Onwaarschijnlijk maar het zou wel hi-la-risch zijnquote:Op maandag 12 april 2010 22:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Misschien kwamen die zieke ONZ-topics van een paar jaar terug ook al door die lintworm. Blijkt een gezonde Xebro ineens een gevoelige jongen die huilt bij een aanstellerig R&P-verhaal of die hysterisch wordt als op hij op tv Leonardo di Caprio van een ijsschots af ziet schuiven.
Dat is nep. Het is een ´scam´ om mensen geld uit hun zak te kloppen. De ´dokter´smeert een soort kakkerlak op zijn gezicht, waarvan het lijfje vol maden zit.quote:
Ik word er hoe dan ook niet heel erg vrolijk van.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is nep. Het is een ´scam´ om mensen geld uit hun zak te kloppen. De ´dokter´smeert een soort kakkerlak op zijn gezicht, waarvan het lijfje vol maden zit.
Het is 30 cm lang en laat een vrouw de hele nacht janken..quote:Op maandag 12 april 2010 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk maar het zou wel hi-la-risch zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nee, ik ben daarin niet veranderd. Mijn gevoel voor grove humor en m'n cynisme is nog steeds prima in orde. Wat wel veranderd is dat ik toch even wat dingen in het leven waar ik niet tevreden over ben ga aanpassen. Het was geen wake up call deze ervaring, meer een snooze button waar ik op kan terugvallen.
Niet teveel meer uitstellen, werk is betrekkelijk en leven is nu. Dat soort basale zaken...
Klinkt wel weer erg zoetsappig niet?hmm...
Anyway, het herstel gaat prima. Drain is alweer een tijd uit m'n kop en de metalen clips zijn er ook alweer uit. Het wordt wel een lelijk litteken. Maar goed, ik ben nog mooi genoeg om het te compenseren. Althans, daar ga ik vanuit.Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:17 schreef Zeebro het volgende:
[..]
Het is 30 cm lang en laat een vrouw de hele nacht janken..Nog enig idee waar je het opgelopen hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nee, ik ben daarin niet veranderd. Mijn gevoel voor grove humor en m'n cynisme is nog steeds prima in orde. Wat wel veranderd is dat ik toch even wat dingen in het leven waar ik niet tevreden over ben ga aanpassen. Het was geen wake up call deze ervaring, meer een snooze button waar ik op kan terugvallen.
Niet teveel meer uitstellen, werk is betrekkelijk en leven is nu. Dat soort basale zaken...
Anyway, het herstel gaat prima. Drain is alweer een tijd uit m'n kop en de metalen clips zijn er ook alweer uit. Het wordt wel een lelijk litteken. Maar goed, ik ben nog mooi genoeg om het te compenseren. Althans, daar ga ik vanuit."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Geen idee, de afgelopen jaren heb ik diverse landen bezocht waar voedsel niet echt heel erg koosjer kan zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog enig idee waar je het opgelopen hebt?
Valt ook niet ongeveer terug te rekenen? Als je enig idee van de snelheid van het ziekteverloop hebt is het misschien makkelijker te pinpointen.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:23 schreef Zeebro het volgende:
[..]
Geen idee, de afgelopen jaren heb ik diverse landen bezocht waar voedsel niet echt heel erg koosjer kan zijn.
Maar het kan ook gewoon door een slecht stukje Europees vlees zijn gekomen. Ik heb mezelf nog niet zover kunnen krijgen om weer eens een half gaar biefstukje te eten. Maar goed, met de tijd worden dat soort herinneringen en associaties steeds minder.
Helemaal foolproof is het niet. Er kan een ruwe schatting gegeven worden, maar deze is zo ruim dat ik of op vakantie was of gewoon in Nederland zat. Maar zo'n wat als vraag levert me eigenlijk vooral meer vragen op dan antwoorden...quote:Op donderdag 22 april 2010 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt ook niet ongeveer terug te rekenen? Als je enig idee van de snelheid van het ziekteverloop hebt is het misschien makkelijker te pinpointen.
Ik moest laatst aan je denken toen ik een driekwart rauwe tartaar naar binnen werkte trouwensquote:Op donderdag 22 april 2010 00:30 schreef Zeebro het volgende:
[..]
Helemaal foolproof is het niet. Er kan een ruwe schatting gegeven worden, maar deze is zo ruim dat ik of op vakantie was of gewoon in Nederland zat. Maar zo'n wat als vraag levert me eigenlijk vooral meer vragen op dan antwoorden...
Gelet op deze ervaring ben ik toch wat huiverig geworden wat betreft vleeswaren. Of dat nou hier is of in Zanzibar bijvoorbeeld. Vegetarisch zie ik mezelf niet worden maar varkensvlees is wel even in de ban...
Fuck varkens, fuck ze hard.
quote:Op donderdag 22 april 2010 05:15 schreef elcastel het volgende:
Ik ga vanavond varkenshaas eten. Even teruglezen waarom dat zuigt.
Net op en wat denk je ? Ik had 'Hey You' van Pink Floyd aanstaan en ze zongen 'and the worms ate into his brain ...'. Ik verslikte me bijna fataal.quote:
En bedankt, dit nummer zal nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op donderdag 22 april 2010 19:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Net op en wat denk je ? Ik had 'Hey You' van Pink Floyd aanstaan en ze zongen 'and the worms ate into his brain ...'. Ik verslikte me bijna fataal.
No shit.
-edit-
Op 3.23m
Oeps.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:56 schreef Zeebro het volgende:
En bedankt, dit nummer zal nooit meer hetzelfde zijn...
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:17 schreef Zeebro het volgende:
[..]
Het is 30 cm lang en laat een vrouw de hele nacht janken..Hmm metalen clips en drain....foto? Ja ik ben een freak die dit interessant vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nee, ik ben daarin niet veranderd. Mijn gevoel voor grove humor en m'n cynisme is nog steeds prima in orde. Wat wel veranderd is dat ik toch even wat dingen in het leven waar ik niet tevreden over ben ga aanpassen. Het was geen wake up call deze ervaring, meer een snooze button waar ik op kan terugvallen.
Anyway, het herstel gaat prima. Drain is alweer een tijd uit m'n kop en de metalen clips zijn er ook alweer uit. Het wordt wel een lelijk litteken. Maar goed, ik ben nog mooi genoeg om het te compenseren. Althans, daar ga ik vanuit.
![]()
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |