quote:AXEL - Bij woonwinkel Pot aan de Nieuwendijk in Axel is zondagmiddag grote schade ontstaan door het winterweer.
Volgens de politie is er schade ontstaan aan het dak doordat er een gedeelte is weggewaaid. Het pand is gelijk ontruimd voor de veiligheid van de mensen die binnen waren.
De brandweer is ter plekke om de assisteren.
Ja, dat zat er helaas wel in. Maar 'we'zagen hem al dagen van tevoren aankomen....quote:Op zondag 28 februari 2010 18:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Valt in NL wel mee, als ik dit lees: Spanje/Frankrijk maken zich op voor gevaarlijke winterstorm Xynthia
45 doden in rest van Europa.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:30 schreef psv01 het volgende:
Hier is de boom van de achterburen omgewaaid, net langs onze garage.
(eindhoven)
Wij hebben van de zomer weer zon en in de herfst zijn we verlost van die rotzooi.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:34 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nu hier dat grote rot ding nog, heb ik in de zomer weer wat zon in mijn tuin
Iemand die z´n kopje koffie op de radar heeft laten staanquote:Op zondag 28 februari 2010 19:16 schreef Kwaliteit het volgende:
WE GAAN ERAAN, WAT IS DIT IN VREDESNAAM
[ afbeelding ]
bron: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:16 schreef Kwaliteit het volgende:
WE GAAN ERAAN, WAT IS DIT IN VREDESNAAM
[ afbeelding ]
bron: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:55 schreef Mpdrichel het volgende:
[..]
Iemand die z´n kopje koffie op de radar heeft laten staan
Lijkt maar van korte duur te zijn.quote:
Hier!quote:
Oke, dat is wel balen dan.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier!
Hier viel het allemaal wel mee met de wind, Alleen in de avond even 7bft gehad, alleen heb ik niet veel van mee gekregen op de teller.
1: De gegevens nalde er soms uit en in de nacht zelfs aantal uren, console kon geen contact met het ISS en dus kon ik het fluiten.
2: Ik had ook nog eens best veel effect van het restaurant dak dus dat wauw ook niet echt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 07:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier!
Hier viel het allemaal wel mee met de wind, Alleen in de avond even 7bft gehad, alleen heb ik niet veel van mee gekregen op de teller.
1: De gegevens nalde er soms uit en in de nacht zelfs aantal uren, console kon geen contact met het ISS en dus kon ik het fluiten.
2: Ik had ook nog eens best veel effect van het restaurant dak dus dat wauw ook niet echt.
Lol ik bedoelde dus wou :dquote:
Van mij mag die kou ook wel wegblijven.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Burnie88 het volgende:
Hopelijk gaat die kouperiode meevallen... Dat zachte weer bevalt me prima. Hier schieten zelfs al weer wat bloempjes uit de grond.
Cool eindelijk wat sneeuw... nog niet gehad dit jaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:48 schreef INViCTuS het volgende:
Warmer weer ben ik ook wel aan toe... het is immers ook lente. Toch hebben we zelfs kans op sneeuw a.s vrijdag...
Ga daar maar van uit iddquote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef ACT-F het volgende:
Morgenochtend wordt het waarschijnlijk krabben.
Eerst gaat het regenen vrijdag en vrijdagavond sneeuw.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:43 schreef Frutsel het volgende:
Vrijdag nog altijd volop sneeuwkansen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |