Haha dat ga ik eens uitproberen als ik ze binnen heb!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:42 schreef Puckzzz het volgende:
Kun je straks regenboog nagels maken!
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb gister besteld, maar had zelf al 9 lakjes.. Sorry!
Ik ga voor je zoekenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:02 schreef Holyme het volgende:
Hmm vraagje, ben totaal onbekend met ebaymaar geloof dat je daar goedkope nailwheels kan bestellen. Iemand toevallig een linkje voor me?
Wooo dankje!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga voor je zoeken. En ik krijg straks Mirjam op bezoek
!
edit:
http://cgi.ebay.com/50-x-(...)352186#ht_1508wt_939
http://cgi.ebay.com/3x-NA(...)485dff#ht_3232wt_939
http://cgi.ebay.com/10x-C(...)05cfae#ht_4718wt_939
Ik heb zelf van die ovale doorzichtige en die zijn erg fijn, maar die witte 50 stuks is wel erg goedkoop!
Haha nee, zij is er al geweest en ik heb 1 maand nagellak koopstopquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:42 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wooo dankje!![]()
![]()
En veel plezier straks!(groothandel?
)
Wat leeeeeukquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:56 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
En de duimnagel is ook "gewoon" blauw (H&M Blue my mind)
Nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
Whehehe we zaten vandaag bij een koffiezaakje en er zaten twee meiden aan een tafeltje verderop.. Een van hen zat zo met haar handen te zwaaien dat haar nagels nogal opvielen dus ik zag dat ze een bruine/taupe kleurige lak op had.. Ik zat in mijn hoofd al helemaal "Oh dat lijkt OPI You Don't Know Jacques wel" en op een gegeven moment begon ze dus zelf over haar nagels te praten tegen dat andere meisje"Jaaaa kijk mijn nagellak! Deze is van Heeerooom en kost maar 7,50! Goed he? Ja ik heb deze ook van Ooopieee maar die kost 16 euroooow dus je kunt beter die van Heeerooom kopen want die is veul goedkoper dan die van Ooopieee. 16 euroooow!" En dat andere meisje heftig knikken en vragen naar de andere kleurtjes.. Ik moest me inhouden om niet "www.transdesign.com" op een briefje te schrijven en dat onder hun neus te schuiven
Is dat raar?
Ik heb dat een keer gedaan, aan iemand die site doorgegeven.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
Whehehe we zaten vandaag bij een koffiezaakje en er zaten twee meiden aan een tafeltje verderop.. Een van hen zat zo met haar handen te zwaaien dat haar nagels nogal opvielen dus ik zag dat ze een bruine/taupe kleurige lak op had.. Ik zat in mijn hoofd al helemaal "Oh dat lijkt OPI You Don't Know Jacques wel" en op een gegeven moment begon ze dus zelf over haar nagels te praten tegen dat andere meisje"Jaaaa kijk mijn nagellak! Deze is van Heeerooom en kost maar 7,50! Goed he? Ja ik heb deze ook van Ooopieee maar die kost 16 euroooow dus je kunt beter die van Heeerooom kopen want die is veul goedkoper dan die van Ooopieee. 16 euroooow!" En dat andere meisje heftig knikken en vragen naar de andere kleurtjes.. Ik moest me inhouden om niet "www.transdesign.com" op een briefje te schrijven en dat onder hun neus te schuiven
Is dat raar?
Ooh vind die wolkjes echtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:56 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
En de duimnagel is ook "gewoon" blauw (H&M Blue my mind)
Of haar vragen of ze wel heeft leren rekenenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
Is dat raar?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:42 schreef dieske87 het volgende:
Ben ik dom of hebben ze bij transdesign geen seche vite topcoat?!
Ik vind het zowiso lastig om te vinden de soorten nagellak die ik wil hebben
Nou wat dacht je van bloemen? Hysterische psychedelic bloemen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:45 schreef Nune het volgende:
Ik ga naar een 70's party vanavond, maar nu wil ik iets leuks op mijn nagels. Iemand een ideetje?
Ik denk aan rood-oranje water marble.. (als dat zo heetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:45 schreef Nune het volgende:
Ik ga naar een 70's party vanavond, maar nu wil ik iets leuks op mijn nagels. Iemand een ideetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |