quote:Op zondag 28 februari 2010 20:55 schreef Mpdrichel het volgende:
[..]
Iemand die z´n kopje koffie op de radar heeft laten staan
Lijkt maar van korte duur te zijn.quote:
Hier!quote:
Oke, dat is wel balen dan.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier!
Hier viel het allemaal wel mee met de wind, Alleen in de avond even 7bft gehad, alleen heb ik niet veel van mee gekregen op de teller.
1: De gegevens nalde er soms uit en in de nacht zelfs aantal uren, console kon geen contact met het ISS en dus kon ik het fluiten.
2: Ik had ook nog eens best veel effect van het restaurant dak dus dat wauw ook niet echt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 07:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier!
Hier viel het allemaal wel mee met de wind, Alleen in de avond even 7bft gehad, alleen heb ik niet veel van mee gekregen op de teller.
1: De gegevens nalde er soms uit en in de nacht zelfs aantal uren, console kon geen contact met het ISS en dus kon ik het fluiten.
2: Ik had ook nog eens best veel effect van het restaurant dak dus dat wauw ook niet echt.
Lol ik bedoelde dus wou :dquote:
Van mij mag die kou ook wel wegblijven.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Burnie88 het volgende:
Hopelijk gaat die kouperiode meevallen... Dat zachte weer bevalt me prima. Hier schieten zelfs al weer wat bloempjes uit de grond.
Cool eindelijk wat sneeuw... nog niet gehad dit jaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:48 schreef INViCTuS het volgende:
Warmer weer ben ik ook wel aan toe... het is immers ook lente. Toch hebben we zelfs kans op sneeuw a.s vrijdag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |