abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80507122
ff TVP zodat ik zeebro kan blijven volgen en zelf zien of hij nu ineens a la Gordon de aardige jongen uit gaat hangen of gewoon lomp blijft doen
  dinsdag 20 april 2010 @ 01:30:35 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80507151
Note to self: Volgend jaar met carnaval het nummer 'Lintworm in me kop' bedenken en uitbrengen...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_80507473
Het kan altijd erger

Vanaf 1:50
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:44:46 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80508903
How bizar!
pi_80510535
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 02:07 schreef Jegorex het volgende:
Het kan altijd erger

Vanaf 1:50
Dat is nep. Het is een ´scam´ om mensen geld uit hun zak te kloppen. De ´dokter´smeert een soort kakkerlak op zijn gezicht, waarvan het lijfje vol maden zit.
pi_80510865
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:54 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat is nep. Het is een ´scam´ om mensen geld uit hun zak te kloppen. De ´dokter´smeert een soort kakkerlak op zijn gezicht, waarvan het lijfje vol maden zit.
Ik word er hoe dan ook niet heel erg vrolijk van.
Tap tap tap
  donderdag 22 april 2010 @ 00:17:20 #209
286299 Zeebro
Tactloze lul
pi_80582951
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk maar het zou wel hi-la-risch zijn
Het is 30 cm lang en laat een vrouw de hele nacht janken..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nee, ik ben daarin niet veranderd. Mijn gevoel voor grove humor en m'n cynisme is nog steeds prima in orde. Wat wel veranderd is dat ik toch even wat dingen in het leven waar ik niet tevreden over ben ga aanpassen. Het was geen wake up call deze ervaring, meer een snooze button waar ik op kan terugvallen.

Niet teveel meer uitstellen, werk is betrekkelijk en leven is nu. Dat soort basale zaken...
Klinkt wel weer erg zoetsappig niet? hmm...

Anyway, het herstel gaat prima. Drain is alweer een tijd uit m'n kop en de metalen clips zijn er ook alweer uit. Het wordt wel een lelijk litteken. Maar goed, ik ben nog mooi genoeg om het te compenseren. Althans, daar ga ik vanuit.
Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?
pi_80583012
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:17 schreef Zeebro het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nee, ik ben daarin niet veranderd. Mijn gevoel voor grove humor en m'n cynisme is nog steeds prima in orde. Wat wel veranderd is dat ik toch even wat dingen in het leven waar ik niet tevreden over ben ga aanpassen. Het was geen wake up call deze ervaring, meer een snooze button waar ik op kan terugvallen.

Niet teveel meer uitstellen, werk is betrekkelijk en leven is nu. Dat soort basale zaken...

Anyway, het herstel gaat prima. Drain is alweer een tijd uit m'n kop en de metalen clips zijn er ook alweer uit. Het wordt wel een lelijk litteken. Maar goed, ik ben nog mooi genoeg om het te compenseren. Althans, daar ga ik vanuit.
Nog enig idee waar je het opgelopen hebt?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 22 april 2010 @ 00:23:50 #211
286299 Zeebro
Tactloze lul
pi_80583106
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nog enig idee waar je het opgelopen hebt?
Geen idee, de afgelopen jaren heb ik diverse landen bezocht waar voedsel niet echt heel erg koosjer kan zijn.
Maar het kan ook gewoon door een slecht stukje Europees vlees zijn gekomen. Ik heb mezelf nog niet zover kunnen krijgen om weer eens een half gaar biefstukje te eten. Maar goed, met de tijd worden dat soort herinneringen en associaties steeds minder.
Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?
pi_80583133
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:23 schreef Zeebro het volgende:

[..]

Geen idee, de afgelopen jaren heb ik diverse landen bezocht waar voedsel niet echt heel erg koosjer kan zijn.
Maar het kan ook gewoon door een slecht stukje Europees vlees zijn gekomen. Ik heb mezelf nog niet zover kunnen krijgen om weer eens een half gaar biefstukje te eten. Maar goed, met de tijd worden dat soort herinneringen en associaties steeds minder.
Valt ook niet ongeveer terug te rekenen? Als je enig idee van de snelheid van het ziekteverloop hebt is het misschien makkelijker te pinpointen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 22 april 2010 @ 00:30:25 #213
286299 Zeebro
Tactloze lul
pi_80583254
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Valt ook niet ongeveer terug te rekenen? Als je enig idee van de snelheid van het ziekteverloop hebt is het misschien makkelijker te pinpointen.
Helemaal foolproof is het niet. Er kan een ruwe schatting gegeven worden, maar deze is zo ruim dat ik of op vakantie was of gewoon in Nederland zat. Maar zo'n wat als vraag levert me eigenlijk vooral meer vragen op dan antwoorden...

Gelet op deze ervaring ben ik toch wat huiverig geworden wat betreft vleeswaren. Of dat nou hier is of in Zanzibar bijvoorbeeld. Vegetarisch zie ik mezelf niet worden maar varkensvlees is wel even in de ban...
Fuck varkens, fuck ze hard.
pi_80583314
Als je nou gewoon moslim wordt is dat probleem ook meteen opgelost
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80583738
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:30 schreef Zeebro het volgende:

[..]

Helemaal foolproof is het niet. Er kan een ruwe schatting gegeven worden, maar deze is zo ruim dat ik of op vakantie was of gewoon in Nederland zat. Maar zo'n wat als vraag levert me eigenlijk vooral meer vragen op dan antwoorden...

Gelet op deze ervaring ben ik toch wat huiverig geworden wat betreft vleeswaren. Of dat nou hier is of in Zanzibar bijvoorbeeld. Vegetarisch zie ik mezelf niet worden maar varkensvlees is wel even in de ban...
Fuck varkens, fuck ze hard.
Ik moest laatst aan je denken toen ik een driekwart rauwe tartaar naar binnen werkte trouwens

Smaakte ineens heel beroerd
  donderdag 22 april 2010 @ 05:15:04 #216
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80584950
Ik ga vanavond varkenshaas eten. Even teruglezen waarom dat zuigt.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 22 april 2010 @ 13:55:07 #217
286299 Zeebro
Tactloze lul
pi_80595669
quote:
Op donderdag 22 april 2010 05:15 schreef elcastel het volgende:
Ik ga vanavond varkenshaas eten. Even teruglezen waarom dat zuigt.
!
  donderdag 22 april 2010 @ 19:17:45 #218
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_80607008
Dat litteken zit toch onder je haar, of niet? En anders boeiuh wat anderen ervan vinden.
How can I make this topic about me?
  donderdag 22 april 2010 @ 19:23:39 #219
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_80607211
Zeebro & elcastel moeten van ondertitel wisselen.
Hallon!
  donderdag 22 april 2010 @ 19:39:13 #220
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80607726
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:55 schreef Zeebro het volgende:
!
Net op en wat denk je ? Ik had 'Hey You' van Pink Floyd aanstaan en ze zongen 'and the worms ate into his brain ...'. Ik verslikte me bijna fataal.

No shit.

-edit-

Op 3.23m
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:56:00 #221
286299 Zeebro
Tactloze lul
pi_80638698
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:39 schreef elcastel het volgende:

[..]

Net op en wat denk je ? Ik had 'Hey You' van Pink Floyd aanstaan en ze zongen 'and the worms ate into his brain ...'. Ik verslikte me bijna fataal.

No shit.

-edit-

Op 3.23m
En bedankt, dit nummer zal nooit meer hetzelfde zijn...
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:40:03 #222
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80640262
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:56 schreef Zeebro het volgende:
En bedankt, dit nummer zal nooit meer hetzelfde zijn...
Oeps.
.
Nou ze hebben ook andere goeie nummers hoor :

En een wat minder nummer :
pi_80668504
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:17 schreef Zeebro het volgende:

[..]

SPOILER

Hmm metalen clips en drain....foto? Ja ik ben een freak die dit interessant vind.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_80673253
Voor de operatie had je moeten vragen of ze dat stuk van de schedel dat ze open maakten niet terug konden plaatsen met een paar scharniertjes, zodat je hem altijd weer kunt openen.
Na de operatie zet je er een paar led lichtjes achter en kun je zeggen dat je een cyborg bent
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  maandag 26 april 2010 @ 16:00:53 #225
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80730634
Ow, op zich wel tof dat de operatie goed gelukt is. Dat was ik nog vergeten ().
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')