abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78531758

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Houdt koei 's nachts wakker met zijn imitatie van disjfa.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Heeft sinds kort net als de rest geen sociaal leven meer en is de opperbal uit de slowchat.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
e97073: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: De hoi-dag slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Zijn gamesverzameling is indrukwekkend te noemen: hij heeft veel games, maar nog meer consoles.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen. Heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
SolidasRock: De ontrouwe slowchatter. Probeert chicks te versieren door zijn betrouwbare nickname. Woont echter in Den Haag, dus die act werkt helaas niet. Komt daarnaast slechts af en toe eens langshoppen, dus trouw is hij ook (nog) niet.
Cue_: Met haar ogen heeft ze menig GAM SCer (man/vrouw) weten te verleiden. Helaas blijkt mevrouw een ware piemelteaser zodra het puntje bij paaltje komt. Heeft smaak qua cabaret maar mist deze bij broodbeleg.

De schandpaal: (Minimaal twee topics normaal doen om hier vanaf te komen, eigenlijk zou de schandpaal niet nodig moeten zijn natuurlijk)
  • Flodder450
  • Nick-Gizmo
  • Kn0x voor het verkloten van de OP in de wiki

In memoriam:
    SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
    AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126. Liet zich nog maar sporadisch zien en nu helemaal niet meer.
    larry_flynt: De slowchatter met grootheidswaanzin. Denkt dat hij die andere Hugh Hefner is, maar spreekt/schrijft wel verdomd goed Nederlands voor een Amerikaan.
    Skychat: De onfatsoenlijke slowchatter. Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!

DE OP IS HIER TE VINDEN
    De persoon die een SC-topic sluit opent de volgende. Heeft deze persoon dit niet binnen een kwartier gedaan dan is het aan anderen om een nieuw SC-topic te openen.
  • pi_78531774
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 20:59 schreef CraniuM het volgende:
    [ afbeelding ]

> all
    pi_78531878
      zaterdag 27 februari 2010 @ 21:05:32 #4
    187674 Sigmund666
    Do not feed the Residents
    pi_78531920
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 20:57 schreef lkb9000 het volgende:
    [ afbeelding ]

De eerste game die me toen ECHT bij de strot greep en me niet meer losliet.
    U heeft de issues, ik heb de tissues.
    Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
    pi_78532044
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:05 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De eerste game die me toen ECHT bij de strot greep en me niet meer losliet.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 21:11:46 #6
    187674 Sigmund666
    pi_78532174
    Godmiljaar

pi_78532195
    pi_78532218
    pi_78532255
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef Sigmund666 het volgende:
    Godmiljaar

[ afbeelding ]
    Ik weet nog goed dat een neef van mij daar een demo van had. Die speelde hij best veel, dan kom je op een gegeven moment bij een gast aan die op een hek is gespijkerd.
    Tot zover mijn ervaring met Silent Hill. Ik heb het niet zo op horror / schrik games.
    pi_78532274
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:12 schreef lkb9000 het volgende:
    [ afbeelding ]
    Beetje jammer van de overduidelijke photoshop paint.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 21:14:28 #11
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78532275

Met die gruwelijke parkeergarage tut
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_78532316
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:14 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Beetje jammer van de overduidelijke photoshop paint.
    klopt
      zaterdag 27 februari 2010 @ 21:16:01 #13
    187674 Sigmund666
    pi_78532328
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:14 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik weet nog goed dat een neef van mij daar een demo van had. Die speelde hij best veel, dan kom je op een gegeven moment bij een gast aan die op een hek is gespijkerd.
    Tot zover mijn ervaring met Silent Hill. Ik heb het niet zo op horror / schrik games.
    Die heb ik idd ook nog. Die zat bij de meeste exemplaren van Metal Gear Solid
    (Die op zijn beurt behoort tot een der beste reeksen aller tijden)
    pi_78532336
    Rossdale, hoe kan ik die nou vergeten?

Wat zijn er al veel games voorbij gekomen, prachtig
    pi_78532370
    MGS2

Raiden is een baas
    pi_78532404
    Ik heb wel spijt dat ik eigenlijk de hele Playstation 2 generatie heb moeten missen. Ik speelde dan wel eens GTA bij een vriend, dat was het dan ook wel.

Zal ik het maar gaan inhalen?
      zaterdag 27 februari 2010 @ 21:18:42 #17
    187674 Sigmund666
    pi_78532422
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:17 schreef lkb9000 het volgende:
    MGS2

Raiden is een baas
    Revolver Ocelot
    Liquid Snake

En dan vooral de fucking ingewikkelde maar o zo geniale bijna speelfilm-achtige scenes idem verhaal
    pi_78532569

pi_78532605
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    What the fuck
    pi_78532632
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
    Ik heb wel spijt dat ik eigenlijk de hele Playstation 2 generatie heb moeten missen. Ik speelde dan wel eens GTA bij een vriend, dat was het dan ook wel.

Zal ik het maar gaan inhalen?
    Ik heb bijna alle console generaties gemist tot de ps2 En daar heb ik zelf ook maar kort 1 van gehad

Ben tot m'n xbox360 voornamelijk een PC gamer geweest
      zaterdag 27 februari 2010 @ 21:26:24 #21
    187674 Sigmund666
    pi_78532694
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

What the fuck
    Ja. Je hebt zo'n door het leger ontwikkelde robot die er net zo uitziet, maar die je niet omkrijgt op bijv terrein als heuvels of ijsbanen.

pi_78532760
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik heb bijna alle console generaties gemist tot de ps2 En daar heb ik zelf ook maar kort 1 van gehad

Ben tot m'n xbox360 voornamelijk een PC gamer geweest
    Ik was altijd buiten joh, ik weet nog goed dat ik in de zomer om 8 uur thuis moest zijn om te douchen en om half 9 op bed moest, als het dan regende speelde ik altijd met de Playstation 1 en dan soms bij een vriend met de Nintendo 64.

pi_78532825
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ja. Je hebt zo'n door het leger ontwikkelde robot die er net zo uitziet, maar die je niet omkrijgt op bijv terrein als heuvels of ijsbanen.

Ik zie dat ding al over het slagveld rennen
    pi_78532872
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik was altijd buiten joh, ik weet nog goed dat ik in de zomer om 8 uur thuis moest zijn om te douchen en om half 9 op bed moest, als het dan regende speelde ik altijd met de Playstation 1 en dan soms bij een vriend met de Nintendo 64.

Damn ik heb zin in dat soort tijden
      zaterdag 27 februari 2010 @ 21:33:50 #25
    187674 Sigmund666
    pi_78532994
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik zie dat ding al over het slagveld rennen

Idd. Het ding klinkt alsof het de nageboorte is van het geslachtsverkeer tussen een enorme dildo en een kettingzaag

Maar goed, het is vooral een ding dat zwaar materiaal door lastige gebieden heen kan loodsen. Dat scheelt een hoop dode ezels en dus veel tijd en logistiek werk
    pi_78533212
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Freaky motherfucker is het
    Maar wel awesome, behoorlijk natuurlijke bewegingen/reflexen
    pi_78533222
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Damn ik heb zin in dat soort tijden
    Ja ik ook, vooral omdat ik nu eindelijk in mijn eigen woning kan blowen.

Niks is zo chill om met een stel vrienden vies hard FIFA te spelen en ongestoord een jointje te roken. Nu gaat het misschien wel wat vaker gebeuren dan normaal, maar ik probeer het wel 'speciaal' te houden.
    pi_78533358
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Niks is zo chill om met een stel vrienden vies hard FIFA te spelen en ongestoord een jointje te roken. Nu gaat het misschien wel wat vaker gebeuren dan normaal, maar ik probeer het wel 'speciaal' te houden.
    Dat is inderdaad heel belangrijk, dat het speciaal blijft
      zaterdag 27 februari 2010 @ 21:48:07 #30
    187674 Sigmund666
    pi_78533597
    quote:
    PlayStation! Now you're playing with POWER!

O kut, wacht!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 21:57:49 #31
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_78534023
    waarom staat edwinuusss niet in die OP
    pi_78534104
      zaterdag 27 februari 2010 @ 21:59:23 #33
    187674 Sigmund666
    pi_78534106
    CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC.
    pi_78534219
    pi_78534323
    Ik heb alles al ingepakt, dit is vet kut

Wat moet ik doen?
    pi_78534456
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik kan heel veel dingen bedenken die ik liever zou doen (serieus, Topics zou ik kunnen VolPleuren met toffere ideeën)
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
      zaterdag 27 februari 2010 @ 22:22:30 #37
    182714 RitseB
    Walking like a lucky charm
    pi_78535066
    Hoi
    Do androids dream of electric sheep?
    pi_78535127
    Hahaha ik lol gewoon om iets wat ik zelf heb gemaakt, die hitmachine die meeuwen uit de lucht slaat, ziet er zo droog uit
    pi_78536770
    pi_78536820
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 22:24 schreef lkb9000 het volgende:
    Hahaha ik lol gewoon om iets wat ik zelf heb gemaakt, die hitmachine die meeuwen uit de lucht slaat, ziet er zo droog uit
    posten
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78536885
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78537065
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef Tain het volgende:

[..]

posten
    Pas als ie heeeeelemaal af is
    Dit wordt de volgende internet-hype, for realz
    pi_78537216
    quote:
    Ik was die wedstrijd live aan het zien, ik had gedacht dat ik nooit zoiets zou zien met voetbal. Krijg er weer de kriebels van.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met z'n carrière..
    pi_78537281
    Ging al niet zo goed met Arsenal
    pi_78538310
    Mn Flickr naar Facebook tooltje is ermee gestopt En goede vervanging is onvindbaar...
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_78538415
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 23:34 schreef koei het volgende:
    Mn Flickr naar Facebook tooltje is ermee gestopt En goede vervanging is onvindbaar...
    pi_78538477
    Ik had net zo'n mooie foto op flickr die ik wilde delen
    pi_78538547
    pi_78538618
    ja die idd

Ik kan nooit het directe linkje vinden op flickr...
    pi_78540845
    WAT EEN MOOOIE FOTO KOEITJE
    pi_78542675
    tv kopen

techwood?
    pi_78542704
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef Sigmund666 het volgende:
    Godmiljaar

[ afbeelding ]
    Deze speelde ik op m'n PSX toen ik nog erg jong was
    I'm awesome, and I fuck dolphins.
    pi_78542729
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 02:00 schreef ToverBami het volgende:

[..]

Deze speelde ik op m'n PSX toen ik nog erg jong was
    Toverbami toen ie nog erg jong was
    pi_78542751
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 02:01 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Toverbami toen ie nog erg jong was
    Hehe, daar kwam ik niet snel overheen
    Ik wist niet wat mij overkwam
    pi_78542827
    pi_78542861
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 02:07 schreef Reintji het volgende:
    [ afbeelding ]
    pi_78542875
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 02:07 schreef Reintji het volgende:
    [ afbeelding ]

Maar ook:

en

pi_78542913
    gta2 hoort op de pc
    pi_78543050
    pi_78543058
    ohja, peggle
    pi_78543125
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 02:25 schreef Reintji het volgende:
    [ afbeelding ]

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar die death rally kloon die binnenkort naar xbla komt
    pi_78543135
    Scrap metal?
    pi_78543136
    Canada is olympisch kampioen curling
    pi_78543142
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 02:33 schreef Reintji het volgende:
    Scrap metal?
    Die ja
    pi_78543153
    Hoop nog steeds op een poort van Mashed. Heb het orginele spel voor de xdoos, maar de 360 wil hem niet draaien.
      zondag 28 februari 2010 @ 02:37:36 #66
    248025 Pettigrew81
    do re mi solativeren
    pi_78543176
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 02:25 schreef Reintji het volgende:
    [ afbeelding ]
    It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
    [i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
    Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
    Just broke my personal record for most consecutive days lived.
    pi_78544736
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_78544865
      zondag 28 februari 2010 @ 09:23:20 #69
    187674 Sigmund666
    pi_78545086
    Goeiemorgen bitches!
    pi_78545595
    Morguhhh!

Maakt het btw uit of je een andere stroom kabel in je ps3 doet!?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_78545671
    Als het maar geen hoogspanning is
      zondag 28 februari 2010 @ 10:37:25 #72
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78545711
    Draait hij niet sneller op 380V ?
      zondag 28 februari 2010 @ 10:43:11 #73
    187674 Sigmund666
    pi_78545787
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 10:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Morguhhh!

Maakt het btw uit of je een andere stroom kabel in je ps3 doet!?
    Ja. Als je er een 110v kabel in doet klapt de voeding van je PS3. Maar die kabel die jij waarschijnlijk bedoelt is een vrij uniforme kabel, die je ook vindt in bijv de Xbox of een cassetterecorder.
    pi_78545945
    Die PS3 voeding is toch gewoon 110 ~ 240V?
    pi_78546029
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 10:54 schreef Reintji het volgende:
    Die PS3 voeding is toch gewoon 110 ~ 240V?
    Op de US PS3 Slim staat van wel, maar op de EU Slim staat alleen 240
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78546269
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 11:00 schreef Tain het volgende:

[..]

Op de US PS3 Slim staat van wel, maar op de EU Slim staat alleen 240
    Check, maar dan ligt het nog steeds niet aan wat voor kabel je er in stopt, maar meer aan hoeveel volt er uit je stopcontact komt.
    pi_78546526
    Nja zat te denken om de stroom kabel van een pc te gebruiken
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    pi_78546584
    Oh? Je hebt het oude model? Dat moet passen, zo'n driepolige stekker toch?
    pi_78546697
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 11:29 schreef Reintji het volgende:
    Oh? Je hebt het oude model? Dat moet passen, zo'n driepolige stekker toch?
    Ja ik heb zo'n dikke PS3! Zelfde stekker ongeveer als voor een pc
      zondag 28 februari 2010 @ 11:44:15 #80
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78546929

Vooral die muziek
    's avonds een reus, 'smorgens een kneus
    Xbox: kneusteun
    PSN: kneusteun
    Steam:kneusteun
      zondag 28 februari 2010 @ 11:48:55 #81
    187674 Sigmund666
    pi_78547036
    Zo ff de zondagochtend douche, wachten tot de regen over is en dan met onze nieuwe logee een stuk gaan lopen (een teckel die luistert naar de naam Camille )
    pi_78547049
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 07:18 schreef Morthill het volgende:
    [ afbeelding ]
    pi_78547199
    Wat heeft Megaman toch vette theme songs
      zondag 28 februari 2010 @ 12:50:32 #84
    187674 Sigmund666
    pi_78548717
    Het stormt hier verdomme
      zondag 28 februari 2010 @ 12:52:16 #85
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78548776
    Hier ook, en ik moet zo naar schiphol. Eerst 15 min door de stromende regen richting het station lopen
    pi_78549303
    Verhuizen is klaar

Maar ik moet nog zoveel opruimen
      zondag 28 februari 2010 @ 13:33:58 #87
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78550065
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 13:10 schreef Edwinuss het volgende:
    Verhuizen is klaar

Nu iets voor jezelf?
    pi_78550123
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 13:10 schreef Edwinuss het volgende:
    Verhuizen is klaar

Heb je toch snel gedaan

PICS!
    pi_78550183
    Feestje bij Ed
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zondag 28 februari 2010 @ 13:38:14 #90
    182714 RitseB
    Walking like a lucky charm
    pi_78550209
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 13:37 schreef Tain het volgende:
    Feestje bij Ed
    QFT
    Do androids dream of electric sheep?
    pi_78550568
    quote:
    Feestje bij Ed
    pi_78550656
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 13:38 schreef RitseB het volgende:

[..]

QFT
    pi_78550666
    quote:
    Feestje bij Ed
    pi_78551337
    Niks feestje.

Ik krijg pas over een week internet, en zoals het nu staat heb ik ook geen kabel TV.

pi_78551483
    Het feestje hoeft ook niet persé deze week te zijn natuurlijk!
    pi_78551492
    Voor een feestje heb alleen maar wat klapstoeltjes en pils nodig hoor ed en die fijne knoflook afbakbroodjes.
    pi_78551528
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 14:19 schreef Reintji het volgende:
    Voor een feestje heb alleen maar wat klapstoeltjes en pils nodig hoor ed en die fijne knoflook afbakbroodjes.
    Ik heb wel een oven

Ik ga een housewarming geven, maar niet meteen.
    pi_78551724
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 14:19 schreef Reintji het volgende:
    Iedereen kan ook wel op een bierkratje zitten!
    pi_78551892
    Zo even naar de Xenos om huishoudelijke spullen te halen.

WCPAPIER

zondag 28 februari 2010 @ 14:33:38 #100
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78551982
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 14:31 schreef Edwinuss het volgende:
    Zo even naar de Xenos om huishoudelijke spullen te halen.

WCPAPIER

Op zondag ging ik altijd naar de coffeeshop om plee papier op te halen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')