Ze hadden nog geen plankje voor de shampoo op te zetten denk ikquote:Op maandag 8 maart 2010 10:49 schreef error_404 het volgende:
Bouwfoutje geprobeerd weg te moffelen...?
[ afbeelding ]
link
Een beetje photoshop is niks mis mee, maar waar zat hij met zijn hoofd om dit überhaupt te doenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:56 schreef Merel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boven schijnt de zon, beneden regent het.
lijkt mij een top plan... alleen leest bijna niemand de OP....quote:Op maandag 8 maart 2010 07:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat in de OP gaan zetten...
ik kwam op dezelfde wijze een gasleding tegen... onder een douchebak, soorgelijk opgelost (alleen een stuk minder grootquote:Op maandag 8 maart 2010 10:49 schreef error_404 het volgende:
[ afbeelding ]
link
Dan weet je vast op wlek forum over 10 jaar je makelaarsfoto eindigdquote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik kwam op dezelfde wijze een gasleding tegen... onder een douchebak, soorgelijk opgelost (alleen een stuk minder groot)
[ afbeelding ]
ergens hoop ik wel iets vlotterquote:Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dan weet je vast op wlek forum over 10 jaar je makelaarsfoto eindigd
Of het is bedoeld om je shampoo fles e.d. op te kunnen leggen tijdens het douchenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:49 schreef error_404 het volgende:
[ afbeelding ]
link
Waarschijnlijk zit er een bouwvergunning bij voor een tweede/ derde verdieping.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:43 schreef Gwywen het volgende:
Nee, het gaat niet om dat leuke huis ernaast.![]()
[ afbeelding ]
Niet schrikken hoor:
[ afbeelding ]
Thans in gebruik als kinderdagverblijf
Het bewijs:![]()
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen waarom dit twee ton moet kosten...![]()
link
Helemaal onderkeldert en vrijwel in het centrum. Die 2 ton is opzich wel te verklaren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:56 schreef heartwork het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er een bouwvergunning bij voor een tweede/ derde verdieping.
Ik zie hetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef error_404 het volgende:
[..]
en dan je post ook gewoon niet editten
het is een puinbak maar kijk eens naar de grondprijzen en het perceel oppervlaktequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:43 schreef Gwywen het volgende:
Nee, het gaat niet om dat leuke huis ernaast.![]()
[ afbeelding ]
Niet schrikken hoor:
[ afbeelding ]
Thans in gebruik als kinderdagverblijf
Het bewijs:![]()
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen waarom dit twee ton moet kosten...![]()
link
Welke?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:36 schreef Parvus het volgende:
Heeft iemand een link van dat aparte grachtenhuis in Utrecht?
Dat huis wat van buiten heel klein lijkt, en van binnen nog aardig groot is. Wat gebouwd is op een oude parkeerplek (geloof ik) en want 4 verdiepingen heeft ofzo.quote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig...quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Dat huis wat van buiten heel klein lijkt, en van binnen nog aardig groot is. Wat gebouwd is op een oude parkeerplek (geloof ik) en want 4 verdiepingen heeft ofzo.
Een echte surfer zou als het even kan de plank in bed leggen...is niet zo vreemd hoor!quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:08 schreef Hilzillah het volgende:
Dan NOG geen surf planken aan het plafond! Die berg je toch ergens weg zodat je ze niet ziet
Ik ben vast heel vreemd, maar ik vind het geweldig staan. Past blijkbaar heel goed bij de bewoner en het straalt veel karakter uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:41 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plafond thans in gebruik als functionele berging voor surfplanken.
link
Oke, als ik zeg dat het in de Zeilstraat in Scheveningen is, is het al iets minder apart.
zijn ze dat hok nu nog niet kwijt ???quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:32 schreef Parvus het volgende:
Gevondenhttp://www.funda.nl/koop/(...)omme-nieuwegracht-2/
ja nogal, voor 6 ton heb je heel wat mooiersquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:52 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
zijn ze dat hok nu nog niet kwijt ???
wellicht net ff TE uniek
Het zou maar een keer losrakenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:41 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plafond thans in gebruik als functionele berging voor surfplanken.
link
Oke, als ik zeg dat het in de Zeilstraat in Scheveningen is, is het al iets minder apart.
Uit hetzelfde huis: de linker is om te kotsen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 03:24 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Wat ik altijd nodig had:
[ afbeelding ]
de 4-personsjacuzzi
http://www.funda.nl/koop/(...)eg-53/fotos/#foto-19
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:30 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Uit hetzelfde huis: de linker is om te kotsen?![]()
Smaken verschillen zeer! Ik zat net te denken dat ik het zo'n enge steriele bende vond, hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:12 schreef Parvus het volgende:
Wel een mooi huis verder. Die stijl is precies wat ik mooi vind, lekker strak
Ik vind het ook niks, zeker omdat de buitenkant van het huis een heeeeeeel andere stijl heeftquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Smaken verschillen zeer! Ik zat net te denken dat ik het zo'n enge steriele bende vond, haha
Zulke mensen zouden een verbouwingsverbod moeten krijgen. Modernisering prima, maar hou het wel in lijn met het karakter van je huis.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:27 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, zeker omdat de buitenkant van het huis een heeeeeeel andere stijl heeft
[ afbeelding ]
En dan zo kil en strak inrichten
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef heartwork het volgende:
[..]
Zulke mensen zouden een verbouwingsverbod moeten krijgen. Modernisering prima, maar hou het wel in lijn met het karakter van je huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wacht... wat is dat? Een glazen haard???![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Amen
Ik vind 't altijd zó zonde als een karakteristiek huis van binnen ultrastrak wordt gemaakt. (Net zoals ik het ongelooflijk sneu vind als een 13 in een dozijn rijtjeshuis er van binnen uitziet als een 17e eeuwse cottage)![]()
Hier een huis waar binnen- en buitenzijde prima met elkaar in overeenstemming zijnJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wacht... wat is dat? Een glazen haard???![]()
[ afbeelding ]![]()
ja. wel zonde van die lage plafonds voor zo veel geld....quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:52 schreef Gwywen het volgende:
Maar wacht... wat is dat? Een glazen haard???![]()
[ afbeelding ]
dit vind ik wel erg mooi gedaan!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik kwam op dezelfde wijze een gasleding tegen... onder een douchebak, soorgelijk opgelost (alleen een stuk minder groot)
[ afbeelding ]
Dat zijn vast de buren!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
leuk om je kids in zo'n donker hok achter te laten![]()
Meestal plaatst de makelaar zinloze detail/decoratie-foto's om een sfeertje te maken en net te doen alsof het huis heeel gezellig is.
Maar of dit nou helpt?
[ afbeelding ]
![]()
link
[..]
Amen
Ik vind 't altijd zó zonde als een karakteristiek huis van binnen ultrastrak wordt gemaakt. (Net zoals ik het ongelooflijk sneu vind als een 13 in een dozijn rijtjeshuis er van binnen uitziet als een 17e eeuwse cottage)![]()
Hier een huis waar binnen- en buitenzijde prima met elkaar in overeenstemming zijnDeze past er toch ook niet echt bij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wacht... wat is dat? Een glazen haard???![]()
[ afbeelding ]![]()
lolquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:00 schreef Gwywen het volgende:
Tja, dat krijg je als je ex-huurhuizen uit dezelfde buurt te koop zet.![]()
Zoek de verschillen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huis 1
Huis 2
Superturd!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
Wat ligt hiernou weer in de wastafel?.
[ afbeelding ]
Leuke bowlingbaanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:30 schreef FullEnergy het volgende:
Koophuis in Den Haag met:
[ afbeelding ]
Gezellig, knusse woonkamer
[ afbeelding ]
Super sfeervolle keuken
En last but not least...
[ afbeelding ]
Een super leuke uhh.. ja wat is 't eigenlijk?
een wepsennest?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-rood/fotos/?foto=9#
Sowieso geven de foto's een erg rommelig beeld, trouwens.
GADVERDAMME DIE TURD IN DE WASTAFELquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haal het er ook echt niet uitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
En die makelaar/fotograaf spoort ook niet helemaal volgens mij... Getuige deze foto:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:37 schreef R2R het volgende:
Rollator
[ afbeelding ]
En we hebben het over een bovenwoning. Ik denk dat de bewoner niet veel buiten komt dan.
Mooie lekkages ook trouwens.
Mister Hankey is vet geworden zeg!quote:
Die plee... Hoe verzinnen ze het!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef krullebol81 het volgende:
mooie kleurencombinatie
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-larensteinselaan-4/
En zit die douche nou met een tuinslang vast?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:37 schreef R2R het volgende:
Rollator
[ afbeelding ]
En we hebben het over een bovenwoning. Ik denk dat de bewoner niet veel buiten komt dan.
Mooie lekkages ook trouwens.
Ook dat ja!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:47 schreef MljoeK het volgende:
[..]
En zit die douche nou met een tuinslang vast?
Incl. Gardena koppelstukquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:47 schreef MljoeK het volgende:
[..]
En zit die douche nou met een tuinslang vast?
Een haarbalquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Over wonen in een sauna gesprokenWie zegt dat een woning met ouderwetse bedstee niet te vinden is in Amsterdam Zuidoost.
[ afbeelding ]
URL
Ff serieus...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:44 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
wat doet die gans aan de lamp?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:32 schreef Eris het volgende:
Hallo! Totaly spices zijn cool. zelfs de kleine kijkt mee
[ afbeelding ]
waaauuuww! Mooi huis zeg!:)quote:Op zondag 7 maart 2010 17:22 schreef yoppybt het volgende:
Ik dacht serieus eerst even dat het zo'n door de computer gegenereerd voorbeeld interieur was maar volgens mij is het toch echt:
[ afbeelding ]
[..]
Amen
Hier een huis waar binnen- en buitenzijde prima met elkaar in overeenstemming zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wacht... wat is dat? Een glazen haard???![]()
[ afbeelding ]~ Bonito La Risa ~
zeg dan op z'n minst tegen ze of ze evn op gang willen gaan staan?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:32 schreef Eris het volgende:
Hallo! Totaly spices zijn cool. zelfs de kleine kijkt mee
[ afbeelding ]
Hout is PRACHTIG !!!!!quote:Op zondag 14 maart 2010 09:32 schreef HunnyBun het volgende:
Hout is moooooooooi!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)nksterbloemstraat-2/
Misschien de reden dat ze verhuizen?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:17 schreef R2R het volgende:
[..]
Hoe vaak zou dit ruzie geven in huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pak ieder willekeurig huis op Immoweb (in Gent in dit geval)... Dit zijn verschilende huizen (niet allemaal) ik heb geen linkjes erbij gedaan, het was echt te makkelijk om zulk soort foto's te vinden, dus ik heb alles wat ik tegenkwam bijna geplaatst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |