abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78853746
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:37 schreef Zeebro het volgende:
Doorverwijzing naar de neuroloog.

Fijn
Ga je nou zelfmoord plegen omdat je 'zwak' bent?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 7 maart 2010 @ 18:29:44 #52
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_78854645
Toch goed dat je naar de HA bent gegaan...

En zwakte hoort bij de mens
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_78854655
Laten we voor TS maar hopen dat het stress is.....

En die vergelijking vind ik best wel op gaan.
Een collega van mij kreeg verschijnselen van Alzheimer, startend met vergeetachtigheid en dingen niet meer weten. Ze merkte dat zelf op en zei dan wel eens: jeetje je zou bijna denken dat ik dement wordt (bij wijze van grap) en iedereen putte zich dan uit in zeggen dat ie de laatste tijd ook zo vaak dingen vergat of namen niet meer wist. Allemaal om die persoon gerust te stellen. Die persoon vroeg ook om een geruststelling. Maar... het bleek dus Alzheimer te zijn.

TS maakt zich zorgen en vraagt of het stress kan zijn.. voelt aan als een soort van geruststelling... Want TS wil niet naar de dokter en wil eigenlijk sowieso niks hebben..... Dan gaan veel mensen roepen dat ze het ok hebben en dat lijkt mij niet zo verstandig gezien de verschijnselen.

Het is ook waar dat heel veel mensen ook hebben geroepen dat TS naar de dokter moet en dat heeft hij gedaan. Waarschijnlijk omdat hij ook wel beseft dat het nogal rare verschijnselen zijn voor een jong iemand.

Ik eindig opnieuw met: ik hoop echt voor TS dat het stress is of gewoon helemaal niks dat dat vanzelf over gaat!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_78854842
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:29 schreef Injetta het volgende:
TS maakt zich zorgen en vraagt of het stress kan zijn.. voelt aan als een soort van geruststelling... Want TS wil niet naar de dokter en wil eigenlijk sowieso niks hebben..... Dan gaan veel mensen roepen dat ze het ok hebben en dat lijkt mij niet zo verstandig gezien de verschijnselen.
Ok, op zo'n manier. Dan snap ik je. Alleen ik dacht meer net als bij mensen die zeggen dat ze 'ook weleens hoofdpijn hebben' als iemand een migraineaanval heeft, snap je? Maar duidelijk nu.
pi_78870714
TVP!
Succes bij de neuroloog TS, hopelijk valt het allemaal mee!
pi_78871020
Hmm ik heb dat ook wel, sommige periodes meer dan andere. Woorden als huis e.d. kan ik simpelweg niet opkomen. Net als de meest simpele dingen onthouden. Ingewikkelde dingen lukt dan weer beter. Heel vreemd allemaal, maar het went wel Dus mocht je weten wat het is dan hoor ik het graag. Ik heb het idee dat ik gewoon met andere dingen bezig ben en dat soort futiliteiten gewoon vergeet, hoewel redelijk onpraktisch.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:38:19 #57
286299 Zeebro
Tactloze lul
pi_78945079
Nou, de neuroloog had de dag van zijn leven... heeft lopen bellen met diverse collega's.

Ik heb een cyste in mijn hersenen. VAN EEN FUCKING LINTWORM! Ik wist niet een dat dat bestond. Het schijnt extreem zelfzaam te zijn in het westen maar ik moet natuurlijk weer de uitzondering zijn.

Vandaag mocht ik niets meer eten aangezien ik morgenochtend om 11:00 geopereerd ga worden.
Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:39:53 #58
180451 Volpez
Volpes pilum mutat, non mores!
pi_78945145
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:38 schreef Zeebro het volgende:
Nou, de neuroloog had de dag van zijn leven... heeft lopen bellen met diverse collega's.

Ik heb een cyste in mijn hersenen. VAN EEN FUCKING LINTWORM! Ik wist niet een dat dat bestond. Het schijnt extreem zelfzaam te zijn in het westen maar ik moet natuurlijk weer de uitzondering zijn.

Vandaag mocht ik niets meer eten aangezien ik morgenochtend om 11:00 geopereerd ga worden.
dat is vervelend
maar sterkte in ieder geval! En een voorspoedig herstel gewenst!

hebben ze gezegd of ze hem idd goed kunnen verwijderen en hoe ze verwachten dat het herstel verloopt? (indien je dit niet kwijt wil: ook ff zeggen natuurlijk)

Goed dat je toch maar naar de dokter bent geweest nog
Zij die spreken weten niet, zij die weten spreken niet.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:45:42 #59
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78945424
sjee, klote man
heel veel sterkte en geluk morgen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:49:32 #60
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78945643
quote:

Ik lees het net... wauw, dat verwacht je ook niet!

Je artsen heel veel succes en jij heel veel sterkte en beterschap gewenst!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:52:01 #61
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_78945786
Wat zijn de consequenties, buiten de operatie van morgen?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78947046
quote:

WTF! Dit lijkt wel een aflevering van House.
Beterschap!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_78947702
WOAH! dan denk je wat overwerkt te zijn...heb je een cyste..waah!!

Maar goed dat je HA je klachten serieus heeft genomen! Veel sterkte morgen!
(:
pi_78947877
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef Zeebro het volgende:

[..]

Psychologie geloof ik gewoon niet in. Flutwetenschap.

Hier stopte ik met lezen... psychologie is het sterkste wapen wat er bestaat. Geestelijk sterk is zooo veel meer waard dan lichamelijk sterk.
Lambo of Rekt
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:12:03 #65
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78953231
Lintworm en een cyste... wow, dat is wel big time bingo
Trek je het nog een beetje? Kan me voorstellen dat er ineens wel heel erg veel informatie enzo over je heen komt.

In ieder geval heel veel sterkte morgen met de operatie! Hoop dat alles goed gaat en je snel herstelt zonder verdere problemen.

Goed van je dat je naar je huisarts en naar de neuroloog bent gegaan
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_78953354
Jemig TS, dat is niet niks! Sterkte morgen!
I had a signature once. It was awful.
pi_78953442
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen... psychologie is het sterkste wapen wat er bestaat. Geestelijk sterk is zooo veel meer waard dan lichamelijk sterk.
Als je de rest van het topic toch even zou lezen kom je erachter dat het hoogst ongepast is
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:22:30 #68
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78953694
quote:

Mooi klote. Had ik helaas gelijk. Normaal ben ik er gek op maar nu niet
En veel sterkte natuurlijk
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_78954229
Heel veel sterkte morgen TS! Ik duim voor je dat alles voorspoedig mag verlopen!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:52:07 #70
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_78954856
jeetje wat een ontknoping hopelijk houd je er niks blijvends aan over ts!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_78954998
Wat freaky! Goed dat ze het zo snel opereren. Weten ze ook of het om een cyste gaat of meerdere?

Ik denk dat je geluk hebt dat je er snel bij bent, want ik lees allemaal dingen over epileptische aanvallen etc, zodra het uit de hand loopt.
pi_78957252
Sterkte TS. Goed dat je toch hebt doorgepakt in deze
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 10 maart 2010 @ 06:51:39 #73
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_78958012
jee zeg, t lijkt greys anatomy wel...bah ik ben blij dat je toch naar de huisarts bent gegaan en dat hij je serieus genomen heeft...heel veel sterkte!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78958202
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:16 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Als je de rest van het topic toch even zou lezen kom je erachter dat het hoogst ongepast is
Neuh, ik reageer op een stelling en ik blijf bij mijn standpunt.

Wel klote TS, voor wat daarna kwam ja
Lambo of Rekt
  Admin woensdag 10 maart 2010 @ 09:34:01 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78960159
quote:

Da's vandaag dus,
tering Xeb, klote, sterkte
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_78960180
quote:

Das kut !
pi_78966354
ha, ik herken je, heb last van hetzelfde probleem. Ben begonnen met het slikken van cordyceps en goed op mijn eten te letten, want het heeft allemaal te maken met vitamine deficientie. Extra vitamines slikken:) en biologisch of meer rauw eten.

cordyceps heb ik gekocht bij Frontier in Amsterdam, ze hebben nog meer van die potjes gezondheidspul die goed voor je zijn:)
For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others. (Mandela)
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:30:19 #78
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78966776
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef Angelliz het volgende:
ha, ik herken je, heb last van hetzelfde probleem. Ben begonnen met het slikken van cordyceps en goed op mijn eten te letten, want het heeft allemaal te maken met vitamine deficientie. Extra vitamines slikken:) en biologisch of meer rauw eten.

cordyceps heb ik gekocht bij Frontier in Amsterdam, ze hebben nog meer van die potjes gezondheidspul die goed voor je zijn:)
Lezen schat, hij heeft een CYSTE VAN EEN LINTWORM in zijn hersenen en ligt dus nu ongeveer op de operatietafel.

En ik denk juist dat "rauw" eten dit heeft veroorzaakt...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_78966938
TVP voor Xebro's herstel
pi_78967499
Hmmm Xebro, ik kende het wel, maar wist inderdaad niet dat het hier voorkwam

Veel sterkte en beterschap joh!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 maart 2010 @ 13:02:39 #81
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78967951
Jeetje, wat een onverwachte ontknoping. Sterkte TS, ik hoop dat je snel weer opknapt!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:12:41 #82
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_78968367
Sterkte man!

Deze is bijna vol: Mijn ode aan kanker Dus als je hersteld bent maken we daarna een mooi vervolg over lintwormen en/of cystes.
pi_78968456
Is dat nou een zware operatie zoiets?
Ergo: wat is de kans op overlijden?

Als ik aan een hersenoperatie denk vind ik het toch altijd een beetje eng zegmaar.
Kijk 1 oog kan je prima missen, een been of een arm ook, maar als bij zo een operatie iets fout gaat dan ben je dus gewoon de sjaak

Nouja, beterschap iig Xebro
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78969233
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef vosss het volgende:

Als ik aan een hersenoperatie denk vind ik het toch altijd een beetje eng zegmaar.
Kijk 1 oog kan je prima missen, een been of een arm ook, maar als bij zo een operatie iets fout gaat dan ben je dus gewoon de sjaak

Depends, sommige hersenoperaties stellen weinig tot niks voor, andere zijn idd zeer zwaar.
pi_78969380
Oh man. Horror.

Véél succes.
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:41:30 #86
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78969458
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef vosss het volgende:

Hangt ook van de locatie af van de afwijking.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_78971123
quote:

Lollerpwned

Maar je kan na je operatie iig weer verder gaan op het afgeven op 'zwakheid', mits je er niet als een kwijlende debiel uitkomt natuurlijk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_78977690
Damn..
Zo iets verwacht je ook niet.

TVP, en zeer veel sterkte ermee TS!!
pi_78977735
Sterkte er mee Ik zou helemaal liggen te griezelen van het idee van een lintworm in mijn hoofd.

Waar zit hij precies?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:51:41 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78977822
quote:

Sjezus

Sterkte!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:52:09 #91
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_78977834
Sterkte ouwe rups lintworm.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:54:27 #92
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_78977938
Goedemiddag in 'ik heb een lintworm in mijn hersenen'.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_78978109
Iehwl. Sterkte TS .
pi_78980273
Pic van de hersenen van TS:

woensdag 10 maart 2010 @ 17:50:37 #95
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_78980480
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pic van de hersenen van TS:

[ afbeelding ]
Doe eens niet. Straks gaat 'ie door het lint. Hier cyst Xebro zelf toch ook niet voor.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:58:04 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78980747
Pool
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78980755
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:50 schreef Pool het volgende:

[..]

Doe eens niet. Straks gaat 'ie door het lint. Hier cyst Xebro zelf toch ook niet voor.
Ik lollerde
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:05:49 #98
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_78981035
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:58 schreef Leandra het volgende:
Pool
Ik wil gewoon niet dat als Xebro straks gezond en wel uit het ziekenhuis komt, hij hier een kusjekroel-ahhhwatzielug-topic aantreft. Dat zou secundaire victimisatie zijn.

We hebben het wel over de meester van Lach hier de 3e wereld uit. DL2
Deel 1 is volledige gedelete, moet je nagaan.
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:06:40 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78981061
Ik kon ook wel lachen om je woordspeling en weet zeker dat Xebro dat ook wel kan
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78981115
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:05 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik wil gewoon niet dat als Xebro straks gezond en wel uit het ziekenhuis komt, hij hier een kusjekroel-ahhhwatzielug-topic aantreft. Dat zou secundaire victimisatie zijn.

We hebben het wel over de meester van Lach hier de 3e wereld uit. DL2
Deel 1 is volledige gedelete, moet je nagaan.
En zelfs als hij als een kasplantje verder moet vanwegen ernstige hersenschade is er niemand die daar meer de humor van in zou zien dan Xebro zelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')