Das kut !quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:38 schreef Zeebro het volgende:
Nou, de neuroloog had de dag van zijn leven...heeft lopen bellen met diverse collega's.
Ik heb een cyste in mijn hersenen. VAN EEN FUCKING LINTWORM! Ik wist niet een dat dat bestond. Het schijnt extreem zelfzaam te zijn in het westen maar ik moet natuurlijk weer de uitzondering zijn.
Vandaag mocht ik niets meer eten aangezien ik morgenochtend om 11:00 geopereerd ga worden.
Lezen schat, hij heeft een CYSTE VAN EEN LINTWORM in zijn hersenen en ligt dus nu ongeveer op de operatietafel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef Angelliz het volgende:
ha, ik herken je, heb last van hetzelfde probleem. Ben begonnen met het slikken van cordyceps en goed op mijn eten te letten, want het heeft allemaal te maken met vitamine deficientie. Extra vitamines slikken:) en biologisch of meer rauw eten.
cordyceps heb ik gekocht bij Frontier in Amsterdam, ze hebben nog meer van die potjes gezondheidspul die goed voor je zijn:)
Depends, sommige hersenoperaties stellen weinig tot niks voor, andere zijn idd zeer zwaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef vosss het volgende:
Is dat nou een zware operatie zoiets?
Ergo: wat is de kans op overlijden?
Als ik aan een hersenoperatie denk vind ik het toch altijd een beetje eng zegmaar.
Kijk 1 oog kan je prima missen, een been of een arm ook, maar als bij zo een operatie iets fout gaat dan ben je dus gewoon de sjaak
Nouja, beterschap iig Xebro
Hangt ook van de locatie af van de afwijking.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef vosss het volgende:
Is dat nou een zware operatie zoiets?
Ergo: wat is de kans op overlijden?
Als ik aan een hersenoperatie denk vind ik het toch altijd een beetje eng zegmaar.
Kijk 1 oog kan je prima missen, een been of een arm ook, maar als bij zo een operatie iets fout gaat dan ben je dus gewoon de sjaak
Nouja, beterschap iig Xebro
Lollerpwnedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:38 schreef Zeebro het volgende:
Nou, de neuroloog had de dag van zijn leven...heeft lopen bellen met diverse collega's.
Ik heb een cyste in mijn hersenen. VAN EEN FUCKING LINTWORM! Ik wist niet een dat dat bestond. Het schijnt extreem zelfzaam te zijn in het westen maar ik moet natuurlijk weer de uitzondering zijn.
Vandaag mocht ik niets meer eten aangezien ik morgenochtend om 11:00 geopereerd ga worden.
Sjezusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:38 schreef Zeebro het volgende:
Doe eens niet. Straks gaat 'ie door het lint. Hier cyst Xebro zelf toch ook niet voor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pic van de hersenen van TS:
[ afbeelding ]
Ik lollerdequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Doe eens niet. Straks gaat 'ie door het lint. Hier cyst Xebro zelf toch ook niet voor.
Ik wil gewoon niet dat als Xebro straks gezond en wel uit het ziekenhuis komt, hij hier een kusjekroel-ahhhwatzielug-topic aantreft. Dat zou secundaire victimisatie zijn.quote:
En zelfs als hij als een kasplantje verder moet vanwegen ernstige hersenschade is er niemand die daar meer de humor van in zou zien dan Xebro zelfquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat als Xebro straks gezond en wel uit het ziekenhuis komt, hij hier een kusjekroel-ahhhwatzielug-topic aantreft. Dat zou secundaire victimisatie zijn.
We hebben het wel over de meester van Lach hier de 3e wereld uit. DL2
Deel 1 is volledige gedelete, moet je nagaan.
Of wie soept/paint er even een grafsteen met de tekst "Lach hier Xebro uit"quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zelfs als hij als een kasplantje verder moet vanwegen ernstige hersenschade is er niemand die daar meer de humor van in zou zien dan Xebro zelf
tja dat is wel een mri van cysticercose (cyste van een varkenslintworm)quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pic van de hersenen van TS:
[ afbeelding ]
Yep, collega van me heeft het ook gehad. Is er overigens zonder blijvende problemen vanaf gekomen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:51 schreef freecell het volgende:
Hmmm Xebro, ik kende het wel, maar wist inderdaad niet dat het hier voorkwam
Veel sterkte en beterschap joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mocht 'ie niet genezen, dan heb ik hier nog een complete mirror van hem. Echt waar!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef jogy het volgende:
Straks is de lintworm weg en is xebro genezen maar wel 150 kilo..
Valt volgens mij geen pijl op te trekken. Collega van me was 3 dagen na hersen-OK weer uit het ziekenhuis ontslagen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:20 schreef Pool het volgende:
Iemand die Xebro kent en weet hoe het gegaan is? Of Xebro zelf natuurlijk, maar geen idee hoe zwaar zo'n operatie is eigenlijk.
Of hij gaat verder posten onder een nieuwe kloon puur om iedereen in deze thread te ziekenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef Injetta het volgende:
Poeh, als het goed is, is TS er nu vanaf en hopelijk er goed doorheen gekomen. Een hersenoperatie lijkt me toch geen kattenpis!
Hopelijk meldt hij zich over een tijdje hier.
Je kan het in principe al krijgen van een biefstukje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:42 schreef Angelliz het volgende:
sjesus, een lintworm, sterkte joh! Misschien moet ik me ook maar laten checken dan:)
TS, Heb je al een aanknopingspunt waaruit dat ontstaan is? een verre reis oid, bepaald eten? Heel veel sterkte en heling toegewenst!
Of het eten van een sok?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik denk juist dat "rauw" eten dit heeft veroorzaakt...
Ah mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
Ik leef nog hoor. Later meer. Nu eerst rust.
Tofquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
coolquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
Kewl!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
Of over een hersenoperatie zonder narcose..quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kewl!
Horror stories over brain cystes
wbquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
Nee! in een kooitje natuurlijk. Opvoeden en truukjes leren!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef Pool het volgende:
Welkom terug en beterschap! Heb je 'em in een potje meegekregen?
Dat zou pas epic zijn!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef Pool het volgende:
Welkom terug en beterschap! Heb je 'em in een potje meegekregen?
Dr komt er vast nog wel één... Dat Xebro zelf de worm was of zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ah dit topic had ik toen gelezen en was het weer vergeten. Zag ineens de update & dat was een plottwist.
Ah, je weet het topic terug te vinden; zie je, nu al verbetering !quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Zeebro het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |