quote:Als kind was het voor mij helemaal moeilijk te ontdekken wat tongzoenen was. Mijn zus is 6 jaar ouder dan ik. Die was al met vriendjes uit enzo. Dus heb ik het met onze hond toen uitgetest. Ik moet er nu niet meer aan denken, dan vind ik het vies. maar als kind wilde ik het weten.
quote:Mooi verhaal Walker, je ziet waar nieuwsgierigheid toe leidt. Voor de hond was het ook nieuw natuurlijk.
quote:De PVV wil in een spoeddebat weer populistisch kabaal maken, het gaat inderdaad wat minder in de peilingen. De PVV, dáár schaam ik me voor als fatsoenlijke Nederlander!
Ik zie niets illegaals in de posts.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:07 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.martijn.org/mforum/YaBB.pl?num=1265475960
IP adressen achterhalen en oppakken?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als fatsoenlijke Nederlander.![]()
![]()
http://www.martijn.org/mforum/YaBB.pl?num=1260453066
Over welke van de zovele topics heb je hetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:31 schreef murp het volgende:
even kijken of dit topic open mag blijven
Dit is hééééél ziek.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:54 schreef PompTieDom het volgende:
ik ben 12 en wat is dit?
Het nadeel van die pedo's. Ze halen alle blijdschap en onschuld uit die kinderen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:41 schreef VaderVanJezus het volgende:
Jongetjes zijn NIET lelijk!(Read 810 times)
JustSomebody
Tiener
Ik vind dit een heeeeeel mooi jochie. Hij heeft alle blijdschap van de wereld in zijn oogjes.
Mochten de mods/admins dit liever niet hebben, verwijder deze post dan aub.
Waar zeg ik dat dan? Gewoon een nekschot voor die mensen lijkt me het beste.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zie niets illegaals in de posts.
Op Martijn of het forum?quote:
Forum, maar volgens mij mag dat eigenlijk helemaal niet op Fok.quote:
Juist, lijkt me een beter plan ja. Met z'n alle accounts aanmaken en trollen die zooi.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:58 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Gewoon dat hele forum terroriseren
juistquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Juist, lijkt me een beter plan ja. Met z'n alle accounts aanmaken en trollen die zooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |