Ah mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
Ik leef nog hoor. Later meer. Nu eerst rust.
Tofquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
coolquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
Kewl!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
Of over een hersenoperatie zonder narcose..quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kewl!
Horror stories over brain cystes
wbquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
Nee! in een kooitje natuurlijk. Opvoeden en truukjes leren!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef Pool het volgende:
Welkom terug en beterschap! Heb je 'em in een potje meegekregen?
Dat zou pas epic zijn!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef Pool het volgende:
Welkom terug en beterschap! Heb je 'em in een potje meegekregen?
Dr komt er vast nog wel één... Dat Xebro zelf de worm was of zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ah dit topic had ik toen gelezen en was het weer vergeten. Zag ineens de update & dat was een plottwist.
Ah, je weet het topic terug te vinden; zie je, nu al verbetering !quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
Laat 'm nou eens met rustquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:59 schreef Injetta het volgende:
Nou.. ik vraag me af of Zeebro nog leeft... Het is wel heel erg stil.
Is hij al in een ander topic gesignaleerd?
laatste bezoek is 11 uren geledenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:59 schreef Injetta het volgende:
Ik ook!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:41 schreef Dinus het volgende:
Wat een verhaal, ben ook benieuwd hoe het nu gaat.
Waarom? Hij is toch zelf begonnen met dit topic? Nou mogen we niet meer weten hoe het met hem gaat?quote:
Die gast die wordt betaald om jou te behandelen en serieus te nemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:02 schreef Zeebro het volgende:
[..]
Het klinkt dom maar het is ook meer een trotsheid kwestie. Mij mankeert nooit wat en ik geef altijd af op mensen met vage problemen. En mijn huisarts is net zo'n type. Daarom koos ik hem juist als huisarts.
Ik ben verdomme altijd kunnen vertrouwen op mijn hersenen nu heb ik moeite met een vraag zoals "heeft u een bonuskaart?". Als ik naar de huisarts ga dan is dat ook een een soort van zwaktebod zeg maar. Niet alleen naar hem toe maar ook voor mezelf...
Ja, ik ben iemand die te trots kan zijn om naar een huisarts te gaan. Als je een arm breekt ga je naar een dokter, maar als je wat warrig bent dan ben je toch niet meteen huisartsvoer?.
Nou ja, op dit moment is mijn eigen trots dus m'n domste & ergste vijand. Voor de mensen die het nog kunnen volgen.
Ik loop inderdaad achterquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:38 schreef Zeebro het volgende:
Nou, de neuroloog had de dag van zijn leven...heeft lopen bellen met diverse collega's.
Ik heb een cyste in mijn hersenen. VAN EEN FUCKING LINTWORM! Ik wist niet een dat dat bestond. Het schijnt extreem zelfzaam te zijn in het westen maar ik moet natuurlijk weer de uitzondering zijn.
Vandaag mocht ik niets meer eten aangezien ik morgenochtend om 11:00 geopereerd ga worden.
Het kan nog, volgend jaar.quote:
Anders lees je het topic eerst even. Hij is allang geweest en post nu onder een kloon vrolijk verderquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die gast die wordt betaald om jou te behandelen en serieus te nemen.
Aangezien jij dit toch niet zo prettig vindt, ga gewoon, wat maakt het uit desnoods een second opinion.
Anders lees jij een post verder. Dan zie je dat we dezelfde foutquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Anders lees je het topic eerst even. Hij is allang geweest en post nu onder een kloon vrolijk verder
Ik maak helemaal niet dezelfde fout. Ik had ook heus wel gezien dat je daarna wel verder gelezen had hoor. Ik gaf alleen maar aan dat je beter eerst kan lezen en dan kan posten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Anders lees jij een post verder. Dan zie je dat we dezelfde fout
hebben gemaakt.
Haha, als ik mezelf corrigeer, dan heb ik jouw kritiek niet nodig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik maak helemaal niet dezelfde fout. Ik had ook heus wel gezien dat je daarna wel verder gelezen had hoor. Ik gaf alleen maar aan dat je beter eerst kan lezen en dan kan posten.
Dus beticht mij niet van fouten maken die er niet zijn aub
Ik wijs jouw erop dat je eerst het topic moet lezen en dan pas posten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, als ik mezelf corrigeer, dan heb ik jouw kritiek niet nodig.
Maar wel treurig hoe jij jezelf goed probeert te praten zeg, triest triest, dat je je fouten niet toe kan geven.
Hij is natuurlijk vergeten dat ie dit topic heeft gemaaktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:59 schreef Injetta het volgende:
Ten eerste lees je dan zelf niet door waarbij je dezelfde fout maakt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wijs jouw erop dat je eerst het topic moet lezen en dan pas posten.
Waar maak ik een fout?
Het is afgelopen dat hij nog leeft en het rustig aan moet doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
Ik weet dat hij uit de operatie is gekomen ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef vosss het volgende:
Je maakt weer dezelfde fout. Ik wil echt niet zeuren ofzo, maar het is wel zo
[..]
Het is afgelopen dat hij nog leeft en het rustig aan moet doen
Ligt aan je huisarts dan denk ik nietwaar, zou maar eens een andere gaan zoeken, ik heb er gelukkig eentje die je altijd serieus neemt, maar je kan gewoon eisen dat hij gewoon luistert, daarvoor wordt hij betaald.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef bulbjes het volgende:
WTF, wat ik niet snap....TS komt met vage klachten bij de huisarts, en zit BINNEN EEN WEEK oid al bij de neuroloog, vervolgens meteen bij de MRI en vervolgens meteen op de operatietafel? (ok dat laatste snap ik nog in geval van spoed).
Als ik naar een neuroloog wil omdat ik uitvalsverschijnselen heb lacht mn huisarts me ten eerste keihard uit, en als mn huisarts me toch serieus neemt moet ik (en ieder ander met 'vage' klachten) minimaal 6-9 weken wachten voor ik een intake bij een neuroloog kan hebben, en daarna minimaal 2 weken voor ik onder de scanner mag -mocht de neuroloog mijn klachten al ernstig genoeg nemen/ er uberhaupt aanleiding toe zien- .
Ik sta echt met verbazing te lezen hoe sommige mensen met ook vage klachten WEL serieus worden genomen en blijkbaar wachtlijst en alles omzeild krijgen. (ok ok wachtlijst is per regio verschillend, hier is het toevallig 9 weken voor een neuroloog..spreek uit ervaring)![]()
Ja, mijn huisarts neemt me ook al lang niet meer serieus (omdat ik al jaaarenlang met klachten loop maar uit eerder onderzoek blijkt niks en zou ik zelfs geen klachten moeten hebben. Klachten worden echter steeds erger en meer dus ik wou graag toch verder onderzoek, maarja eerder onderzoek wees al niks uit, dus huisarts wil me ook niet doorsturen -wat ik ergens wel snap maar mijn klachten zijn dermate ernstig dat het mn persoonlijk functioneren steeds meer belemmert dus ik zoek gewoon naar oplossingen en wil mezelf ook niet later verwijten dat ik niet op mn strepen stond/ niks gedaan heb...Ja scheidslijn is moeilijk, ik weet het-).quote:Op donderdag 8 april 2010 22:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ligt aan je huisarts dan denk ik nietwaar, zou maar eens een andere gaan zoeken, ik heb er gelukkig eentje die je altijd serieus neemt, maar je kan gewoon eisen dat hij gewoon luistert, daarvoor wordt hij betaald.
Ben nu overigens wel
nieuwschierig naar wat je had, of weet je dat dus nog niet, grtz.
Ik kan het me wel voorstellen hoor, als je oprecht bang bent dat je iets hebt maar niemand neemt je serieus en dan moet je als je er uiteindelijk nog doorheen bent, dagen tot weken lang wachtenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Klachten van TS waren absoluut niet vaag en wel degelijk een indicatie voor snelle verwijzing naar de neuroloog, welke begrijpelijk na onderzoek en het horen van de klinische verschijnselen gekozen heeft voor een MRI op korte termijn.
Jammer dat je het zo op jezelf betrekt, echt heel jammer, krijg een beetje het "hij wel en ik niet" idee bij je post.
Als jij problemen hebt met je huisarts moet je daar zijn of een ander nemen. Als er na vele onderzoeken bij verschillende artsen niets uit is gekomen moet je denk ik eerst bij jezelf gaan kijken i.p.v. jaloers zijn op iemand met een cyste in zijn hersenen.
Nou ja, vind het kut voor Zeebro en hoop dat hij er helemaal bovenop komt maar Zeebro zelf ging er altijd prat op dat ie een tactloze lul was. Dat is zelfs zijn ondertitelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je de rest van het topic toch even zou lezen kom je erachter dat het hoogst ongepast is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |