Punten deel 1901quote:
+1 BoLquote:
Opzettelijk was het zeker niet, want ik vond dat Ramsey meer de intentie had om te tackelen. Doet me wat denken aan het geval Wasilewski - Witsel jammer genoegquote:Op zondag 28 februari 2010 11:00 schreef tong80 het volgende:
Maar het was duidelijk geen opzet. Zag er wel vreselijk uit
Ik eerder aan Nilis die zijn been brak. Was ook geen opzet van de doelman.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Opzettelijk was het zeker niet, want ik vond dat Ramsey meer de intentie had om te tackelen. Doet me wat denken aan het geval Wasilewski - Witsel jammer genoeg
Ja joh. Is ook al lang geleden héquote:Op zondag 28 februari 2010 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eerder aan Nilis die zijn been brak. Was ook geen opzet van de doelman.
Ach wat is lang geleden ? Ik weet nog dat Ruud Krol de europacup finale miste in 1971 door een gebroken beenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja joh. Is ook al lang geleden hé
Waterreus ?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:05 schreef BeamofLight het volgende:
Welke PSV keeper moest naar het ziekenhuis nadat hij door pretty boy Dani in zijn gezicht werd geschopt?
Juist.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:33 schreef banaantjeEE het volgende:
cream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |