lekker, grappig, spontaan en zorgzaam.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind Sam de leukste van het stel en eigenlijk Jean-Marie, die zijn de meest spontane mensen en nog leuk ook.
Ik vraag me af wat Kelly nou zo bijzonder maakt. Ze springt er niet echt uit.
Dat klopt ook allemaal, maar ik vind Sam leuker, Kelly mag dan op de 2e plaats.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ze is lekker, grappig, spontaan en zorgzaam.
Ik snap niet dat Bompa zo laag staat.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |