Das kut !quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:38 schreef Zeebro het volgende:
Nou, de neuroloog had de dag van zijn leven...heeft lopen bellen met diverse collega's.
Ik heb een cyste in mijn hersenen. VAN EEN FUCKING LINTWORM! Ik wist niet een dat dat bestond. Het schijnt extreem zelfzaam te zijn in het westen maar ik moet natuurlijk weer de uitzondering zijn.
Vandaag mocht ik niets meer eten aangezien ik morgenochtend om 11:00 geopereerd ga worden.
Lezen schat, hij heeft een CYSTE VAN EEN LINTWORM in zijn hersenen en ligt dus nu ongeveer op de operatietafel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef Angelliz het volgende:
ha, ik herken je, heb last van hetzelfde probleem. Ben begonnen met het slikken van cordyceps en goed op mijn eten te letten, want het heeft allemaal te maken met vitamine deficientie. Extra vitamines slikken:) en biologisch of meer rauw eten.
cordyceps heb ik gekocht bij Frontier in Amsterdam, ze hebben nog meer van die potjes gezondheidspul die goed voor je zijn:)
Depends, sommige hersenoperaties stellen weinig tot niks voor, andere zijn idd zeer zwaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef vosss het volgende:
Is dat nou een zware operatie zoiets?
Ergo: wat is de kans op overlijden?
Als ik aan een hersenoperatie denk vind ik het toch altijd een beetje eng zegmaar.
Kijk 1 oog kan je prima missen, een been of een arm ook, maar als bij zo een operatie iets fout gaat dan ben je dus gewoon de sjaak
Nouja, beterschap iig Xebro
Hangt ook van de locatie af van de afwijking.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef vosss het volgende:
Is dat nou een zware operatie zoiets?
Ergo: wat is de kans op overlijden?
Als ik aan een hersenoperatie denk vind ik het toch altijd een beetje eng zegmaar.
Kijk 1 oog kan je prima missen, een been of een arm ook, maar als bij zo een operatie iets fout gaat dan ben je dus gewoon de sjaak
Nouja, beterschap iig Xebro
Lollerpwnedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:38 schreef Zeebro het volgende:
Nou, de neuroloog had de dag van zijn leven...heeft lopen bellen met diverse collega's.
Ik heb een cyste in mijn hersenen. VAN EEN FUCKING LINTWORM! Ik wist niet een dat dat bestond. Het schijnt extreem zelfzaam te zijn in het westen maar ik moet natuurlijk weer de uitzondering zijn.
Vandaag mocht ik niets meer eten aangezien ik morgenochtend om 11:00 geopereerd ga worden.
Sjezusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:38 schreef Zeebro het volgende:
Doe eens niet. Straks gaat 'ie door het lint. Hier cyst Xebro zelf toch ook niet voor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pic van de hersenen van TS:
[ afbeelding ]
Ik lollerdequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Doe eens niet. Straks gaat 'ie door het lint. Hier cyst Xebro zelf toch ook niet voor.
Ik wil gewoon niet dat als Xebro straks gezond en wel uit het ziekenhuis komt, hij hier een kusjekroel-ahhhwatzielug-topic aantreft. Dat zou secundaire victimisatie zijn.quote:
En zelfs als hij als een kasplantje verder moet vanwegen ernstige hersenschade is er niemand die daar meer de humor van in zou zien dan Xebro zelfquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat als Xebro straks gezond en wel uit het ziekenhuis komt, hij hier een kusjekroel-ahhhwatzielug-topic aantreft. Dat zou secundaire victimisatie zijn.
We hebben het wel over de meester van Lach hier de 3e wereld uit. DL2
Deel 1 is volledige gedelete, moet je nagaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |