Foto, foto, fotoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:52 schreef Nune het volgende:
Mijn nagels zien er echt te leip uit.En ik ben nog niet eens klaar, maar geen tijd meer om terug te krabbelen.
Dat roept om een fotoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:52 schreef Nune het volgende:
Mijn nagels zien er echt te leip uit.En ik ben nog niet eens klaar, maar geen tijd meer om terug te krabbelen.
Tip: koop het inschuifbare lippenkwastje bij de Kruidvat, als je die dipt in remover kun je heel netjes de randjes bijwerken. Wel acetonvrije!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Gosh Ocean met flits
Alleen krijg ik mijn nagelriemen niet zo netjes.
Dankje! En hoe ziet dat kwastje eruit dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tip: koop het inschuifbare lippenkwastje bij de Kruidvat, als je die dipt in remover kun je heel netjes de randjes bijwerken. Wel acetonvrije!
Ohhh cool!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef Nune het volgende:
Carnaval voorbij? Nee joh!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt bij alle make-up dingen zoals sponsjes enzo, is zilver en als je de dop eraf haalt en op de achterkant schuift komt het kwastje eruitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Dankje! En hoe ziet dat kwastje eruit dan?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel! Ik ga van de week op jacht!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hangt bij alle make-up dingen zoals sponsjes enzo, is zilver en als je de dop eraf haalt en op de achterkant schuift komt het kwastje eruit. Zit in een plastic verpakking.
Haha wat ben jij toch creatief, leuk!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje is dat tochquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Gosh Ocean met flits
Alleen krijg ik mijn nagelriemen niet zo netjes.
WAAAAAUWquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Ok dames, zoals beloofd, de Ruffian mani! Heb een aantal nagels een keer opnieuw gedaan want ik had echt geen zin in afplak taferelen![]()
[ afbeelding ]
Vind het zelf wel grappig, misschien wel mooier op iets kortere nagels hehe..
Gaaf zeg!! Echt heel mooi!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Ok dames, zoals beloofd, de Ruffian mani! Heb een aantal nagels een keer opnieuw gedaan want ik had echt geen zin in afplak taferelen![]()
[ afbeelding ]
Vind het zelf wel grappig, misschien wel mooier op iets kortere nagels hehe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |