Ik weet hem toch nietquote:
sommatiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:47 schreef ScottTracy het volgende:
Zie je, nu is 'ie voor 1 punt![]()
Wat betekent een Σ in de wiskunde?
Sollyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:47 schreef Yankee het volgende:
welke lul boort mij daar nou weer twee punten door de neus?!![]()
Kijk, dat had er zo eentje meer kunnen zijnquote:
Ik doe mee voor de lol, niet voor de puntenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kijk, dat had er zo eentje meer kunnen zijn
Bart +1
Punten deel 1901
Bart 1
Bijnaquote:
quote:
Tevens één van de gezelligste festivals in NL. Yankee +1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:54 schreef Yankee het volgende:
paaspop?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:57 schreef Cobra4 het volgende:
Wiki en Archief zijn weer op orde.
Ik heb de dvd's pas zitten kijken. Echt weer heerlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:03 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Wat een absurde serie is dat zeg.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:04 schreef nightcowboy het volgende:
Ik herken Tanjaa en swarmahoer maar geen idee eigenlijk.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:04 schreef nightcowboy het volgende:
Ik herken Tanjaa en swarmahoer maar geen idee eigenlijk.
Ofyles2 +1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Mila Kunis?
De stem van Megan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:14 schreef ScottTracy het volgende:
Ooh ja Jackie!!
Helemaal correctquote:
De mooiste vlag die een NL schip kan voeren.quote:
Behalve als ie verkeerd om in de mast hangt, wat regelmatig gebeurtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De mooiste vlag die een NL schip kan voeren.
Dwars op de mast is zeker een zonde.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Behalve als ie verkeerd om in de mast hangt, wat regelmatig gebeurt
Closequote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:11 schreef lubje25 het volgende:
korenwijn?
Iets uit Friesland.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
shit wat komt bij korenwijn in de buurt
Bingo. lubje25 +1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:29 schreef lubje25 het volgende:
beerenburg?
Had die Friesland tip wel nodig, de stap van korenwijn naar beerenburg had ik anders niet zo snel gemaakt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bingo. lubje25 +1
Punten deel 1901
2 Bart
2 ScottTracy
1 Yankee
2 Cobra4
1 Ofyles2
1 lubje25
nope, dan zou er in ieder geval ook brood bij moeten staan. Dit is een soort vervolgvraag.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:44 schreef Cobra4 het volgende:
Flenjes maken?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:54 schreef Cobra4 het volgende:
Advocaat?
lubje25 +1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:00 schreef lubje25 het volgende:
rolex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 56% gewijzigd door lubje25 op 27-02-2010 05:29:27 ]Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
-1 tongquote:
Hij had het wel goed, dus als je hem zo nodig -1 wil geven voor het niet stellen van een vraag is het totaal 0. En stel dan ook een nieuwe vraag anders voegt het zo weinig toe..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:07 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
-1 tong
Punten deel 1901
2 Bart
2 ScottTracy
1 Yankee
3 Cobra4
1 Ofyles2
2 lubje25
-1 tong80
banaantje is een kruistocht begonnen tegen mensen die niet binnen een half uur een nieuwe vraag stellen sinds bij hem een keer een punt is afgetrokken daarvoor.quote:
Ik hield vannacht GVD het topic levend.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
banaantje is een kruistocht begonnen tegen mensen die niet binnen een half uur een nieuwe vraag stellen sinds bij hem een keer een punt is afgetrokken daarvoor.
Ik ook vorige keer, toch kreeg ik minpunten van tomtomaat en dat was niet de eerste keer. Jammer, maar iedereen gelijk voor de wet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hield vannacht GVD het topic levend.
Moest drie uur wachten op respons.
30 min? Zeg maar 4u. Ik zat in identiek dezelfde situatie en kreeg ook minpunten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
banaantje is een kruistocht begonnen tegen mensen die niet binnen een half uur een nieuwe vraag stellen sinds bij hem een keer een punt is afgetrokken daarvoor.
Ok. Even kijken of de rest er mee eens is mij punten aftrek te geven.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ook vorige keer, toch kreeg ik minpunten van tomtomaat en dat was niet de eerste keer. Jammer, maar iedereen gelijk voor de wet.
Je hebt niet eens een nieuwe vraag gesteld en kwam hier blijkbaar puur om je punt te maken. Daarnaast was het 6 uur 's ochtends. Tong heeft nu zelf een nieuwe vraag gesteld dus beslist hij wat met dat punt doet. Wat mij betreft laat hij het gewoon staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
30 min? Zeg maar 4u. Ik zat in identiek dezelfde situatie en kreeg ook minpunten.
dat dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:55 schreef Bart het volgende:
Ik zeg puntaftrek voor geen vraag stellen (die had je immers gelijk kunnen stellen omdat je je antwoord had kunnen checken in de spoiler) maar ook een punt toevoeging voor het goede antwoord. Per saldo dus 0 punten, dat lijkt me fair.
Dan banaantjeEE ook een punt minder omdat hij het spel voortzette door Tong te straffen maar óók geen nieuwe vraag stelde.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:55 schreef Bart het volgende:
Ik zeg puntaftrek voor geen vraag stellen (die had je immers gelijk kunnen stellen omdat je je antwoord had kunnen checken in de spoiler) maar ook een punt toevoeging voor het goede antwoord. Per saldo dus 0 punten, dat lijkt me fair.
Ok ik ben weg hier.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:55 schreef Bart het volgende:
Het was ook mijn taak niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan banaantjeEE ook een punt minder omdat hij het spel voortzette door Tong te straffen maar óók geen nieuwe vraag stelde.
Zo, jij geeft het snel op, na twee meningen waarvan een zegt punt erbij en een zegt 0 puntenquote:
Het was óók je taak niet om Tong80 minpunten te geven. Toen jij je minpunten kreeg had degene die dat deed een nieuwe vraag gesteld. Je had op z'n minst zijn antwoord kunnen controleren maar zelfs dat vond je blijkbaar te veel moeite.quote:
Dus Tong zou inderdaad 0 punten moeten krijgen volgens de regels. En banaan had een nieuwe vraag moeten stellen. Dus kunnen we nu weer gewoon doorgaan, kleutersquote:Als degene die een goed antwoord gaf geen nieuwe vraag stelt omdat hij of zij ineens weg moest wordt het reeds toegekende punt weer ingetrokken en gaat een speler die online is verder met de quiz door de vraag, in plaats van degene die hem had moeten stellen, in te voeren.
Zo, je zegt dat het ook tomtomaats taak niet was mij meerdere keren minpunten te geven? Ik ben trouwens nergens kwaad op hoor, ik erger me gewoon mateloos dat bepaalde mensen minpunten krijgen en andere dan weer niet...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het was óók je taak niet om Tong80 minpunten te geven. Toen jij je minpunten kreeg had degene die dat deed een nieuwe vraag gesteld. Je had op z'n minst zijn antwoord kunnen controleren maar zelfs dat vond je blijkbaar te veel moeite.
Dit heeft niets meer te maken met het spel draaiende houden maar alleen met het feit dat je blijkbaar nog steeds kwaad bent over dat ene puntje van tig topics geleden en dat vind ik erg, erg laag.
Precies. Dus of banaantjeEE óók een punt aftrek omdat hij ook te lui was om een nieuwe vraag te stellen, of tong80 gewoon op 1 laten staan omdat HIJ degene was die het spel voortzette.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef Bart het volgende:
En uit de OP:
[..]
Dus Tong zou inderdaad 0 punten moeten krijgen volgens de regels. En banaan had een nieuwe vraag moeten stellen. Dus kunnen we nu weer gewoon doorgaan, kleuters
Heeft tomtomaat je een keer minpunten gegeven zonder een nieuwe vraag te stellen of het vorige antwoord te controleren dan? Ik ga het allemaal niet nazoeken maar het lijkt me erg sterk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:07 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zo, je zegt dat het ook tomtomaats taak niet was mij meerdere keren minpunten te geven?
Maar als je het fout hebt weet je het antwoord en doe je niet meer mee...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:55 schreef Bart het volgende:
Ik zeg puntaftrek voor geen vraag stellen (die had je immers gelijk kunnen stellen omdat je je antwoord had kunnen checken in de spoiler)
Z´n motor?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:37 schreef tong80 het volgende:
Wie bedoelt Dennis Hopper als ie het over Jimmie heeft ?
Precies. Tong krijgt gewoon een punt voor het goed beantwoorden van de vraag. Wat een onzin allemaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:13 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Maar als je het fout hebt weet je het antwoord en doe je niet meer mee...
Als banaantje het antwoord goedgekeurd had was er niks aan de hand geweest.
Dat ook ja, het idee achter die spoiler is dat iemand anders die toch niet meedoet (ik bij sportvragen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:13 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Maar als je het fout hebt weet je het antwoord en doe je niet meer mee...
+1 Yankeequote:
Was James Dean.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:37 schreef tong80 het volgende:
Wie bedoelt Dennis Hopper als ie het over Jimmie heeft ?
Gast...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was James Dean.
Excuses had even miks met dit topic.
Sorry.
Mayonaise erbij ?quote:
Grappig die dubbele gok voor Zweden, ik dacht dat meer mensen zouden denken dat het Aziatisch was. Maar het is dus gewoon een Amerikaans merk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:27 schreef banaantjeEE het volgende:
Amerika?
Ik ook niet. Maar ik zou zweren dat het in ieder geval Scandinavisch was.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:31 schreef ScottTracy het volgende:Ik heb geen idee hoe ik dan bij Zweden kom.
Het is geen Nokia hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zou zweren dat het in ieder geval Scandinavisch was.
Great minds think alikequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is geen Nokia heIk ken veel mensen die denken dat het Aziatisch is, maar het is wel erg toevallig dat jullie allebei tegelijk op Zweden uitkomen?
...and wrong.quote:
quote:
Punten deel 1901quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:11 schreef Yankee het volgende:
Hawaii? De opa van Obama?
Dat is van Dragonball Z jongequote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:20 schreef Neleos het volgende:
Koning Pokemon?
Dat weet ik toch niet jonge. Koning Pikachu dan? Dat klinkt wel Hawaiiaans.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is van Dragonball Z jonge
Die hint helpt mij in ieder geval nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:28 schreef ScottTracy het volgende:Ik denk niet dat dit 'em gaat worden
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:29 schreef nightcowboy het volgende:
Goku?
Ik reken 't gewoon goed. Het was Kamehameha.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
kameha?
nee, tis en horror op de zuidpoolquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:43 schreef ScottTracy het volgende:
Toy Story?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:52 schreef slaveloos het volgende:
the thing?
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Rob van Gijzel
Maar het niveau hier is ook wel bizar hoogquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Af en toe wel belachelijk eenvoudige vragen in die quiz, ik denk dat enkelen hier een betere quizredactie kunnen vormen...
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar het niveau hier is ook wel bizar hoog
quote:
+ nog een rapperquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:43 schreef Yankee het volgende:
lauryn hill
wycleff jean?
ziggy marley?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:17 schreef Stuurloos het volgende:
Pras Michel
Top serie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
quote:
quote:
1978 en 2004quote:
Mijn interessegebied is breed. Zo ongeveer alles behalve sport. (En ik heb met name een hekel aan voetballen en fietsen.)quote:@Nico_S.: wat is uw favoriete thema?
net nietquote:Op zondag 28 februari 2010 03:19 schreef Yurithemaster het volgende:
alexander kreutz
quote:Op zondag 28 februari 2010 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
oh andy kaufmann
Jeejquote:Op zondag 28 februari 2010 03:26 schreef lubje25 het volgende:
3 Yurithemaster jeeej
quote:Op zondag 28 februari 2010 03:52 schreef Terpentin07 het volgende:
ethopie?
quote:
Jeejquote:Op zondag 28 februari 2010 04:05 schreef Terpentin07 het volgende:
4 Yurithemaster
Zeg het maar: waarover?quote:Op zondag 28 februari 2010 10:11 schreef tong80 het volgende:
BeamofLight + 1
Punten deel 1901
8 Yankee
5 ScottTracy
3 Bart
3 Cobra4
2 Ofyles2
2 lubje25
2 nightcowboy
1 tong80
1 De_Hertog
1 banaantjeEE
1 tomtomaat
4 Yurithemaster jeeej
1 Slaveloos
1 Stuurloos
1 JDude
1 Terpentin07
1 BeamofLight
quote:
+1quote:
Punten deel 1901quote:
+1 BoLquote:
Opzettelijk was het zeker niet, want ik vond dat Ramsey meer de intentie had om te tackelen. Doet me wat denken aan het geval Wasilewski - Witsel jammer genoegquote:Op zondag 28 februari 2010 11:00 schreef tong80 het volgende:
Maar het was duidelijk geen opzet. Zag er wel vreselijk uit
Ik eerder aan Nilis die zijn been brak. Was ook geen opzet van de doelman.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Opzettelijk was het zeker niet, want ik vond dat Ramsey meer de intentie had om te tackelen. Doet me wat denken aan het geval Wasilewski - Witsel jammer genoeg
Ja joh. Is ook al lang geleden héquote:Op zondag 28 februari 2010 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eerder aan Nilis die zijn been brak. Was ook geen opzet van de doelman.
Ach wat is lang geleden ? Ik weet nog dat Ruud Krol de europacup finale miste in 1971 door een gebroken beenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja joh. Is ook al lang geleden hé
Waterreus ?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:05 schreef BeamofLight het volgende:
Welke PSV keeper moest naar het ziekenhuis nadat hij door pretty boy Dani in zijn gezicht werd geschopt?
Juist.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:33 schreef banaantjeEE het volgende:
cream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |