fantastisch!!!! wat een makelaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou hebben we al een hoop sneue gephotoshopte luchtjes gezien... Maar heeft deze makelaar nou serieus "decoratieve elementen" in de foto's gephotoshopt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou hebben we al een hoop sneue gephotoshopte luchtjes gezien... Maar heeft deze makelaar nou serieus "decoratieve elementen" in de foto's gephotoshopt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Of die vloer ligt er scheef in of die is er ook in geshoptquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:41 schreef error_404 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je toch lef als makelaar zijnde. Dit riekt gewoonweg naar oplichting....
dat ga je je dan idd afvragen als koper zijndequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef MljoeK het volgende:
[..]
Of die vloer ligt er scheef in of die is er ook in geshopt
Overduidelijk geshoptquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef MljoeK het volgende:
[..]
Of die vloer ligt er scheef in of die is er ook in geshopt
Wel juist, nu ben ik nieuwsgierig wat zit daar in godesnaam onder dat het verstopt moet worden??quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:59 schreef Yoewie het volgende:
[..]
dat ga je je dan idd afvragen als koper zijnde(dan heb je meteen geen interesse meer
)
Een lelijk huis waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:37 schreef Zolena het volgende:
[..]
Wel juist, nu ben ik nieuwsgierig wat zit daar in godesnaam onder dat het verstopt moet worden??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
zo gek is dat niet, want als je de omschrijving leest:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:50 schreef keko het volgende:
Voor de echte kranenfetisjist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er staat geen foto van een kamer op, wel een vloer en onduidelijke 3D-indelingsplaatjes:
klik
Lijkt wel of het huis verhuurd is aan mensen met een iets betere smaak, als de tweede foto tenminste recenter is... Misschien net na/voor de verhuizing?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:05 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige opstelling van de 5.1 speakerset!
Zouden ze het Blok daar op gaan nemen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:59 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
zo gek is dat niet, want als je de omschrijving leest:
"Binnenkort worden er, door Nobleza, op de Adriaen van Ostadelaan drie appartementen gerealiseerd. Deze appartementen worden volledig gemoderniseerd, waarbij alles van leidingen tot stucwerk vernieuwd wordt. Elk appartement wordt afgewerkt met hoogwaardige materialen zoals een massief eiken houten vloer en een prachtige stortdouche waarvan de leidingen volledig uit het zicht zijn weggewerkt. Voor de starter op de woningmarkt die van luxe materialen houdt"
De huizen/ kamers zijn er nog niet. Ze laten enkel voorbeeldjes van de hoogwaardige materialen die ze willen gebruiken zien. Beter dan geen plaatjes toch? Wat mij betreft hadden er nog wel meer buitenfoto's bij mogen, maar goed, daar is streetview voor.
arg! op dit soort momenten gaat pollewoppie nog eventjes nadenken en wil de komende jaren iig nog geen kleine woppies..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:39 schreef Gumtree het volgende:
Teletubbies...
[ afbeelding ]
bij dit huis/winkelpand:
Hoe vaak zou dat fout gegaan zijn bij het afgieten van de aardappelen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:19 schreef Leonietje83 het volgende:
Trapsgewijs - opstelling van de keukenkastjes...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haha die is wel erg mooi, gewoon 5 van die dingen op het gootsteenkastjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:19 schreef Leonietje83 het volgende:
Huis waar een heeeeeel intelligent kind woonde:
1 kinderslot was dus niet genoeg!
[ afbeelding ]
linkje?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:44 schreef Evilicious het volgende:
[ afbeelding ]
Deze geweldige foto wilde ik jullie niet onthouden...
Moet je toch eens zien...
Een slaapkamer met een douchecabine?
OMG wat een gedrocht!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:44 schreef Evilicious het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op zondag 7 maart 2010 16:44 schreef Evilicious het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:44 schreef Evilicious het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je lekker vanuit bed je liefje zien douchen.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:44 schreef Evilicious het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ook wel erg benieuwd wat voor pand dit is.....quote:
Dat is ook echt het enige plus punt (en toevallig ook waar ik gelijk aan moest denken).quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Kun je lekker vanuit bed je liefje zien douchen.
Die put ontzettend handig, het maakt je schuilkelder kompleet!!!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is ook echt het enige plus punt (en toevallig ook waar ik gelijk aan moest denken).
Die geweldige kelder vind ik. Alleen die put?
Opknopen zulke makelaars!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:56 schreef Merel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boven schijnt de zon, beneden regent het.
Moet je eens naar alle huizen van deze makelaar kijken, Bij elk huis een stralende blauwe luchtquote:Op zondag 7 maart 2010 22:56 schreef Merel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boven schijnt de zon, beneden regent het.
Misschien moeten we dat in de OP gaan zetten...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ben ook wel erg benieuwd wat voor pand dit is.....
Misschien een idee om standaard de link mee te posten?
Een drank kast denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef Gwywen het volgende:
Een paleisje met dito inrichting (en vraagprijs), maar wat is dat ding daar bij het venster?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |