En hier vinden we het forum: http://www.martijn.org/mforum/YaBB.pl?catselect=generalquote:was vorig jaar op een naturistencamping en keek mn ogen uit!
er was 1 meisje van 10 jaar (later gevraagd hou oud ze was) wat om me heen bleef hangen in het zwembad.
kreeg de zin om haar mee te nemen naar mn tentje en eens lekker te verwennen, maar ik was toch wel zo verstandig om dit niet te doen.
later ontmoete ik ook haar zus(16 jaar) die op de camping bleek te werken.spreekt vanzelf dat ik de rest van de vakantie in haar buurt ben blijven hangen......
quote:hoi ,
ik zat is in een blaadje te lezen en kwam opeens de advertentie(afbeelding) waarop je twee jongetjes in een zwembad ziet. Wat vinden julie van die linker?
quote:Je ziet zoveel naakte jongens bijvoorbeeld in de sauna, voetbalclub, blootstranden in nederland en vooral Croatie etc . Je slaat die mooie momenten in je geheugen op, om die nooit meer te vergeten. Helaas vervagen die naar verloop van tijd en je wilt liever een permanent foto maken of zelfs een filmpje . Natuurlijk zijn er op internet commerciele sites, waar je legaal tiener bloot kan zien. Let wel op dat is ook per land wettelijk verschillend en per leeftijd grens afhankelijk! :-? Zie bijvoorbeeld de internet website van AZOV baikal naturisten boys &girls! http://www.azovfilms.com/
Mijn vraag is..mag je bloot kiekjes maken voor naturistische doeleinden? Zelf ben ik jeugdtrainer van een jongens voetbalclub tussen de 10 en 16 jaar. Je ziet jonge boys puberen tot bijna naakte mannen. Prachtig om te aanschouwen als een schooljongen opeens in een bepaald jaar een vol bos schaamhaar krijgt, de piemel een groot formaat wordt en als slagroom op een heerlijk toetje een boy zaadlozing ziet op het luchtbed[natte droom]. Echt gebeurt een knul van bijna 13 jaar die op vakantievoetbalkamp was . Hij sliep naakt en doordat het dekbed was verschoven kon je zo alles gade slaan; hij had al een vette mannenlul van zeg maar 17 cm in erectie en je zag een plasje witte klodders dik sperma op het plastic luchtbed drijven. Het maakt juist zo spannend omdat niet iedere jongen van groep 8 lichamelijk zover rijp is. Ik had hem in de vroege morgen wakker gemaakt en hem een papieren zakdoekje gegeven. Hij schaamde zich rot en ook geil om dat te zien en natuurlijk zou je hier een foto van willen maken. Wat zijn de regels in Nederland ? :-X
quote:15-16 waren ze ....later nooit meer over gehad., in die tijd kwam ook goede kenissen van ons over de vloer en hun dochter was 10-11jr , ik 14-15 jr, met haar heb ik ook regelmatig gekust en hier en daar gevoeld, ook spelender wijs ,die vond het ook niet vervelend, ze was nooit boos of of stil er van , van wat doe je nou of zoo..
soms ging ze zelf op me zitten en kussen met me, zo nu en dan als ze op mijn schoot zat me hand in dr slipje gestopt en gestreeld (me bij mij op de kamer), en ook wel es met zwemmen me hand in dr bikini gestopt, ze mocht het ook bij mij doen vertelde ik dr ,
toen zij ze "wil ik niet "maar je mag het wel bij mij doen ik word niet boos.. (ik heb wel es dr hand gepakt en op me kruis gezet trok ze weer dr hand weg) hoogte punt met haar was dat onze ouders stad in gingen met koop avond en wij alleen thuis,,bij mij op bed lag ik op haar en 15-20 minuten lang kussen en dr nek kussen en zoo, wat baalde ik toen dat ze een broek aan had...ik vroeg of ze het wou uittrekken wilde ze niet helaas..., als ze een rok had aangehad , had ik dr wel zo ver dat ze dr slip ook uit deed maar helaas..
ff wat anders.>>wat betreft in hun slipje zitten met me hand,
na een minuut of 5 strelen werden ze toch beetje nat in hun kruis zo wel zij als me achternichtjes dus ..ik heb er vaker over na gedacht ze vonden het niet bepaald onplezierig, denk ik, anders hadden ze het wel laten merken..
Dit soort volk moet toch gewoon kapot?quote:Hallo ik ben nieuw op dit forum en ik had een vraag die ik wou voorleggen.
Ik heb een nichtje van 11 jaar die er heerlijk uitzietde laatste tijd dat ik haar zie wordt ik er steeds meer opgewonden van. Zo zat ik laatst op haar computer om even te internetten maar ik kwam ook een aantal fotos van haar tegen. Gewoon normale fotos in bikini en ook gekleede. Ik raakte hier bijzonder opgewonden van en toen heb ik de fotos op een memorie stick gezet om er thuis van te genieten. Ik vindt het geil om ernaar te kijken en ook erg geil om deze fotos aan andere mannen te laten zien zodat die er ook opgewonden van kunnen raken.
Is dit gedrag van mij raar omdat ik daar twijfels over heb?
quote:Voor alle fans van Ralf mackenbach die het Eurovisie
Songfestival 2009 heeft gewonnen heeft nu zijn eigen
reality show op tv deze week elke dag op NL3
JSF: Ralf for real 17.55 T/M 18.00
BillyBoy
wat?quote:
"Ze willen het echt zelf, nee, ècht!"quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:56 schreef Blackf1re het volgende:
http://www.martijn.org/mforum/YaBB.pl?num=1233515371/90
[..]
![]()
Oude mannen die vies doen met kleine kinderen.quote:
quote:
quote:Als kind was het voor mij helemaal moeilijk te ontdekken wat tongzoenen was. Mijn zus is 6 jaar ouder dan ik. Die was al met vriendjes uit enzo. Dus heb ik het met onze hond toen uitgetest. Ik moet er nu niet meer aan denken, dan vind ik het vies. maar als kind wilde ik het weten.
quote:Mooi verhaal Walker, je ziet waar nieuwsgierigheid toe leidt. Voor de hond was het ook nieuw natuurlijk.
quote:De PVV wil in een spoeddebat weer populistisch kabaal maken, het gaat inderdaad wat minder in de peilingen. De PVV, dáár schaam ik me voor als fatsoenlijke Nederlander!
Ik zie niets illegaals in de posts.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:07 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.martijn.org/mforum/YaBB.pl?num=1265475960
IP adressen achterhalen en oppakken?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als fatsoenlijke Nederlander.![]()
![]()
http://www.martijn.org/mforum/YaBB.pl?num=1260453066
Over welke van de zovele topics heb je hetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:31 schreef murp het volgende:
even kijken of dit topic open mag blijven
Dit is hééééél ziek.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:54 schreef PompTieDom het volgende:
ik ben 12 en wat is dit?
Het nadeel van die pedo's. Ze halen alle blijdschap en onschuld uit die kinderen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:41 schreef VaderVanJezus het volgende:
Jongetjes zijn NIET lelijk!(Read 810 times)
JustSomebody
Tiener
Ik vind dit een heeeeeel mooi jochie. Hij heeft alle blijdschap van de wereld in zijn oogjes.
Mochten de mods/admins dit liever niet hebben, verwijder deze post dan aub.
Waar zeg ik dat dan? Gewoon een nekschot voor die mensen lijkt me het beste.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zie niets illegaals in de posts.
Op Martijn of het forum?quote:
Forum, maar volgens mij mag dat eigenlijk helemaal niet op Fok.quote:
Juist, lijkt me een beter plan ja. Met z'n alle accounts aanmaken en trollen die zooi.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:58 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Gewoon dat hele forum terroriseren
juistquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Juist, lijkt me een beter plan ja. Met z'n alle accounts aanmaken en trollen die zooi.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Juist, lijkt me een beter plan ja. Met z'n alle accounts aanmaken en trollen die zooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I CAMEquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef Ssytse het volgende:
Als kind was het voor mij helemaal moeilijk te ontdekken wat tongzoenen was. Mijn zus is 6 jaar ouder dan ik. Die was al met vriendjes uit enzo. Dus heb ik het met onze hond toen uitgetest. Ik moet er nu niet meer aan denken, dan vind ik het vies. maar als kind wilde ik het weten.
Tja, wij kunnen het op FOK ook wel alleen over hard studeren, gezond eten en veel sporten hebben, maar toch hebben we ONZ en KBL en /b/ actige topics waar we lachen om dode mensen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ze hadden het kunnen hebben over copingmechanismes, het kindontwijkend inrichten van je leven, de hele sociale problematiek die hun seksualitiet met zich meebrengt. Maar dit lijkt een normalisering van een ziekelijke voorkeur in de hand te werken. Geweldige manier om je organisatie te diskwalificeren.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef Moos. het volgende:Heb je een botnet danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef Moos. het volgende:
Dat forum kapot trollen mag ook wel, aangezien we dat ook altijd op 't girlscene forum doen.
Doe je dat wel even ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
KAPOT MOET JE BRANDEN VUNSAAP LYNCHEN LYNCHEN LYNCHENquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef AapjeAapje het volgende:
Als je 15 en twee weken bent en je geilt op iemand van 13 en een half, ben je dan ook ziek?
okee sorrie sorrie! het ging over een .. vriend van me, niet over mij hoor!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:23 schreef speknek het volgende:
[..]
KAPOT MOET JE BRANDEN VUNSAAP LYNCHEN LYNCHEN LYNCHEN
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Tja, wij kunnen het op FOK ook wel alleen over hard studeren, gezond eten en veel sporten hebben, maar toch hebben we ONZ en KBL en /b/ actige topics waar we lachen om dode mensen.
MENSEN WE HEBBEN ER 1. WIE HAALT DE PEK EN VEREN?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Tja, wij kunnen het op FOK ook wel alleen over hard studeren, gezond eten en veel sporten hebben, maar toch hebben we ONZ en KBL en /b/ actige topics waar we lachen om dode mensen.
ja en dan vervolgens in de gaten gehouden worden zeker? hoewel je met meerderen wel sterk staat wat betreft overlast op zo'n sitequote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
4chan is bij tijd en wijlen stukken enger dan martijn.orgquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:28 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik vind Martijn.org eng, Fok! en 4chan kan ik nog wel handlen
.
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:18 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Ranzig, zielig, zorgwekkend..
quote:sinds 23 aug hebben er 659 bezorgde ouders
zich gemeld er zijn nu 11 aangiften op genomen
die voortkomen uit 31 gesprekken die de politie
heeft gehad met ouders die benno verdenken
van ontucht met hun kind of kinderen
de politie werkt nu nog met 34 mensen aan
het onderzoek het onderzoek dat vermoedelijk
nog zeker 3 maanden in beslag zal nemen {wordt dus vervolgd}
wat vind ik hier persoonlijk van deze gang van zaken
op de eerste plaats vindt ik benno een lotgenoot van ons
verder vindt ik dat het volgende moet kunnen en niet onder
ontuchtige handelingen horen te vallen
strelen
stoeien
seksuele poses
elkaar bevredigen
wat ik wel onder ontuchtige handelingen wil laten vallen is
vaginaal of anaale penetratie
dit is dus mijn mening natuurlijk
denkt iemand anders van jullie daar anders over mischien?
en tot slot hoop ik dat benno in de toekomst
ons komt verblijden met een bezoekje aan ons forum
groetjes billyboy
omdat dan de hormonen nog niet op gang komenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:58 schreef damsco het volgende:
Hallo,
Ik ben lid van Martijn en werd via een andere gebruiker gewezen op het bestaan van dit topic. Kleine kinderen kunnen prima zelf een keuze maken. Ik ben tegen gedwongen seksuele handelingen, maar waarom kan een 4 jarig meisje zelf niet genieten van seksueel contact. Alsof dat pas kan als je volwassen bent.
Rare wereld...
quote:Als je in contact met meisjes wilt komen, dan kan ik je aanraden om naar de MC Donalds te gaan. Vanmiddag zat daar een mooi blond meisje van 13 mij aan te staren. Ik knipte wat naar haar, en zij knipte terug. Ik ben naar haar toegelopen en vroeg of ik bij haar mocht gaan zitten. Ik heb een heel leuk gesprek over school en over geschiedenis met haar gehad. We hebben elkaar msn gegeven en ik zit nu met haar te chatten. Ze wil het één en ander weten over de 2e wereldoorlog, en komt misschien naar mij toe om wat boeken te bekijken.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:03 schreef Unreal88 het volgende:
Als je in contact met meisjes wilt komen, dan kan ik je aanraden om naar de MC Donalds te gaan. Vanmiddag zat daar een mooi blond meisje van 13 mij aan te staren. Ik knipte wat naar haar, en zij knipte terug. Ik ben naar haar toegelopen en vroeg of ik bij haar mocht gaan zitten. Ik heb een heel leuk gesprek over school en over geschiedenis met haar gehad. We hebben elkaar msn gegeven en ik zit nu met haar te chatten. Ze wil het één en ander weten over de 2e wereldoorlog, en komt misschien naar mij toe om wat boeken te bekijken.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:05 schreef MouzurX het volgende:
Kapotmaken die site als je het mij vraagt.
omg.quote:
enquote:Leuk verhaal. Ik ken het gevoel. Van de zomer had ik een frans meisje van toen nog 15 jaar ontmoet in schreveningen. Ze liep er erg sexy bij, en had een bikini voor haar mooie kleine borsten. Ik kon het niet weerstaan om in contact met haar te komen. Ik keek haar vaak aan, en ze keek lachend terug. Ik ben toen op haar afgestapt, en een praatje gemaakt, van waar ze vandaan kwam enzo. Op een gegeven moment waren we op de pier en ze vertelde mij dat ze hoogtevrees had. Uit mezelf tilde ik haar op, en trok haar stevig tegen me aan. Ook mijn derde been werd stijf, en ik had een heel opwindend gevoel. Later hebben we elkaar de email adres uitgewisseld. Af en toe spreek ik haar nog wel eens. Ze is van plan om eens langs te komen, maar wanneer dat weet ik nog niet.
DUDE!quote:Vandaag weer wat meegemaakt. Ik kwam aanrijden op mijn snorfiets. Fietst er ineens een meisje van een jaar of 13 a 14 met een bocht voor mij langs. Ik ging even naast haar rijden, en zei lachend tegen haar, het is maar dat je een mooie meid bent, anders.......Ik merkte dat zij dat wel leuk vond, want ze glimlachte heel lief naar me. Ze had mooi zwart haar en een lief beugel bekkie
Wat een baasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:08 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
en
[..]
DUDE!![]()
![]()
Ok hoe gaan we die site slopen
hehe, die gast wordt ingehaald op de brommer door een fietserquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:08 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
en
[..]
DUDE!![]()
![]()
Ok hoe gaan we die site slopen
Ik neem aan dat de AIVD alle IP-nummers met bijbehorende gegevens van alle postende users heeft.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi man, zo'n site. Heb je ze allemaal netjes bij elkaar, die debielen. Hoef je ze niet meer op te gaan zoeken enzo.
Dat meisje zoekt gewoon een nerd dat haar huiswerk maakt.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef Moos. het volgende:Goed idee. In je eentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef Moos. het volgende:
Dat forum kapot trollen mag ook wel, aangezien we dat ook altijd op 't girlscene forum doen.
DDoS? Misschien moet je het voorleggen aan een botnetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In je eentje krijg je dat niet gedaan[b]Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:[/b]
Wukl schrijf je met een L en niet met een I
Zo, die zit, en die verwachte je nie
Google even op 'Old bugs: YaBB'. Vreugdenhil.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef smegmanus het volgende:
Zieke bende.
Zijn er geen leuke exploits voor YABB 2.2.3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |