Dit is Acapulcoquote:Op zondag 28 februari 2010 11:45 schreef banaantjeEE het volgende:
Ferrer klopt Ferrero in finale ATP![]()
Wat is?
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:51 schreef tong80 het volgende:
Welke communist had een zaal naar hem vernoemd in het parlement ?
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:01 schreef erkel het volgende:
Ceaucescu?
quote:
Je kent er vast nog wel meer als je de naam eenmaal ziet.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Één van de weinige oud-politici die ik ken. Vanwege de naam
Vast wel, vooral van de laatste 10 jaar. Eigenlijk bedoelde ik ook de periode van Koekoek.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent er vast nog wel meer als je de naam eenmaal ziet.
Wiegel den Uyl van Agt Biesheuvel Aantjes Bakkerquote:Op zondag 28 februari 2010 13:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Vast wel, vooral van de laatste 10 jaar. Eigenlijk bedoelde ik ook de periode van Koekoek.
Jep. Al kwam ik ook nog een aantal maal de Perzische Golf tegen, maar de meeste bronnen gaven de Rode Zee aan.quote:
Hoezo?quote:
Je stelt zelf nooit een vraag als 't hier stilligt en nu laat je zelfs iemand anders een vraag stellen terwijl je er gewoon bentquote:
Gewoon -1 voor niet stellen van de vraag en verder spelenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je stelt zelf nooit een vraag als 't hier stilligt en nu laat je zelfs iemand anders een vraag stellen terwijl je er gewoon bentEn ook nog beantwoorden
Droevig.
Kerel, wat een fucking zielig figuur ben jij zeg. Ik keek net ff na het herladen van de pagina en Yankee stelde zelf voor een nieuwe vraag te stellen.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gewoon -1 voor niet stellen van de vraag en verder spelen
DAT was het!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:55 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja RubensKen 'em van dat S&W-album
Ja, maar 't is ook niet dat je zei: "nee hoeft niet ik ben aan de beurt dus ik stel wel een vraag". En jij hebt geen recht van spreken, jij dringt er altijd op aan om mensen punten af te trekken als er niet snel een nieuwe vraag is gesteldquote:Op zondag 28 februari 2010 14:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kerel, wat een fucking zielig figuur ben jij zeg. Ik keek net ff na het herladen van de pagina en Yankee stelde zelf voor een nieuwe vraag te stellen.
Zoals Scott al zei, als je meespeelt doe dan ook mee. Laatst gaf je iemand -1 voor een vraag die nog niet eens gecontroleerd was en een antwoord dat om half zeven 's ochtends kwam, zonder zelf een nieuwe vraag te stellen, en nu ben ik zielig?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kerel, wat een fucking zielig figuur ben jij zeg. Ik keek net ff na het herladen van de pagina en Yankee stelde zelf voor een nieuwe vraag te stellen.
Het antwoord stond in spoilerquote:Op zondag 28 februari 2010 14:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals Scott al zei, als je meespeelt doe dan ook mee. Laatst gaf je iemand -1 voor een vraag die nog niet eens gecontroleerd was en een antwoord dat om half zeven 's ochtends kwam, zonder zelf een nieuwe vraag te stellen, en nu ben ik zielig?
ScottTracy +1quote:Op zondag 28 februari 2010 14:59 schreef ScottTracy het volgende:
Sint Jan Den Bosch
hahaquote:Op zondag 28 februari 2010 15:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
ScottTracy +1
banaantjeEE -1
Als je dan nog gaat schelden ook ben ik er helemaal klaar mee.
Stand in deel 1902:
1 Yankee
3 erkel
1 tomtomaat
1 nightcowboy
1 De_Hertog
1 ScottTracy
Ik. Als straf voor je droevige gedrag in het vorige topic.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik krijg dus -1 omdat Yankee zelf eerst voorstelde om een vraag te stellen. Moest ie dat niet gedaan had ik een nieuwe vraag gesteld (want ik was nog steeds aanwezig).
Wie vindt dat ik -1 krijg?
Daarvoor kreeg ik al -1 in DATZELFDE topic. Dus je trekt eigenlijk -2 af. Redeneervermogen = 0.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik. Als straf voor je droevige gedrag in het vorige topic.
Nee hoor, dat was alleen een suggestie (ja, van mij ja) als die aftrek van tong ook was blijven staan.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Daarvoor kreeg ik al -1 in DATZELFDE topic. Dus je trekt eigenlijk -2 af. Redeneervermogen = 0.
Ja, wees blij dat het maar -2 is. Eigenlijk zouden we -50 moeten doen voor je overall faalgedrag.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Daarvoor kreeg ik al -1 in DATZELFDE topic. Dus je trekt eigenlijk -2 af. Redeneervermogen = 0.
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:10 schreef Yankee het volgende:
curling?
Het zoontje van Barney Rubble.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:14 schreef Yankee het volgende:
Wiens bijnaam begint met: 'boem boem'?
Ik vind het raar dat het altijd mijn fout blijkt te zijn terwijl jij nooit weet wanneer te stoppen. Doe die -50 nu maar mooi weg, want dat is toch je bedoeling? Constant in discussie willen gaan om je gelijk te halen.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:11 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Cheryl Bernard, verloor gisteren met Canada de spannende finale van Zweden
Yankee +1
Stand in deel 1902:
2 Yankee
3 erkel
1 tomtomaat
1 nightcowboy
1 De_Hertog
1 ScottTracy
-50 banaantjeEE
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat het altijd mijn fout blijkt te zijn terwijl jij nooit weet wanneer te stoppen. Doe die -50 nu maar mooi weg, want dat is toch je bedoeling? Constant in discussie willen gaan om je gelijk te halen.
Waarom zit je altijd uit te lokken? Wat verwachtte je dan? En nee, ik ben net afgestapt van m'n paard.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Zit je lekker daar op de kast?
ik had 'em voor jouw reactie al weggehaald omdat ik dacht dat je niet meer zou gaan reageren, maar je voldoet alsnog aan mijn verwachtingen![]()
Dat je je wel weer zou laten verleiden tot een reactie. Nee, dit gaat niet meer om gelijk, dit gaat erom dat nightcowboy stiekem alweer met z'n popcorn voor het beeldscherm zit.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat verwachtte je dan? En nee, ik ben net afgestapt van m'n paard.
Ik vermoedde al een sportgerelateerd iets maar daar kan ik niet zo veel mee. Beckham, vanwege de alliteratie?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:16 schreef Yankee het volgende:
[..]
m'n excuses, het gaat om een voetballer
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat je je wel weer zou laten verleiden tot een reactie. Nee, dit gaat niet meer om gelijk, dit gaat erom dat nightcowboy stiekem alweer met z'n popcorn voor het beeldscherm zit.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:40 schreef banaantjeEE het volgende:
bobo
+1quote:
Ach, ik verwerk de punten zelf, dus als er dingen niet kloppen ontdek ik dat wel.quote:
wow, jij kan Engelsquote:
Ah, nou snap ik waarom jullie dat zo graag op wilden zetten.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ach, ik verwerk de punten zelf, dus als er dingen niet kloppen ontdek ik dat wel.
Achternaam?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:59 schreef Yankee het volgende:
Isabelle?
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:59 schreef nightcowboy het volgende:
Brinkman
graag gedaan, ik kon niet op de achternaam komenquote:Op zondag 28 februari 2010 16:02 schreef nightcowboy het volgende:
Bedankt Yankee, kon niet op de naam komen.
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:10 schreef Ofyles2 het volgende:
A28
ScottTracy +1quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:26 schreef erkel het volgende:
Beck, Hoogmoed, van Balkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weisst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja. Scott +1quote:
Keeper van Jong-Oranje en ik denk wel toekomstig keeper van Nederlands elftal als hij straks meer gaat keepen bij Newcastle.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:36 schreef ScottTracy het volgende:
Eigenlijk geen idee hoe hij eruit ziet of hoe goed hij in het echt is, maar ik haal hem altijd wel bij Football Manager.
Eric van der Luer, maar achquote:Op zondag 28 februari 2010 16:41 schreef erkel het volgende:
Eric van Leur
En het staat inderdaad op de Werelderfgoedlijst Banaan +1quote:
Bewonderenswaardig.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:52 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een kennis heeft die banaan toch ook hè.
goed genoeg +1quote:Op zondag 28 februari 2010 16:57 schreef De_Hertog het volgende:
Begijnhofjes, Scheepsliften van Wallonie, binnenstad Brugge, Belforts
Niet de bekendste maar zeker goedquote:Op zondag 28 februari 2010 17:01 schreef ScottTracy het volgende:
Giethoorn!
En dan hebben we het niet eens over alle steden die een 'Klein-Venetië' hebben Daar zit Praag dus ook bij, overigens.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:02 schreef ScottTracy het volgende:
Oh dat zijn er veel! Maar Giethoorn ben ik ooit geweest tijdens een familieweekend dus zodoende
En ik gebruik niet eens Google!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:03 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat een kennis heeft die ScottTracy toch ook hè.
Wat insinueer je?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En ik gebruik niet eens Google!
[ afbeelding ]
Wie?
Yankee +1quote:Op zondag 28 februari 2010 17:10 schreef Yankee het volgende:
marcouch
Nietsquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:23 schreef nightcowboy het volgende:
Othello?
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:31 schreef ScottTracy het volgende:
en verwerkte ze in een maaltijd.
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:49 schreef De_Hertog het volgende:
Nee, en ik begin te begrijpen waarom dit een minder bekend stuk van Shakespeare is:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:56 schreef Yankee het volgende:
rockwerchter?
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Dour?
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Pukkelpop?
Correctement.quote:
+1 tomaatjequote:
das belgs voor sinaasappel neem ik aan.quote:
Net even op wiki doorgelezen, leuk vermaak voor de hele familie inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens verteld hoe het afloopt
+1quote:Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef De_Hertog het volgende:
Gangs of New York, tha avaitor, the Departed,
Stand in deel 1902:quote:Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef BeamofLight het volgende:
Alice in Wonderland
(Andre) Citroen werd wel de Henry Ford van Europa genoemdquote:
Het heeft niet geholpen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Veronica Mars?
Je zit op Fok! hè, zonder Big Brother zaten wij hier nietquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef BeamofLight het volgende:
Sandy
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:19 schreef Yankee het volgende:
Vengaboys en LA Style
quote:
Moriartiquote:Op zondag 28 februari 2010 22:44 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe heet de aartsvijand van Sherlock Holmes?
Stand in deel 1902:quote:
Jawel, Douglas Hofstadter. Heb net het (eveneens geniale) verrvolg hierop gelezen: "I Am a Strange Loop". ZEER aanbevelenswaardig!quote:
Net even rondgekeken en het is nog steeds meer dan ik normaal voor een boek uitgeef, dus ik laat hem nog even staan. Toch nog genoeg te lezen voorlopigquote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Jawel, Douglas Hofstadter. Heb net het (eveneens geniale) verrvolg hierop gelezen: "I Am a Strange Loop". ZEER aanbevelenswaardig!
ABSOLUUT!! Stond bekend als "het boek dat niet vertaald kon worden". Maar de eerste vertaling was nota bene in het Nederlands... Zowel in het Engels als in het Nederlands één van de beste boeken ooit geschreven. Mijn advies: LEZEN! Zeker niet simpel, in tegenstelling zelfs, maar de moeite meer dan waard.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:01 schreef De_Hertog het volgende:
Staat op mijn wishlist, maar het is dus de moeite waard?
Ik kan geen boek bedenken dat het meer waard is te lezen dan GEB (zoals Gödel, Escher, Bach meestal kortweg genoemd word).quote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Net even rondgekeken en het is nog steeds meer dan ik normaal voor een boek uitgeef, dus ik laat hem nog even staan. Toch nog genoeg te lezen voorlopig
Hij gaat ook zeker een keer gelezen worden maar ik heb mezelf uit financieel oogpunt ooit opgelegd nooit boeken van meer dan een tientje te kopen en als je m'n boekenkast ziet snap je dat dat noodzakelijk is.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik kan geen boek bedenken dat het meer waard is te lezen dan GEB (zoals Gödel, Escher, Bach meestal kortweg genoemd word).
Klopt, kort voor de mooie Britse term Quite Interestingquote:Op zondag 28 februari 2010 23:16 schreef Yankee het volgende:
QI toch?
Jazekerquote:
Ik ken het gevoel. En er zijn meer boeken die ik zou willen lezen dan waar ik de tijd voor heb. Maar GEB wordt algemeen beschouwd als één van de beste boeken ooit geschreven. Is dat niet een tientje extra waard?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij gaat ook zeker een keer gelezen worden maar ik heb mezelf uit financieel oogpunt ooit opgelegd nooit boeken van meer dan een tientje te kopen en als je m'n boekenkast ziet snap je dat dat noodzakelijk is.
Het gaat niet om wat het waard is, het is meer het principe. Ik heb denk ik inmiddels meer dan 300 boeken en als ik niet dat soort regeltjes stel worden het er nog sneller meer en wordt mijn beurs ook niet blijquote:Op zondag 28 februari 2010 23:24 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. En er zijn meer boeken die ik zou willen lezen dan waar ik de tijd voor heb. Maar GEB wordt algemeen beschouwd als één van de beste boeken ooit geschreven. Is dat niet een tientje extra waard?
Ah, ik verwachtte een strikvraagquote:
Dat was m'n eerste hint geweest. Nooit direct al je kruit verschieten he.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
En bij Bassie & Adriaan, niet te vergeten.
Net afgelopen, mooie finalequote:Op zondag 28 februari 2010 23:58 schreef Yurithemaster het volgende:
canada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |