abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78525045
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:47 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik denk aan rood-oranje water marble.. (als dat zo heet )
Maar ik kom uit '90 dus kan ook royaal verkeerd zitten.
Ik kom uit '80, dus ik weet het ook niet. Ik heb wel konad plates met bloemen maar dat zijn van die kleine prutsbloemetjes... Ik denk nog even verder!
pi_78525062
Ik kreeg me toch een raar mailtje van Instant Spa België dat Transdesign illegaal is en de OPI wss nep en blaablaa.

'Ik stuur je deze mail gewoon omdat het erg jammer is wanneer fantastische blogs frauduleuze praktijken ondersteunen. Het is mss een idee deze site niet meer te promoten?'
pi_78525098
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:49 schreef Nune het volgende:

[..]

Ik kom uit '80, dus ik weet het ook niet. Ik heb wel konad plates met bloemen maar dat zijn van die kleine prutsbloemetjes... Ik denk nog even verder!
Googlen op 70's kledingstijl levert aardig wat bloemen op
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_78525102
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:49 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik kreeg me toch een raar mailtje van Instant Spa België dat Transdesign illegaal is en de OPI wss nep en blaablaa.

'Ik stuur je deze mail gewoon omdat het erg jammer is wanneer fantastische blogs frauduleuze praktijken ondersteunen. Het is mss een idee deze site niet meer te promoten?'
Stuur maar terug dat ze gek zijn.
pi_78525184
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 13:58 schreef tliciouz het volgende:
Heeft China Glaze een topcoat of lak met dit soort glitters? Maakt niet uit welke figuurtjes. Als het maar iets soortgelijks is.

[ afbeelding ]
Etos Effect Nails!
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:51 schreef Nune het volgende:

[..]

Stuur maar terug dat ze gek zijn.
Ik ga niet reageren hoor, pff. Omdat ik TD op mijn homepage heb krijg ik die mail.
Ik betaal liever $5 voor een 'nep' OPI lakje dan ¤13 voor een zeker-te-weten echt lakje.
Vind het erg raar, beetje laster-achtig dat dames schrikken en denken 'OEI die verkopen nep OPI, dan koop ik liever bij Instant Spa'.
pi_78525321
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:54 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Etos Effect Nails!
[..]

Ik ga niet reageren hoor, pff. Omdat ik TD op mijn homepage heb krijg ik die mail.
Ik betaal liever $5 voor een 'nep' OPI lakje dan ¤13 voor een zeker-te-weten echt lakje.
Vind het erg raar, beetje laster-achtig dat dames schrikken en denken 'OEI die verkopen nep OPI, dan koop ik liever bij Instant Spa'.
Ik vind het maar stom. Inderdaad een beetje laster-achtig.

Ik denk dat ik een witte basislak doe, met roze, donkerroze en roze glitter en dan misschien een konad bloempje met groen. Ofzo. Ik heb geen zin om rare fratsen uit te halen, ik heb denk ik te weinig tijd ervoor haha.
pi_78525374
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:00 schreef Nune het volgende:

[..]

Ik vind het maar stom. Inderdaad een beetje laster-achtig.

Ik denk dat ik een witte basislak doe, met roze, donkerroze en roze glitter en dan misschien een konad bloempje met groen. Ofzo. Ik heb geen zin om rare fratsen uit te halen, ik heb denk ik te weinig tijd ervoor haha.
Er staat ook letterlijk in

'Ten tweede wil ik je graag informeren dat Transdesign een niet officiële webshop is. Toch wat betreft OPI.

Van OPI internationaal mogen OPI producten niet online verkocht worden. Nergens, nooit en door niemand.

Advocatenkantoren zetten dan ook alles in het werk om Transdesign op te doeken. Wat zijn doen mag niet. Bovendien verkopen ze onder de prijs die winkels in BE en NL aankopen.

Ik snap dat je de prijzen erg aantrekkelijk vindt, maar het is een kwelling voor winkels zoals de onze. En alle winkels/salons die OPI verkopen. Wereldwijd.'

I don't careeee, ik geef alleen om mijn eigen portomonee

Klinkt goed, die mani voor je psychedelic partayy!
pi_78525568
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:02 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

'Ten tweede wil ik je graag informeren dat Transdesign een niet officiële webshop is. Toch wat betreft OPI.

Van OPI internationaal mogen OPI producten niet online verkocht worden. Nergens, nooit en door niemand.

Advocatenkantoren zetten dan ook alles in het werk om Transdesign op te doeken. Wat zijn doen mag niet. Bovendien verkopen ze onder de prijs die winkels in BE en NL aankopen.

Ik snap dat je de prijzen erg aantrekkelijk vindt, maar het is een kwelling voor winkels zoals de onze. En alle winkels/salons die OPI verkopen. Wereldwijd.'

Ik kan alleen dit vinden op Trandesign + Illegaal: http://www.oig.dot.gov/library-item/3679 dus dat zal wel meevallen. Wat een kutmailtje, echt.
pi_78525655
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:02 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Laat ze hun beklag doen bij TD ipv bloggers lastig te vallen. En als ze zich zo druk maken over verkopen die ze mislopen, dan zouden ze ook nog kunnen gaan klagen bij OPI dat hun producten te duur zijn. Als het prijsverschil niet zo enorm zou zijn zou ik ook eerder in NL/BE bestellen, maar nu is het verschil zo groot dat ik er niet eens over twijfel.
pi_78525688
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:12 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Laat ze hun beklag doen bij TD ipv bloggers lastig te vallen. En als ze zich zo druk maken over verkopen die ze mislopen, dan zouden ze ook nog kunnen gaan klagen bij OPI dat hun producten te duur zijn. Als het prijsverschil niet zo enorm zou zijn zou ik ook eerder in NL/BE bestellen, maar nu is het verschil zo groot dat ik er niet eens over twijfel.
Nee, precies.
Ik vind het ook erg vreemd dat ze daar bloggers over gaan mailen die toevallig hun OPI bij TD bestellen.
Hellooo, vind je het gek Scheelt hartstikke veel!
pi_78525954
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:44 schreef tliciouz het volgende:
Ik wist niet dat ze bij asos ook models own en opi etc verkopen?

http://www.asos.com/Beaut(...)tegory.aspx?cid=5607

Wordt helaas alleen binnen de UK verzonden...
pi_78526004
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 18:14 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Nee, precies.
Ik vind het ook erg vreemd dat ze daar bloggers over gaan mailen die toevallig hun OPI bij TD bestellen.
Mooi toch "Ja mensen willen geen mani meer bij ons (van 25 euro) en zij verkopen nagellak voor 3 euro boohoo"
pi_78526019
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:14 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Nee, precies.
Zo wat een rottige klaagmail. Gewoon lekker daar blijven kopen hoor, doe ik ook :-D
pi_78526056
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:25 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Zo wat een rottige klaagmail. Gewoon lekker daar blijven kopen hoor, doe ik ook :-D
Zal ik lekker blijven doen
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:26:39 #240
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78526065
Ik heb de nail-art sectie van mijn site ff ge-update
http://www.puckzzz.nl/Nails/

Nu de gewone lakjes nog en de rest van de site

Woensdag wordt ik geopereerd, dan 5 dagen z'huis en daarna rustig aan thuis hertsellen. Dus dan heb ik wel wat meer tijd
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_78526141
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:24 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Mooi toch "Ja mensen willen geen mani meer bij ons (van 25 euro) en zij verkopen nagellak voor 3 euro boohoo"
Nou, inderdaad. Ze zien gewoon hun omzet terug lopen omdat mensen nou eenmaal verder kijken dan hun neus lang is. Misschien moeten ze eens kijken wat ze aan hun verkoopprijs kunnen doen. Dit is echt idioot en volgens mij nergens op gebasseerd. En dan nog, dan is het misschien nep, de kleurtjes zijn mooi, de prijzen zijn goed, de lak is prima, waarom meer uitgeven?
pi_78526218
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 18:29 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nou, inderdaad. Ze zien gewoon hun omzet terug lopen omdat mensen nou eenmaal verder kijken dan hun neus lang is. Misschien moeten ze eens kijken wat ze aan hun verkoopprijs kunnen doen. Dit is echt idioot en volgens mij nergens op gebasseerd. En dan nog, dan is het misschien nep, de kleurtjes zijn mooi, de prijzen zijn goed, de lak is prima, waarom meer uitgeven?
Volgens mij betaal je voor een heel potje topcoat en nagellak (25 euro, da's gedeeld door 2 12,50, zit niet helemaal mis toch? ) In plaats van dat je een manicure betaalt. Belachelijk. Zelfs als TD werd opgedoekt zouden er geen mensen komen die een normaal jaarinkomen hebben.
pi_78526306
@Debsterr, leuke wolkjes, en die wheels, zo goedkoop en dan nog gratis shipping ook
@Skaai, mooie combi en goed gelukt inderdaad
@DeltaCephei, naja zeg, ze zouden hun tijd moeten besteden aan het goedkoper krijgen van hun lakjes ipv bloggers te vervelen
@Puckzzz, sterkte woensdag!
pi_78526897
Hoi!
Voor de dames met OMG lakjes in hun bezit; chippen ze echt zo snel? Ik wil namelijk heel graag de DV8 en BFF nog bestellen bij Enchantra want die heeft ze nog. Ben ook bezig met een swap voor OMG lakjes Of kan ik beter de swap afwachten en er 1 proberen, voordat ik er 2 bestel voor 6.95 per stuk met 4,95 verzendkosten?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_78527002
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef princess-a het volgende:
Hoi!
Voor de dames met OMG lakjes in hun bezit; chippen ze echt zo snel? Ik wil namelijk heel graag de DV8 en BFF nog bestellen bij Enchantra want die heeft ze nog. Ben ook bezig met een swap voor OMG lakjes Of kan ik beter de swap afwachten en er 1 proberen, voordat ik er 2 bestel voor 6.95 per stuk met 4,95 verzendkosten?
Ik heb de OMG en de BFF, en ik vind het reuze meevallen. Essence chipt bij mij sneller
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_78527144
Dames. Suzi suede in het swaptopic.
pi_78527245
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef princess-a het volgende:
Hoi!
Mijn nagels zijn gewoon desastreus he Hier blijft maar weinig langer dan 1 dag zitten.... dus neem mijn nagels (gelukkig) niet teveel als leidraad! Ik zal sowieso proberen de lakjes dit weekend op de bus te doen, dan heb je ze misschien maandag al en kun je het even proberen!
I had a signature once. It was awful.
pi_78527304
En alweer geen postmeneer met mijn TD pakket .... bluhh
Hoopte eigenlijk dat het een begin van het ja-het-is-weekend zou zijn...helaash pindakaash!
pi_78527504
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:23 schreef mirannie het volgende:

[..]

Wordt helaas alleen binnen de UK verzonden...
Asos stuurt ook naar NL?
All good things are wild and free.
pi_78527573
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:14 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Asos stuurt ook naar NL?
Ja, maar nagellak e.d wordt alleen binnen de UK verzonden door ASOS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')