Tuurlijk welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef Almighty het volgende:
Doe ik nog mee als USF1 of heb ik gewoon pech?
Beantwoord je nog even wat vragen die tussendoor zijn gesteld?quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Burnie88 het volgende:
Naam deelnemer en Team
Burnie88, Virgin Racing
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
L. Hamilton
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
N. Rosberg
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
N. Rosberg
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1: F. Alonso
2: L. Hamilton
3: F. Massa
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
1:51:833
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
Renault
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1: F. Alonso
2: L. Hamilton
3: S. Vettel
4: M. Schumacher
5: N. Rosberg
6: F. Massa
7: J. Button
8: A. Sutil
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
F. Alonso
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
BMW Sauber
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
HRT
IK HEB MIJN VOORSPELLING GEWIJZIGD! IK KON MIJN ORIGINELE POST HELAAS NIET MEER WIJZIGEN!!!
Nou, ik hou het op de team's die zich ingschreven hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Beantwoord je nog even wat vragen die tussendoor zijn gesteld?
Zie ook: 'F1 Predictions - voorinschrijving 2010
En is Stefan GP ook een team dat mee kan doen?
Ik heb iig Zeroku al twee keer gewezen op mijn postquote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nou, ik hou het op de team's die zich ingschreven hebben.
Dus een van de twee kan nog meedoen in volgorde van reageren.
Ai, TheClown1 is geen crew meer. Stuur 'm een PM?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:15 schreef McTasty het volgende:
tvp!
owjeeej mijn team mate is nog niet gesignaleerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders doe je wel mee als teamgenoot van almigty!?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:02 schreef vosss het volgende:
Ik voorspel alleen maar dat Hulkenberg P9 kwalificeert. Voor de rest voorspel ik heul niks en dat is maar goed ook want ik doe niet eens mee
Die wil niet meer...quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
anders doe je wel mee als teamgenoot van almigty!?
ik heb hem op msn toegevoegd, hopelijk komt hij online. Op zijn fok profiel staat dat hij al 8 dagen niet meer online is geweest... dadelijk ben ik degene zonder teammatequote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ai, TheClown1 is geen crew meer. Stuur 'm een PM?
Hihi, kan voorkomen ja. Maar 1 race missen hoeft nog niet het einde te zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:33 schreef McTasty het volgende:
[..]
ik heb hem op msn toegevoegd, hopelijk komt hij online. Op zijn fok profiel staat dat hij al 8 dagen niet meer online is geweest... dadelijk ben ik degene zonder teammate
Ik doe niet mee, hoor. Wou het topic gewoon even volgen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:09 schreef Sally het volgende:
Wil je meedoen als teamgenoot van Almighty?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:41 schreef Sally het volgende:Ik doe mee? Of ben ik nu weer te laat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Being second is to be the first of the ones who lose.”
Als teamgenoot van Almighty dan? Moet je die even PM'en dat hij een teamgenoot heeftquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik doe mee? Of ben ik nu weer te laat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |