suuuupernice!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Ok dames, zoals beloofd, de Ruffian mani! Heb een aantal nagels een keer opnieuw gedaan want ik had echt geen zin in afplak taferelen![]()
[ afbeelding ]
Vind het zelf wel grappig, misschien wel mooier op iets kortere nagels hehe..
met SV heb ik al-tijd dat als ik ga douchen (dan heb ik s'ochtends/s'middags mn nagels gedaan) dat ik de lak na het douchen er zo vanaf kan pakken..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk helemaal geen last van met SV.... maar dat is misschien persoonlijk?
Daar heeft TD al eens een fikse boete voor gehad, maar dat is ook het enige waar TD ooit een boete voor heeft gehad.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Nouja, in zoverre... het is inderdaad wel verboden om brandbare stoffen zoals nagellak met de post te versturen maar dat heeft dan weer niets te maken met OPI en echte of nep OPI en dat is al helemaal niet iets waar OPI je voor zou kunnen aanpakken. Zij kunnen alleen hun contract opzeggen met bedrijven die dit doen zoals TD maar dat zou ze kapitalen kosten dus dat doen ze niet.
Haha precies! Ik ben m'n mandje ook al aan het vullen.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:10 schreef Loqi het volgende:dat gezeik over TD, motiveert mij alleen maar meer om ook eens te gaan bestellen daa
r
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:00 schreef Debsterr het volgende:
Toffe foto's in de OP. En het was inderdaad gezellig om Mirjam eens in het echt te zien! Vandaag ga ik de holo van Gosh lakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je geen reactie achter kunt laten op die site. Wat een domme muts!!quote:Op zondag 28 februari 2010 11:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
suuuupernice!
[..]
met SV heb ik al-tijd dat als ik ga douchen (dan heb ik s'ochtends/s'middags mn nagels gedaan) dat ik de lak na het douchen er zo vanaf kan pakken..
Die Instant Spa heeft gisterenavond nog een blog geschreven: http://www.instantspa.be/(...)hop_webshop_nagellak
'Belangrijk om te weten is dat niet enkel de aanbieder, maar ook de koper strafbaar gesteld kan worden. Opletten geblazen dus. O.P.I internationaal is meer dan ooit hard aan het optreden tegen deze praktijken.'
Bangmakerij zodat de meesten niet meer bestellen![]()
Nu noemen ze TD niet in het artikel, ik denk dat dat is omdat ze anders TD achter hun kont aankrijgen.![]()
http://snowwhiteglamour.w(...)ransdesign-illegaal/quote:Op zondag 28 februari 2010 12:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jammer dat je geen reactie achter kunt laten op die site. Wat een domme muts!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |