Klopt, volgens buienradar is het hier minder dan een graad op het moment. Ik dacht dat we die sneeuw wel gehad zouden hebben maar het kleurt mooi wittig hier.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:48 schreef erkel het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de actuele dauwpunten in Groningen, want het sneeuw hier wel vrij hard en de temperatuur gaat redelijk snel naar beneden nu.
Hier (in Groningen) nog steeds natte sneeuw bij een actuele temp van +0,3. De temperatuur is in 2 uren gedaald met 4 graden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, volgens buienradar is het hier minder dan een graad op het moment. Ik dacht dat we die sneeuw wel gehad zouden hebben maar het kleurt mooi wittig hier.
Lol, vertel mij wat, ben net terug van de winkel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Hier (in Groningen) nog steeds natte sneeuw bij een actuele temp van +0,3. De temperatuur is in 2 uren gedaald met 4 graden.
Nee. Dat heb ik met die gekke vlekkenkaart van buienradar overigens nog geen moment gedaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:45 schreef lezzer het volgende:
Moeten we dat serieus nemen in het zuiden, die sneeuw?
Je weet maar nooitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:45 schreef lezzer het volgende:
Moeten we dat serieus nemen in het zuiden, die sneeuw?
Bij Brussel was 't vanmorgen toch even goed wit terwijl sneeuwradar ook aangaf dat 't zou sneeuwenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee. Dat heb ik met die gekke vlekkenkaart van buienradar overigens nog geen moment gedaan.
quote:Op veel plaatsen regen en motregen. In het noordoosten en oosten (natte) sneeuw. NESO geeft het niet helemaal goed aan. De sneeuw in het noordoosten wordt onderschat. Op passage van de trog vannacht een kans op een winterse bui. In de loop van de nacht wordt het vanuit het noorden droog.
Hirlam en KTG ontlopen elkaar niet veel. Vanavond achter het koufront vanuit het noord weer dalende temperaturen. Pas later in de nacht als de opklaringen het land binnentrekken zakken de temperaturen weer onder het vriespunt. Tegen de ochtend in de noordelijke helft van het land dan ook enkele graden onder nul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |