Ik kan het me wel voorstellen hoor, als je oprecht bang bent dat je iets hebt maar niemand neemt je serieus en dan moet je als je er uiteindelijk nog doorheen bent, dagen tot weken lang wachtenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Klachten van TS waren absoluut niet vaag en wel degelijk een indicatie voor snelle verwijzing naar de neuroloog, welke begrijpelijk na onderzoek en het horen van de klinische verschijnselen gekozen heeft voor een MRI op korte termijn.
Jammer dat je het zo op jezelf betrekt, echt heel jammer, krijg een beetje het "hij wel en ik niet" idee bij je post.
Als jij problemen hebt met je huisarts moet je daar zijn of een ander nemen. Als er na vele onderzoeken bij verschillende artsen niets uit is gekomen moet je denk ik eerst bij jezelf gaan kijken i.p.v. jaloers zijn op iemand met een cyste in zijn hersenen.
Nou ja, vind het kut voor Zeebro en hoop dat hij er helemaal bovenop komt maar Zeebro zelf ging er altijd prat op dat ie een tactloze lul was. Dat is zelfs zijn ondertitelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je de rest van het topic toch even zou lezen kom je erachter dat het hoogst ongepast is
Fijn dat het goed gegaan is, heb je nergens last meer van? Nog wel vermoeid zeker na zo'n ingreep?quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:51 schreef Zeebro het volgende:
Mensen, mensen, wat een discussie weer...
Ik heb weer moeten wennen aan het 'kennen'. Vrij onwerkelijk gevoel dat je zodra je ook maar iets denkt meteen bij jezelf te rade gaat of het wel klopt. De afgelopen weken heb ik enigszins paranoia in m'n eigen hoofd rondgelopen.
Overigens besta ik nu voor 0,0004% uit titanium, hoe cool is dat?
Een stuk schedel moet nog weer vastgroeien aan mijn schedeldak dus is deze vastgezet met titanium plaatjes en schroeven. Nu heb ik letterlijk een plaat voor m'n kop![]()
De cyste zat gelukkig niet diep in mijn hersenen, betrof de neocortex (de zogeheten hersenschors).
En nee, ik hoefde niet wakker te blijven tijdens de operatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
M.a.w., nu heb je wél een excuusquote:Nu heb ik letterlijk een plaat voor m'n kop![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:15 schreef HenkXL het volgende:
Heb het topic verder niet gelezen, maar deze klachten kunnen eventueel duiden op een tumor in de hersenen.
Ah! Zeebro, hoor je dat? Bel de dokter!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:15 schreef HenkXL het volgende:
Heb het topic verder niet gelezen, maar deze klachten kunnen eventueel duiden op een tumor in de hersenen.
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast...quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:15 schreef HenkXL het volgende:
Heb ik ook nu, dit topic is eng.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:27 schreef Miriampje het volgende:
Elke keer als ik niet op een woord oid kan komen moet ik huiverend aan dit topic denken... een cyste in je hoofd![]()
Misschien kwamen die zieke ONZ-topics van een paar jaar terug ook al door die lintworm. Blijkt een gezonde Xebro ineens een gevoelige jongen die huilt bij een aanstellerig R&P-verhaal of die hysterisch wordt als op hij op tv Leonardo di Caprio van een ijsschots af ziet schuiven.quote:Op maandag 12 april 2010 11:04 schreef jogy het volgende:
Ik was al bang dat je het topic vergeten was. Maar je kwijlt dus niet als een kasplantje. Dat is fijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |