quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste game die me toen ECHT bij de strot greep en me niet meer losliet.
Ik weet nog goed dat een neef van mij daar een demo van had. Die speelde hij best veel, dan kom je op een gegeven moment bij een gast aan die op een hek is gespijkerd.quote:
kloptquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Beetje jammer van de overduidelijke photoshop paint.
Die heb ik idd ook nog. Die zat bij de meeste exemplaren van Metal Gear Solidquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat een neef van mij daar een demo van had. Die speelde hij best veel, dan kom je op een gegeven moment bij een gast aan die op een hek is gespijkerd.
Tot zover mijn ervaring met Silent Hill. Ik heb het niet zo op horror / schrik games.
Revolver Ocelotquote:
Ik heb bijna alle console generaties gemist tot de ps2quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb wel spijt dat ik eigenlijk de hele Playstation 2 generatie heb moeten missen. Ik speelde dan wel eens GTA bij een vriend, dat was het dan ook wel.
Zal ik het maar gaan inhalen?
Ja. Je hebt zo'n door het leger ontwikkelde robot die er net zo uitziet, maar die je niet omkrijgt op bijv terrein als heuvels of ijsbanen.quote:
Ik was altijd buiten joh, ik weet nog goed dat ik in de zomer om 8 uur thuis moest zijn om te douchen en om half 9 op bed moest, als het dan regende speelde ik altijd met de Playstation 1 en dan soms bij een vriend met de Nintendo 64.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle console generaties gemist tot de ps2En daar heb ik zelf ook maar kort 1 van gehad
Ben tot m'n xbox360 voornamelijk een PC gamer geweest
Ik zie dat ding al over het slagveld rennenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Je hebt zo'n door het leger ontwikkelde robot die er net zo uitziet, maar die je niet omkrijgt op bijv terrein als heuvels of ijsbanen.
Damn ik heb zin in dat soort tijdenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was altijd buiten joh, ik weet nog goed dat ik in de zomer om 8 uur thuis moest zijn om te douchen en om half 9 op bed moest, als het dan regende speelde ik altijd met de Playstation 1 en dan soms bij een vriend met de Nintendo 64.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zie dat ding al over het slagveld rennen
Freaky motherfucker is hetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Je hebt zo'n door het leger ontwikkelde robot die er net zo uitziet, maar die je niet omkrijgt op bijv terrein als heuvels of ijsbanen.
Ja ik ook, vooral omdat ik nu eindelijk in mijn eigen woning kan blowen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Damn ik heb zin in dat soort tijden
Dat is inderdaad heel belangrijk, dat het speciaal blijftquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja ik ook, vooral omdat ik nu eindelijk in mijn eigen woning kan blowen.
Niks is zo chill om met een stel vrienden vies hard FIFA te spelen en ongestoord een jointje te roken. Nu gaat het misschien wel wat vaker gebeuren dan normaal, maar ik probeer het wel 'speciaal' te houden.
PlayStation! Now you're playing with POWER!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:44 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.ps3-sense.nl/2(...)ller-als-ontsteking/
Ik kan heel veel dingen bedenken die ik liever zou doen (serieus, Topics zou ik kunnen VolPleuren met toffere ideeën)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja ik ook, vooral omdat ik nu eindelijk in mijn eigen woning kan blowen.
Niks is zo chill om met een stel vrienden vies hard FIFA te spelen en ongestoord een jointje te roken. Nu gaat het misschien wel wat vaker gebeuren dan normaal, maar ik probeer het wel 'speciaal' te houden.
postenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:24 schreef lkb9000 het volgende:
Hahaha ik lol gewoon om iets wat ik zelf heb gemaakt, die hitmachine die meeuwen uit de lucht slaat, ziet er zo droog uit
Ik was die wedstrijd live aan het zien, ik had gedacht dat ik nooit zoiets zou zien met voetbal. Krijg er weer de kriebels van.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:02 schreef Tain het volgende:
En damn:
Arsenal raakt Ramsey kwijt met beenbreuk
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:34 schreef koei het volgende:
Mn Flickr naar Facebook tooltje is ermee gestoptEn goede vervanging is onvindbaar...
Toverbami toen ie nog erg jong wasquote:Op zondag 28 februari 2010 02:00 schreef ToverBami het volgende:
[..]
Deze speelde ik op m'n PSX toen ik nog erg jong was
Hehe, daar kwam ik niet snel overheenquote:Op zondag 28 februari 2010 02:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Toverbami toen ie nog erg jong was
quote:
Ja. Als je er een 110v kabel in doet klapt de voeding van je PS3. Maar die kabel die jij waarschijnlijk bedoelt is een vrij uniforme kabel, die je ook vindt in bijv de Xbox of een cassetterecorder.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguhhh!
Maakt het btw uit of je een andere stroom kabel in je ps3 doet!?
Op de US PS3 Slim staat van wel, maar op de EU Slim staat alleen 240quote:Op zondag 28 februari 2010 10:54 schreef Reintji het volgende:
Die PS3 voeding is toch gewoon 110 ~ 240V?
Check, maar dan ligt het nog steeds niet aan wat voor kabel je er in stopt, maar meer aan hoeveel volt er uit je stopcontact komt.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Op de US PS3 Slim staat van wel, maar op de EU Slim staat alleen 240
Ja ik heb zo'n dikke PS3! Zelfde stekker ongeveer als voor een pcquote:Op zondag 28 februari 2010 11:29 schreef Reintji het volgende:
Oh? Je hebt het oude model? Dat moet passen, zo'n driepolige stekker toch?
Nu iets voor jezelf?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:10 schreef Edwinuss het volgende:
Verhuizen is klaar![]()
Maar ik moet nog zoveel opruimen
Heb je toch snel gedaanquote:Op zondag 28 februari 2010 13:10 schreef Edwinuss het volgende:
Verhuizen is klaar![]()
Maar ik moet nog zoveel opruimen
Ik heb wel een ovenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:19 schreef Reintji het volgende:
Voor een feestje heb alleen maar wat klapstoeltjes en pils nodig hoor ed en die fijne knoflook afbakbroodjes.
Iedereen kan ook wel op een bierkratje zitten!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:19 schreef Reintji het volgende:
Voor een feestje heb alleen maar wat klapstoeltjes en pils nodig hoor ed en die fijne knoflook afbakbroodjes.
Op zondag ging ik altijd naar de coffeeshop om plee papier op te halenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:31 schreef Edwinuss het volgende:
Zo even naar de Xenos om huishoudelijke spullen te halen.
WCPAPIER
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Op zondag ging ik altijd naar de coffeeshop om plee papier op te halen
chatroulette.comquote:Op zondag 28 februari 2010 14:34 schreef Reintji het volgende:
www.tjetter.nl
Voor die regenachtige zondagmiddag,... wat kansloos
quote:Met trots presenteren wij: de ander... Zeg hallo!
(Oh, en pas op: de ander staat bekend om z'n leugens!)
jij: HOI
de ander: hey.
jij: HOE IS HET
de ander: GOED.
jij: GELUKKIG
de ander: MET JOU?
jij: WIE BEN JIJ?
de ander: ANNA.
de ander: EN JIJ?
jij: EDWIN
de ander: HOI EDWIN
jij: Oeps, Caps
jij: haha
jij: Neuken?
de ander: lekker
jij: ik doe wel zonder condoom en in het poepertje.
jij: zal je wel niet erg vinden.
de ander: toch wel.
Je bent afgekapt! Op naar de volgende.
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:34 schreef Reintji het volgende:
www.tjetter.nl
Voor die regenachtige zondagmiddag,... wat kansloos
Wat heeft die fietsenmaker gedaan?????quote:Op zondag 28 februari 2010 15:08 schreef Misan het volgende:
Las net dat Geert Wilders bij Annemarie Jorritsma aangegeven heeft dat als de PVV de verkiezingen wint in Almere binnen een jaar 1400 moslims en een fietsenmaker de stad uit worden gezet
Zie je wel? Die moslims interesseren jou ook niets!quote:Op zondag 28 februari 2010 15:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat heeft die fietsenmaker gedaan?????
Nee ik neem het in dit geval op voor de minderheidquote:Op zondag 28 februari 2010 15:10 schreef Misan het volgende:
[..]
Zie je wel? Die moslims interesseren jou ook niets!
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:10 schreef Misan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je nou had gelezen had je, als je een VGA poort op je scherm hebt en je sluit hem op je sega aan heb je haarscherp beeldquote:Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef Flodder450 het volgende:
Vandaag de megadrivew op mn tv aangesloten gekregen en gelukt![]()
alle zenders wel weer opnieuw moeten instellen >.>
dat is geen VGA(quote:Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Als je nou had gelezen had je, als je een VGA poort op je scherm hebt en je sluit hem op je sega aan heb je haarscherp beeld
Jaloers isquote:Op zondag 28 februari 2010 18:34 schreef lkb9000 het volgende:
nog even een weekje updaten voor 200mb, en dan heavy rain checken
QFT, ik wil er ook eenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:15 schreef ToverBami het volgende:
Damn Heavy Rain is toch echt wel een rede om een PS3 aan te schaffen
Wie beweert van niet dan? Aliciaquote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef Edwinuss het volgende:
Damn, Smoking Aces was een toffe film. Best wel divers, had eventueel wel wat langer gemogen.
Ik heb die film ook hier in de kast liggen, maar heb hem nog steeds niet gekeken ( het plastic zit zelfs nog om de dvd doos).quote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef Edwinuss het volgende:
Damn, Smoking Aces was een toffe film. Best wel divers, had eventueel wel wat langer gemogen.
Geen idee.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wie beweert van niet dan? Alicia
Terecht, fietsenmakersquote:Op zondag 28 februari 2010 15:08 schreef Misan het volgende:
Las net dat Geert Wilders bij Annemarie Jorritsma aangegeven heeft dat als de PVV de verkiezingen wint in Almere binnen een jaar 1400 moslims en een fietsenmaker de stad uit worden gezet
Overal op de website's nog kaarten hoor...quote:Op zondag 28 februari 2010 20:37 schreef lkb9000 het volgende:
GODVERDOMME LOWLANDS IS UITVERKOCHT ik wou morgen kaarten halen
Heb er toch nog 2 kunnen kopen, stomme sites als festivalinfo.nl die je bang maken dat het uitverkocht isquote:Op zondag 28 februari 2010 20:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Overal op de website's nog kaarten hoor...
je mist echt niets aan dat linkse festijnquote:Op zondag 28 februari 2010 20:37 schreef lkb9000 het volgende:
GODVERDOMME LOWLANDS IS UITVERKOCHT ik wou morgen kaarten halen
WAAR EEN ELITAIRE BENDE VARKENS ZICH OP ONZE BELASTINGCENTEN BEZAT EN FEEST VIERT!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:52 schreef Misan het volgende:
[..]
je mist echt niets aan dat linkse festijn
geen krakers en ander werkschuw tuig, die vinden het bier te duur namelijk en vinden het waarschijnlijk belachelijk dat ze entree moeten betalen, maar overig linksstemmend volk loopt er te veel rondquote:Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
WAAR EEN ELITAIRE BENDE VARKENS ZICH OP ONZE BELASTINGCENTEN BEZAT EN FEEST VIERT!
Het is toch gewoon het nieuwe hippe tuinfeest van 3FM?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:01 schreef Misan het volgende:
[..]
geen krakers en ander werkschuw tuig, die vinden het bier te duur namelijk en vinden het waarschijnlijk belachelijk dat ze entree moeten betalen, maar overig linksstemmend volk loopt er te veel rond
Ik ben er al 3 keer geweest en elk jaar wordt het beter, ik wil het echt niet meer missenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het is toch gewoon het nieuwe hippe tuinfeest van 3FM?
Echt tegenwoordig moet je naar lowlands want ja de sfeer is zo vet, dat komt dan van mensen die vorig jaar voor het eerst zijn gegaan...
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:01 schreef Misan het volgende:
[..]
geen krakers en ander werkschuw tuig, die vinden het bier te duur namelijk en vinden het waarschijnlijk belachelijk dat ze entree moeten betalen, maar overig linksstemmend volk loopt er te veel rond
Volgens mij pas 3 dagen later. Ze proberen het 3 keer aan jou in persoon of je buren te geven. Daarna komt het bij het dichtsbijzijnde afleverpunt (dat kan de buurtsuper of het krantenwinkeltje zijn)quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Als morgen een pakketje bezorgd gaat worden en ik er niet ben kan ik het ophalen. Maar kan ik dit dezelfde dag ophalen of pas een dag later?
Is werkschuw tuig en lastig!quote:
Kortzichtig, thanks...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:34 schreef Misan het volgende:
[..]
links is vooral kortzichtig en houdt overwegend van muziek waar ik niet van hou
Ow, da's volgens mij van zowel links als rechts en een bijwerking van compromissen sluiten (oftewel politiek bedrijven). Maar goed, geen zin in politieke discussies eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef Misan het volgende:
[..]
ja ik bedoel vooral kortetermijndenken wat ik zo in de politiek zie
nog op zoek naar bepaalde originele PSX-games?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef WSquater het volgende:
Hier nog bijna 10 originele spellen van de PSOne. Onder andere Driver en Spider Man!
ook geen zin in iddquote:Op zondag 28 februari 2010 21:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, da's volgens mij van zowel links als rechts en een bijwerking van compromissen sluiten (oftewel politiek bedrijven). Maar goed, geen zin in politieke discussies eigenlijk.
Dus lama...
ga zo nog even een uurtje Ratchet & Clank spelenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:45 schreef koei het volgende:
Fallen! Zin in een potje Killzone? En anderen zijn dan natuurlijk ook welkom!
Net ook ff met R&C verder gegaan... wat een geweldige game is dat...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Misan het volgende:
[..]
ga zo nog even een uurtje Ratchet & Clank spelen
Ik heb de gemeenteraads verkiezingsprogramma's eens doorgelezen (van de interessante partijen). VVD zag er allemaal goed uit totdat ik de financiële onderbouwing doorlas. Ze willen alle aandelen in de nutsbedrijven en HTM verkopen om daarmee hun (enorme) uitgaven te bekostigen. Dat dat over 4 jaar problemen oplevert omdat je dan de bijbehorende inkomsten niet meer hebt (en dan dus ook niet meer zulke uitgaven kunt doen) denken ze niet over na. En daarnaast willen ze mijn oude woonwijk waar mn ouders nog steeds wonen helemaal volgooien met kantoren. Nee, geen VVD voor mij dit jaar. De begroting van D66 is 20% van die van de VVD, maar wel een stuk realistischer om ook over 4 jaar mee verder te gaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef Misan het volgende:
[..]
ja ik bedoel vooral kortetermijndenken wat ik zo in de politiek zie
Dat gebeurd wel vaker toch?quote:
Klopt, af en toe is het nodigquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel vaker toch?
Kleding halen
PS3 kopen met veel meuk
Wasmachine stuk
etc etc.
Dus ja helaas gebeurd dat vaker
Ja, maar met m'n klapperende internet is het geen doen....quote:Op zondag 28 februari 2010 21:45 schreef koei het volgende:
Fallen! Zin in een potje Killzone? En anderen zijn dan natuurlijk ook welkom!
Je moet internet ook niet laten klapperen, daar is het niet voor bedoeld.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, maar met m'n klapperende internet is het geen doen....
Dat zei ik tegen de dame van Online ook... en toen zei ze dat ik een nieuwe adapter zou krijgen voor m'n Livebox. Nouja, als het daar mee opgelost is...quote:Op zondag 28 februari 2010 23:02 schreef koei het volgende:
[..]
Je moet internet ook niet laten klapperen, daar is het niet voor bedoeld.
Een nieuwe stroomadapter?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat zei ik tegen de dame van Online ook... en toen zei ze dat ik een nieuwe adapter zou krijgen voor m'n Livebox. Nouja, als het daar mee opgelost is...
Zo, waarschijnlijk dinsdag al.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:08 schreef CraniuM het volgende:
Nog ff, dan kan ik ook lekker verhuizen
quote:
true! Ik moet zelf nog een keer aan indiana beginnen! Batman versie was cool! En ben benieuwd hoe de harry potter lego gaat verkopen!quote:Op maandag 1 maart 2010 01:51 schreef koei het volgende:
[..]
de LEGO-games zijn echt tof! Ik ben al op 2/3e van de game en het is echt leuk. LEGO Batman schijnt nog leuker te zijn, die heb ik zelf liggen van toen hij in de aanbieding was bij de Bart Smit laatst.
Lego Batman vond ik leuker dan Lego IJ of dan Lego SW. Denk dat Lego HP ook erg tof ga vindenquote:Op maandag 1 maart 2010 01:42 schreef koei het volgende:
Ik heb LEGO IJ geleend van een vriend en als ik die weer terug geef mag ik een andere game van hem lenen (een soort gamesbibliotheek) en ik gok dat hij tegen die tijd al helemaal klaar is met Heavy Rain. En anders dan wordt het de nieuwe Ratchet & Clank.
stress?!quote:Op maandag 1 maart 2010 08:46 schreef Edwinuss het volgende:
ik was vorige week een beetje ziek, gister verhuisd en het komt gewoon weer terug
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:32 schreef lkb9000 het volgende:
Heavy Rain is veeeeet zeg!
Wel last van slechte framerate soms en hij is al 1x vet leip vastgelopen (zwart beeld en oorverdovend geluid opeens)
Maar damn wat is ie vet, word zo opgezogen in het verhaal en sommige scènes zijn zo spannend
Weinig films waar ik zo emotioneel aan verbonden wordt
Lego Batman was/is tofquote:Op maandag 1 maart 2010 08:13 schreef Misan het volgende:
[..]
Lego Batman vond ik leuker dan Lego IJ of dan Lego SW. Denk dat Lego HP ook erg tof ga vinden
Ik durf hem niet aan te zetten maar ik gok van welquote:Op maandag 1 maart 2010 09:19 schreef Tain het volgende:
Iemand hier trouwens met een stukkende PS3 fat sinds vandaag?
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:19 schreef Tain het volgende:
Iemand hier trouwens met een stukkende PS3 fat sinds vandaag?
Maar nog wel redactie??quote:
dat klinkt positiefquote:
Doe jij dat eens!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:48 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zal vanavond wel even wat foto's posten van mijn nieuwe spot
"nog" wel??quote:
dat wil ik zeker nog een keer doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:33 schreef Poit het volgende:
Zo, ik ben weer soort van in het land van de levenden...
Wat is Dublin een super vette stad om bier te zuipen zeg!
Kijk maar uit, de verzuring kan elk moment komen opzettenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:55 schreef RitseB het volgende:
Was niet zo bedoeld, ik ben nog gewoon crew. En ga het ook nog lang blijven
tja op games.fok weet je maar nooit :pquote:Op maandag 1 maart 2010 10:55 schreef RitseB het volgende:
Was niet zo bedoeld, ik ben nog gewoon crew. En ga het ook nog lang blijven
Jij bent helemaal niet zuur, je doet maar alsofquote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Kijk maar uit, de verzuring kan elk moment komen opzetten
Zeker doen!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
dat wil ik zeker nog een keer doen.
Ik doe helemaal niet alsof ik verzuurd ben, ik heb me die twee jaar prima vermaaktquote:Op maandag 1 maart 2010 11:00 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet zuur, je doet maar alsof
Wat wel stom is, nu kan ik geen note's meer lezenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet alsof ik verzuurd ben, ik heb me die twee jaar prima vermaakt
Kan je die van mij ook niet meer lezenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:02 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat wel stom is, nu kan ik geen note's meer lezen
Wacht, je kon notes lezen?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:02 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat wel stom is, nu kan ik geen note's meer lezen
Was in Sheffield ook zo. En daar waren de vrouwkes ook nog een leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker doen!
Heerlijke stad, leuke mensen en vrouwen in bizar korte rokjes/jurkjes en allemaal met blote benen. Bizar hoor, daar is het net zulk kutweer als hier alleen lopen alle vrouwen daar bijna naakt rond
dat mis ik ookquote:
In Dublin ook ja, beetje jammer van de kilo's aan plamuur op de smuigeltjes...quote:Op maandag 1 maart 2010 11:05 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Was in Sheffield ook zo. En daar waren de vrouwkes ook nog een leuk om naar te kijken.
wat Rossdale deed, maar dan dat hij wel wat deedquote:Op maandag 1 maart 2010 11:14 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wist niet dat Ritse ER was, dacht gewone crew.
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:16 schreef Misan het volgende:
[..]
wat Rossdale deed, maar dan dat hij wel wat deed
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:21 schreef Edwinuss het volgende:
Kachel doet het niet meer
Er zitten wel allemaal knoppen op maar weet niet hoe het werkt
Welk merk en type is het, misschien dat ik kan helpen.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:21 schreef Edwinuss het volgende:
Kachel doet het niet meer
Er zitten wel allemaal knoppen op maar weet niet hoe het werkt
quote:
Geen idee, de vorige huurder ( mafkees. ) heeft alles wit gemaakt. Werkelijk alles, met binnenverf. Dus de badkamer ziet er niet uit, hij heeft het zelfs nog buiten geprobeerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Welk merk en type is het, misschien dat ik kan helpen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geen idee, de vorige huurder ( mafkees. ) heeft alles wit gemaakt. Werkelijk alles, met binnenverf. Dus de badkamer ziet er niet uit, hij heeft het zelfs nog buiten geprobeerd.
Fok cribs, vergeet het koelkast shot nietquote:Op maandag 1 maart 2010 10:48 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zal vanavond wel even wat foto's posten van mijn nieuwe spot
Ik weet niet maar vind nie zo boeiend om naar te kijken....quote:Op maandag 1 maart 2010 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
GOTY, vergeet GoW3, vergeet FFXIII, this is the shit right here.
NICE!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:29 schreef lkb9000 het volgende:
Lowlands nu echt uitverkocht
Gelukkig hebben poit en de kok wel een kaartje
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:42 schreef Poit het volgende:
Godverdomme zeg, da's echt snel gegaan.. Ik dacht serieus toen je smste (zo moe en uitgeput als een otter die 3 dagen achter elkaar schelpjes op z'n buikje heeft kapotgeslagen) fuck it, dat kan nog wel wachten..
Ben blij dat ik toch nog dat kaartje geregeld heb...
Ik zit hier ook lekker te fokken in de collegezaalquote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef CraniuM het volgende:
School is weer eens lekker saai.
Ik hoop dat Die Antwoord komt!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]in 8 dagen uitverkocht
Blink 182 wordt echt party!
Legen - wait for it - dary!!!!quote:
Die Antwoordquote:
OOOh verbaas mequote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik bied alvast mijn excuses voor de mensen die het niet zo breed hebben als mij. Of zo breed zijn als mij.
![]()
Waarom zou je bij mij binnen, in mijn nieuwe huis voetbalvrouwen willen kijken met haar? Ga met je eigen mokkel in je eigen huis kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:38 schreef badboynova het volgende:
Ed heb je al afgesproken met je ex huis genote, om heel snel samen naar voetbal vrouwen te kijkenin je nieuwe crib.
Ik.vind.die.video.spuugirritant. want. ik. praat. zo. met . punten.alsof.iemand.mij.een. telegram.voor. zit. te.lezen.quote:
Ziet mijn oog daar een Techwood?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ruimte achter de TV is een keuken, en de deur die in de keuken opstaat is de badkamer.
De foto van de keuken heb ik gemaakt op de plek waar de kasten komen te staan, daar is nog een aardige ruimte vrij.
Die bruine bank is een slaapbank.
Nee das een LGquote:
En kan je nu ook uitleggen waarom LGquote:Op maandag 1 maart 2010 15:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee das een LG
Echt, hoe kun je een LG nemen als er ook Techwood is?
Dat was van de vorige bewoner. Dat zijn boompjesquote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef Misan het volgende:
Ed, waarom een douchegordijn in de woonkamer?
Omdat echte bazen van het een in het ander terecht kunnen komen weet jequote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef Misan het volgende:
Ed, waarom een douchegordijn in de woonkamer?
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat echte bazen van het een in het ander terecht kunnen komen weet je
Van een dikke multiplayer-ervaring in de zomer, bezweet als een otter onder de douche en weer verder.
Ik kan niet echt een oordeel maken, waarschijnlijk heb ik daar een housewarm party voor nodigquote:Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ruimte achter de TV is een keuken, en de deur die in de keuken opstaat is de badkamer.
De foto van de keuken heb ik gemaakt op de plek waar de kasten komen te staan, daar is nog een aardige ruimte vrij.
Die bruine bank is een slaapbank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
1) het is geen Techwoodquote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En kan je nu ook uitleggen waarom LGis?
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
1) het is geen Techwood
2) heb je echt meer redenen nodig?
Techwoodquote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
1) het is geen Techwood
2) heb je echt meer redenen nodig?
Dat je überhaupt iets van SD serieus neemtquote:
Ik heb hem vaker horen zeggen dat LG een kut brand was. Nu wil ik ook wel eens weten waaromquote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt iets van SD serieus neemtdat doe ik ruim 1 jaar niet meer
Hij kent me nog niet zo goedquote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt iets van SD serieus neemtdat doe ik ruim 1 jaar niet meer
Gaan makkelijk & snel kapotquote:Op maandag 1 maart 2010 15:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb hem vaker horen zeggen dat LG een kut brand was. Nu wil ik ook wel eens weten waarom![]()
Hij gaat makkelijk en snel kapot? Leg uit?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gaan makkelijk & snel kapot
Slechte service
Trage verversing --> ghosting
Je bent bekant verplicht om een kleur-echtheids-settings-DVD te kopen want de kleuren slaan echt nergens op
Leuke budget TV, maar meer ook niet. Aan mijn muur komt never nooit een LG te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |