quote:Als je in contact met meisjes wilt komen, dan kan ik je aanraden om naar de MC Donalds te gaan. Vanmiddag zat daar een mooi blond meisje van 13 mij aan te staren. Ik knipte wat naar haar, en zij knipte terug. Ik ben naar haar toegelopen en vroeg of ik bij haar mocht gaan zitten. Ik heb een heel leuk gesprek over school en over geschiedenis met haar gehad. We hebben elkaar msn gegeven en ik zit nu met haar te chatten. Ze wil het één en ander weten over de 2e wereldoorlog, en komt misschien naar mij toe om wat boeken te bekijken.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:03 schreef Unreal88 het volgende:
Als je in contact met meisjes wilt komen, dan kan ik je aanraden om naar de MC Donalds te gaan. Vanmiddag zat daar een mooi blond meisje van 13 mij aan te staren. Ik knipte wat naar haar, en zij knipte terug. Ik ben naar haar toegelopen en vroeg of ik bij haar mocht gaan zitten. Ik heb een heel leuk gesprek over school en over geschiedenis met haar gehad. We hebben elkaar msn gegeven en ik zit nu met haar te chatten. Ze wil het één en ander weten over de 2e wereldoorlog, en komt misschien naar mij toe om wat boeken te bekijken.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:05 schreef MouzurX het volgende:
Kapotmaken die site als je het mij vraagt.
omg.quote:
enquote:Leuk verhaal. Ik ken het gevoel. Van de zomer had ik een frans meisje van toen nog 15 jaar ontmoet in schreveningen. Ze liep er erg sexy bij, en had een bikini voor haar mooie kleine borsten. Ik kon het niet weerstaan om in contact met haar te komen. Ik keek haar vaak aan, en ze keek lachend terug. Ik ben toen op haar afgestapt, en een praatje gemaakt, van waar ze vandaan kwam enzo. Op een gegeven moment waren we op de pier en ze vertelde mij dat ze hoogtevrees had. Uit mezelf tilde ik haar op, en trok haar stevig tegen me aan. Ook mijn derde been werd stijf, en ik had een heel opwindend gevoel. Later hebben we elkaar de email adres uitgewisseld. Af en toe spreek ik haar nog wel eens. Ze is van plan om eens langs te komen, maar wanneer dat weet ik nog niet.
DUDE!quote:Vandaag weer wat meegemaakt. Ik kwam aanrijden op mijn snorfiets. Fietst er ineens een meisje van een jaar of 13 a 14 met een bocht voor mij langs. Ik ging even naast haar rijden, en zei lachend tegen haar, het is maar dat je een mooie meid bent, anders.......Ik merkte dat zij dat wel leuk vond, want ze glimlachte heel lief naar me. Ze had mooi zwart haar en een lief beugel bekkie
Wat een baasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:08 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
en
[..]
DUDE!![]()
![]()
Ok hoe gaan we die site slopen
hehe, die gast wordt ingehaald op de brommer door een fietserquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:08 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
en
[..]
DUDE!![]()
![]()
Ok hoe gaan we die site slopen
Ik neem aan dat de AIVD alle IP-nummers met bijbehorende gegevens van alle postende users heeft.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi man, zo'n site. Heb je ze allemaal netjes bij elkaar, die debielen. Hoef je ze niet meer op te gaan zoeken enzo.
Dat meisje zoekt gewoon een nerd dat haar huiswerk maakt.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef Moos. het volgende:Goed idee. In je eentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef Moos. het volgende:
Dat forum kapot trollen mag ook wel, aangezien we dat ook altijd op 't girlscene forum doen.
DDoS? Misschien moet je het voorleggen aan een botnetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In je eentje krijg je dat niet gedaan[b]Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:[/b]
Wukl schrijf je met een L en niet met een I
Zo, die zit, en die verwachte je nie
Google even op 'Old bugs: YaBB'. Vreugdenhil.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:48 schreef smegmanus het volgende:
Zieke bende.
Zijn er geen leuke exploits voor YABB 2.2.3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |