abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78532283
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Ok dames, zoals beloofd, de Ruffian mani! Heb een aantal nagels een keer opnieuw gedaan want ik had echt geen zin in afplak taferelen

[ afbeelding ]

Vind het zelf wel grappig, misschien wel mooier op iets kortere nagels hehe..
heel mooi
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:10 schreef mirannie het volgende:
Hebben jullie trouwens nog invoer/btw moeten betalen aan de deur bij jullie bestellingen van TD??
als je 9 lakjes bestelt gebeurt dat niet denk ik
ik heb het nog nooit gehad, enkel toen ik met een grote bestelling met daph meebestelde.

en ach, wát een gelul zeg over dat transdesign.
neppe spullen, right
als je geen concurrentie kunt dulden, ga dan lekker poppen maken ofzo, flikker toch op.

debsterr heeft leuke poesjes
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78532341
quote:
Ok dames, zoals beloofd, de Ruffian mani! Heb een aantal nagels een keer opnieuw gedaan want ik had echt geen zin in afplak taferelen

[ afbeelding ]

Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow!! Welke kleur is die donkere? Mooooooi!
I had a signature once. It was awful.
pi_78532343
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:14 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heel mooi
[..]

ik heb het nog nooit gehad, enkel toen ik met een grote bestelling met daph meebestelde.

en ach, wát een gelul zeg over dat transdesign.
neppe spullen, right
als je geen concurrentie kunt dulden, ga dan lekker poppen maken ofzo, flikker toch op.

debsterr heeft leuke poesjes
Was het gezellig?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_78532368
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:16 schreef Joysa het volgende:

[..]

Was het gezellig?
ik vind van wel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78532426
Dank jullie wel

Ik heb voor t zilver CG Millennium gebruikt en voor het donkere OPI Lincoln Park After Dark matte. Ik vond het altijd zo jammer dat die bijna zwart uitviel, maar nu kwam het me wel goed uit
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:19:28 #281
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_78532447
quote:

[ afbeelding ]

Nee ik ben er uit,het is niet mijn ding,het lijkt net of ze uitgegroeid zijn.
Maar zoals gewoonlijk heb je je mooie nagels wel weer heel mooi strak gelakt ,hoe krijg je het toch voor elkaar
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_78532488
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:14 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Thanks! Ging er ook niet van uit, maar je weet maar nooit he, dus toch maar even vragen
pi_78532503
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:19 schreef Guess. het volgende:

[..]

Nee ik ben er uit,het is niet mijn ding,het lijkt net of ze uitgegroeid zijn.
Maar zoals gewoonlijk heb je je mooie nagels wel weer heel mooi strak gelakt ,hoe krijg je het toch voor elkaar
Haha ja ik zie wat je bedoelt Misschien dat dat opgelost is met een andere kleurstelling.. ga ik ook wel een keertje proberen.

Enne dank je wel
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:32:27 #284
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_78532950
quote:

[ afbeelding ]

Oh, wauw!! Dat heb je mooi gedaan
Don't come closer, I might hurt you
pi_78532978
ik vind het erg gaaf maar niets voor mij
pi_78533456
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:49 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik kreeg me toch een raar mailtje van Instant Spa België dat Transdesign illegaal is en de OPI wss nep en blaablaa.

'Ik stuur je deze mail gewoon omdat het erg jammer is wanneer fantastische blogs frauduleuze praktijken ondersteunen. Het is mss een idee deze site niet meer te promoten?'
Ik heb een tijdje terug een Nederlandse etailer aangeschreven of ik op hun perslijst mocht en toen kreeg ik ook gelijk zo'n preek. Ik had TD nog nooit genoemd op mijn blog maar ik kreeg gelijk een waarschuwing dat ik dit ook niet mocht doen en dat zij weigerden om met sites samen te werken die dat wel deden en dat ze die sites ook door zouden geven aan OPI.
Ik bepaal zelf wel lekker wat ik op mijn blog zet dankjewel.

Die heb ik in nette bewoordingen dus ook verteld dat ze dat lekker konden vergeten. Naast dat OPI in Nederland veeeeeeel te duur is, heb ik ook internationale lezers waaronder Amerikanen die wel gewoon 'legaal' bij TD kunnen bestellen en ik noem die site dus ook gewoon. Zijn ze helemaal belazerd?
There is no love sincerer than the love of food.
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 21:50:11 #287
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78533692
Reactie op een foto van mijn mooie gepimpte nagels:
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef mrbox het volgende:

[..]

kunstig, moet je daar nu lang voor zitten bij de nagelstudio ?
HOE DURFT IE?! ! .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_78533900
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:44 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje terug een Nederlandse etailer aangeschreven of ik op hun perslijst mocht en toen kreeg ik ook gelijk zo'n preek. Ik had TD nog nooit genoemd op mijn blog maar ik kreeg gelijk een waarschuwing dat ik dit ook niet mocht doen en dat zij weigerden om met sites samen te werken die dat wel deden en dat ze die sites ook door zouden geven aan OPI.
Ik bepaal zelf wel lekker wat ik op mijn blog zet dankjewel.

Die heb ik in nette bewoordingen dus ook verteld dat ze dat lekker konden vergeten. Naast dat OPI in Nederland veeeeeeel te duur is, heb ik ook internationale lezers waaronder Amerikanen die wel gewoon 'legaal' bij TD kunnen bestellen en ik noem die site dus ook gewoon. Zijn ze helemaal belazerd?
Ieee das toch wel vrij brutaal van ze! Zou ik ook niet echt van gediend zijn
En daarbij mag OPI wel dankbaar zijn voor al die reclame die ze hebben via de blogs, of het nou wel of niet via TD gekocht is
pi_78533915
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:50 schreef Skaai het volgende:
Reactie op een foto van mijn mooie gepimpte nagels:
[..]

HOE DURFT IE?! ! .
Zie het maar als een complimentje.
Ze zijn erg mooi! Fijn dat die mini neons werken met konad. Dat wilde ik zelf ook nog proberen.

Ik vind het mooi snkr! Maar misschien inderdaad met andere kleuren.

Alle andere nagels waren ook weer mooi! Ben alleen de namen allemaal vergeten.
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 21:59:36 #290
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78534117
Ik blijf het trouwens grappig vinden dat er mensen zijn (niet hier hoor ) die verkondigen dat het Konadden onmogelijk is met andere merken nagellak ! Ha wij bewijzen het tegendeel!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_78534184
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:59 schreef Skaai het volgende:
Ik blijf het trouwens grappig vinden dat er mensen zijn (niet hier hoor ) die verkondigen dat het Konadden onmogelijk is met andere merken nagellak ! Ha wij bewijzen het tegendeel!
Daar moet ik ook altijd om lachen ja, ook al zijn er genoeg lakken waarmee het echt niet werkt. Met een beetje logisch nadenken snap je waarom de konad stempel lakken zo goed stempelen, en dus ook cheapere lakjes goed kunnen stempelen.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:07:29 #292
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_78534435
snkr-xxx ik vind ze echt heel erg mooi gedaan zeg.
in de op staan ook hele mooie .
en puckzzz jou nagels zijn ook heel erg mooi.
en van de rest ook natuurlijk
en ik blijf dit een geweldig topic vinden
pi_78534502
quote:

[ afbeelding ]

Suuuupermooi!! De kleurcombinatie is ook heel fraai. Gaaf zeg!!
pi_78535085
@GvE: Hoi

Er zijn verschillende quick dry topcoats. De bekendste zijn Seche Vite, Poshe, Nubar Diamont en Out The Door. Welke het fijnste is, is een beetje persoonlijke voorkeur maar Seche Vite geeft wel bij veel mensen krimp of chips dus ik zou dan voor een van die andere gaan.
En het werkt echt!
Ik lak mijn nagels met basecoat, ga er direct achteraan met kleur, nog een laagje kleur en dan direct over de natte lak de topcoat en tien minuten later is het helemaal droog.

Je kunt SV volgens mij ook kopen bij de Douglas maar dan betaal je vrij veel. Beter kan je gelijk een bestelling bij transdesign.com doen.
pi_78535130
Joysa bedankt voor je reactie!
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:07 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Mijn nagels zijn gewoon desastreus he Hier blijft maar weinig langer dan 1 dag zitten.... dus neem mijn nagels (gelukkig) niet teveel als leidraad! Ik zal sowieso proberen de lakjes dit weekend op de bus te doen, dan heb je ze misschien maandag al en kun je het even proberen!
Hooi!! Heb het op meerdere weblogs gelezen haha.. maar ze zijn gewoon te mooi dus dan lak ik wel wat vaker, desnoods gaat het flesje dan de heule dag in mn handtas

Mad as a Hatter en ik gaan zo op stap, ben heeeel benieuwd hoe mooi hij dan is
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:24:36 #296
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_78535151
tvp zoals het hoort:

Ben nooit echt met mijn nagels bezig, te ongeduldig om te lakken enzo..
Afgelopen dinsdag heeft een vriendin bij mij acrylnagels gezet om te oefenen..
ze is nog lerende, en nadat ik er uren aan gespendeert heb om ze bij te vijlen zien ze er dus zo uit en ben ik er best tevreden mee
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_78535319
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
tvp zoals het hoort:

[ afbeelding ]

Ben nooit echt met mijn nagels bezig, te ongeduldig om te lakken enzo..
Afgelopen dinsdag heeft een vriendin bij mij acrylnagels gezet om te oefenen..
ze is nog lerende, en nadat ik er uren aan gespendeert heb om ze bij te vijlen zien ze er dus zo uit en ben ik er best tevreden mee
Niet slecht voor een beginner!
Lakken is een handigheidje waar je steeds beter in wordt maar er zijn ook wel trucjes om clean-up te doen zodat het er netjes uitziet. snkr heeft er pas een handig blogpost over gemaakt: http://lacquerized.blogsp(...)in-6-easy-steps.html
Werkt heel snel en heel makkelijk. Dit in combinatie met een quick dry topcoat en je bent binnen 20 minuten klaar met lakken en dan is je nagellak ook droog.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:34:26 #298
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_78535587
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Niet slecht voor een beginner!
Lakken is een handigheidje waar je steeds beter in wordt maar er zijn ook wel trucjes om clean-up te doen zodat het er netjes uitziet. snkr heeft er pas een handig blogpost over gemaakt: http://lacquerized.blogsp(...)in-6-easy-steps.html
Werkt heel snel en heel makkelijk. Dit in combinatie met een quick dry topcoat en je bent binnen 20 minuten klaar met lakken en dan is je nagellak ook droog.
Hmm.. ik ga op zoek naar die topcoat ding.. maar die SV krimpt/chips whut?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_78535933
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Omdat het zo snel droogt en omdat je het op natte lak moet gebruiken kan je nagellak krimpen zodat er op het randje van je nagel geen lak meer zit.
Chippen is als er stukjes uit je lak knappen, wat je dus normaal pas na een paar dagen hebt.

Ik zou poshe of nubar diamont aanraden, afhankelijk van waar je wilt bestellen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:43:19 #300
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_78535993
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Ik heb daar eigenlijk helemaal geen last van met SV.... maar dat is misschien persoonlijk?
Don't come closer, I might hurt you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')