abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80107681
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Klachten van TS waren absoluut niet vaag en wel degelijk een indicatie voor snelle verwijzing naar de neuroloog, welke begrijpelijk na onderzoek en het horen van de klinische verschijnselen gekozen heeft voor een MRI op korte termijn.

Jammer dat je het zo op jezelf betrekt, echt heel jammer, krijg een beetje het "hij wel en ik niet" idee bij je post.
Als jij problemen hebt met je huisarts moet je daar zijn of een ander nemen. Als er na vele onderzoeken bij verschillende artsen niets uit is gekomen moet je denk ik eerst bij jezelf gaan kijken i.p.v. jaloers zijn op iemand met een cyste in zijn hersenen.
Ik kan het me wel voorstellen hoor, als je oprecht bang bent dat je iets hebt maar niemand neemt je serieus en dan moet je als je er uiteindelijk nog doorheen bent, dagen tot weken lang wachten
en uitvalsverschijnselen lijken me toch echt wel serieuze klachten
maja rare huisartsen tegenwoordig.
pi_80108829
Achja, ik loop zelf al jaren met last van mn keel wat steeds erger wordt.

Al ontelbare keren bij de huisarts geweest, dan kreeg ik weer dit mee, dan weer dat, het werkt allemaal niet. Inmiddels al een keer of 3 bij een KNO arts geweest, maar ook zij zeggen dat er niks aan de hand is.

Ik heb de moed maar opgegeven en doe er maar niks meer aan. Ik weet het anders ook niet.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80108960
Misschien stoppen met roken .
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:47:24 #179
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80109425
Uitvalsverschijnselen kan van alles zijn, dat kan serieus neurologisch van aard zijn, maar bijvoorbeeld ook net zo goed psychosomatisch.
Dit is echter nu niet te beoordelen door ons, maar ook door Bulbjes kan niet ingeschat worden dat TS wellicht niet terecht een MRI heeft gekregen terwijl zij die (blijkbaar ook onterecht voor haar gevoel) niet heeft gekregen.
Ik vind het niet netjes van Bulbjes om dit hier in Zeebro's topic te melden, met veronderstellingen die erg kwetsend kunnen zijn. Ik zou zeggen, open er een eigen topic over.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 9 april 2010 @ 01:27:11 #180
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_80110226
Elke keer als ik niet op een woord oid kan komen moet ik huiverend aan dit topic denken... een cyste in je hoofd
pi_80133844
Ik vond de klachten van TS helemaal niet vaag, maar zeer ernstig. Tot nu toe ken ik alleen maar mensen met dit soort klachten die een tumor in hun hoofd bleken te hebben.
Zeker gezien zijn leeftijd zijn uitvalsverschijnselen altijd zeer ernstig en een arts die dat niet meteen heel serieus neemt, is geen goede arts.

Gelukkig heeft die arts goed gereageerd. En dan kan een MRI dus wel snel.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:51:06 #182
286299 Zeebro
Tactloze lul
pi_80150945
Mensen, mensen, wat een discussie weer...

Ik heb weer moeten wennen aan het 'kennen'. Vrij onwerkelijk gevoel dat je zodra je ook maar iets denkt meteen bij jezelf te rade gaat of het wel klopt. De afgelopen weken heb ik enigszins paranoia in m'n eigen hoofd rondgelopen.

Overigens besta ik nu voor 0,0004% uit titanium, hoe cool is dat?
Een stuk schedel moet nog weer vastgroeien aan mijn schedeldak dus is deze vastgezet met titanium plaatjes en schroeven. Nu heb ik letterlijk een plaat voor m'n kop

De cyste zat gelukkig niet diep in mijn hersenen, betrof de neocortex (de zogeheten hersenschors).
En nee, ik hoefde niet wakker te blijven tijdens de operatie.
Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?
pi_80151335
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:16 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Als je de rest van het topic toch even zou lezen kom je erachter dat het hoogst ongepast is
Nou ja, vind het kut voor Zeebro en hoop dat hij er helemaal bovenop komt maar Zeebro zelf ging er altijd prat op dat ie een tactloze lul was. Dat is zelfs zijn ondertitel

[ Bericht 7% gewijzigd door Probably_on_pcp op 10-04-2010 03:45:51 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:48:07 #184
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80158013
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:51 schreef Zeebro het volgende:
Mensen, mensen, wat een discussie weer...

Ik heb weer moeten wennen aan het 'kennen'. Vrij onwerkelijk gevoel dat je zodra je ook maar iets denkt meteen bij jezelf te rade gaat of het wel klopt. De afgelopen weken heb ik enigszins paranoia in m'n eigen hoofd rondgelopen.

Overigens besta ik nu voor 0,0004% uit titanium, hoe cool is dat?
Een stuk schedel moet nog weer vastgroeien aan mijn schedeldak dus is deze vastgezet met titanium plaatjes en schroeven. Nu heb ik letterlijk een plaat voor m'n kop

De cyste zat gelukkig niet diep in mijn hersenen, betrof de neocortex (de zogeheten hersenschors).
En nee, ik hoefde niet wakker te blijven tijdens de operatie.
Fijn dat het goed gegaan is, heb je nergens last meer van? Nog wel vermoeid zeker na zo'n ingreep?
Sterkte met je herstel en hou je koppie erbij he
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_80158035
O wait. What.
pi_80158409
quote:
Nu heb ik letterlijk een plaat voor m'n kop
M.a.w., nu heb je wél een excuus !!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80158724
Heb het topic verder niet gelezen, maar deze klachten kunnen eventueel duiden op een tumor in de hersenen.
pi_80158855
Bijna
Tap tap tap
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:26:48 #189
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_80159029
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:15 schreef HenkXL het volgende:
Heb het topic verder niet gelezen, maar deze klachten kunnen eventueel duiden op een tumor in de hersenen.

Goed om te horen dat het weer goed gaat, trouwens
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:28:48 #190
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_80159082
quote:
Ah! Zeebro, hoor je dat? Bel de dokter!!

En sterkte met je herstel. Fijn dat alles goed ging.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:55:11 #191
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_80159750
haha, henk... ik doe het ook wel eens hoor, reageren zonder een topic echt door te lezen. Maar in dit geval pakt het een beetje vreemd uit.

Maar toen ik de openingspost las, dacht ik: "vast niks aan de hand? Gewoon door stress" zelf zoek ik het vaak in dat soort verklaringen in ieder geval.

Bleek dus wel echt iets aan de hand, en wat voor iets!! Een cyste door een lintworm...
Wel een heftig idee lijkt me dat er a) een lintworm in je hersenen zat en b) ze je hoofd open gingen maken

Gelukkig dat het nu weer goed gaat!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  zaterdag 10 april 2010 @ 20:02:29 #192
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80167768
Weird, .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80170785
quote:
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast...
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zaterdag 10 april 2010 @ 22:41:12 #194
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_80172189
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:27 schreef Miriampje het volgende:
Elke keer als ik niet op een woord oid kan komen moet ik huiverend aan dit topic denken... een cyste in je hoofd
Heb ik ook nu, dit topic is eng.

Maar ik ben blij dat je nog leeft, TS, en veel beterschap!
Hallon!
  zondag 11 april 2010 @ 02:32:40 #195
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_80177302
en zeg je wel eens cv terwijl je eigenlijk kankerkachel bedoelt?
  zondag 11 april 2010 @ 07:22:21 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80178122
Vlgs mij was hij gewoon op vakantie
The truth was in here.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 april 2010 @ 08:53:36 #197
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_80178384
Hee, fijn dat je je weer gemeld hebt en dat het beter gaat Sterkte met opknappen!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 12 april 2010 @ 11:04:37 #198
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_80218415
Ik was al bang dat je het topic vergeten was. Maar je kwijlt dus niet als een kasplantje. Dat is fijn .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_80236262
Nou Zeebro leeft nog.......
Zijn die verschijnselen ook nu meteen verdwenen?
En hoe gaat het nu verder? Dit was het of moet je extra onder controle blijven of zo?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 12 april 2010 @ 22:25:10 #200
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_80245118
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:04 schreef jogy het volgende:
Ik was al bang dat je het topic vergeten was. Maar je kwijlt dus niet als een kasplantje. Dat is fijn .
Misschien kwamen die zieke ONZ-topics van een paar jaar terug ook al door die lintworm. Blijkt een gezonde Xebro ineens een gevoelige jongen die huilt bij een aanstellerig R&P-verhaal of die hysterisch wordt als op hij op tv Leonardo di Caprio van een ijsschots af ziet schuiven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')