Ik heb nog geen uitnodiging gehad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jawel, en volgende week gaan we trouwen
Want normaal begrijp ik alles?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Dat we dit zeldzame moment nog mogen meemaken zeg
das goedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jawel, en volgende week gaan we trouwen
Nee, jij trouwt gezellig meequote:
die geef ik je donderdagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitnodiging gehad.![]()
[..]
Want normaal begrijp ik alles?
Samen de huwelijksnacht in?quote:
Damn! Wist niet dat je zo'n positief beeld van me had.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zijn we wel van je gewend ja.
Hoge verwachtingen enzo
Jaquote:
Nee, misschien had ik juist moeten gaan zuipen.quote:
Jij zal toch ook meedoen?quote:
quote:
stap eens buiten de afgebakende lijntjes , werkt bevrijdend...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan had je ook niet zo dom moeten zijn om Singles te vervangen door Solosingle.
Met je rare acties altijd.
Jaquote:
quote:
Ik ga echt niet met Tijn trouwen hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij zal toch ook meedoen?
Ga eens snel een jurk uitzoeken![]()
Oh, die heb je al
Ja ja, ik snap heel goed dat dat een hele eer isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:06 schreef vencodark het volgende:
Damn! Wist niet dat je zo'n positief beeld van me had.
Wie weet ben je strax helemaal into jurken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met Tijn trouwen hoor.![]()
Jurk heb ik nog niet.Maandag kijken.
Onheil en Sevenends. Catagorie teringherriequote:
Nee, dat is irritant en dan krijg je dat mensen het niet kunnen vinden en dat er een slot op komt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:07 schreef kitao het volgende:
[..]
stap eens buiten de afgebakende lijntjes , werkt bevrijdend...
Zou er niet teveel op rekenen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Wie weet ben je strax helemaal into jurken.
En spaghetti?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik verzorg de catering wel.
Erwtensoep enzo.
Zo ben ik
Over herrie gesporken: doe eens in mijn fotoboek kijken en dan de eerste drie linkjes onder de foto's. Ik ben benieuwd of je dat ook kent.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onheil en Sevenends. Catagorie teringherrie
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met Tijn trouwen hoor.![]()
Jurk heb ik nog niet.Maandag kijken.
Precies!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik lijk zeker niet op Johnny of The lizzard men.
Hahaha das wel heel lief van jequote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik verzorg de catering wel.
Erwtensoep enzo.
Zo ben ik
publiekelijk te koop zetten of gezet te worden zit ik niet meer op te wachten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je iemand op fok geweldig vind of denkt te vinden, waarom moet dát zo geshowt worden?
Je deed hetzelfde, maar dan was het geslijm of weet ik het wat.
Maar goed, jouw mening. Ik ben het iig niet met je eens.
Ja die band ken ik wel. Een keer live gezien als voorprogramma. Nog geen cd's van.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Over herrie gesporken: doe eens in mijn fotoboek kijken en dan de eerste drie linkjes onder de foto's. Ik ben benieuwd of je dat ook kent.
Of als DJ..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hahaha das wel heel lief van je
Oh ja, die ken ik wel.quote:
Ja maar, ja maar ik ben heel lief en aardigquote:
Cradle Of Filthquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja die band ken ik wel. Een keer live gezien als voorprogramma. Nog geen cd's van.
En hoe moet ik dat anders doen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je iemand op fok geweldig vind of denkt te vinden, waarom moet dát zo geshowt worden?
Je deed hetzelfde, maar dan was het geslijm of weet ik het wat.
Maar goed, jouw mening. Ik ben het iig niet met je eens.
quote:
weet je, je hebt helemaal gelijk , maar voor hetzelfde geld gaat die Zug ineens naar Enschede....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is irritant en dan krijg je dat mensen het niet kunnen vinden en dat er een slot op komt.
Of sta je op een station ook altijd op het spoor op de trein te wachten onder het motto van : stap eens buiten de afgebakende lijntjes
Nee, je begint gewoon met [Singles]quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:18 schreef kitao het volgende:
[..]
weet je, je hebt helemaal gelijk , maar voor hetzelfde geld gaat die Zug ineens naar Enschede....
![]()
Volgende keer als ik in mijn eentje heel de nasleepnacht het volk loop te voorzien van clips dan noem ik het Solo(singles).
Dan hebben ze geen bril nodig om het terug te vinden.
Ahhhhquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar ik ben heel lief en aardig![]()
Mijn hart is gebroken
Dream Theater.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Cradle Of Filth
Dream Theater
Welke bedoel je?
pmquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat anders doen?![]()
Da's toch heel wat anders dan dat je elkaar in het echt al gezien hebt en elkaars nummer hebt.
Wat is er nu met Enschede?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:18 schreef kitao het volgende:
[..]
weet je, je hebt helemaal gelijk , maar voor hetzelfde geld gaat die Zug ineens naar Enschede....
![]()
Volgende keer als ik in mijn eentje heel de nasleepnacht het volk loop te voorzien van clips dan noem ik het Solo(singles).
Dan hebben ze geen bril nodig om het terug te vinden.
Oehhh, mag ik er ook 1quote:
Dankjequote:
Anders doen? Gaat niet om anders doen. Maar je hebt nu commentaar gegeven op 2 mensen die soms weleens lief tegen elkaar doen. Persoonlijk vind ik het erg meevallen met het 'geslijm of geplak'.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat anders doen?![]()
Da's toch heel wat anders dan dat je elkaar in het echt al gezien hebt en elkaars nummer hebt.
Ow.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe moet je dat anders doen? Via de pm
Ik ben wel het Alfa-mannetje hequote:
Daar zal ie vast geen problemen mee hebben...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben wel het Alfa-mannetje he
Ja klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Anders doen? Gaat niet om anders doen. Maar je hebt nu commentaar gegeven op 2 mensen die soms weleens lief tegen elkaar doen. Persoonlijk vind ik het erg meevallen met het 'geslijm of geplak'.
Jij bent nu gewoon chagrijnig (dat gaf je eerder ongeveer aan) en je reageert je eigen frustraties op hun af. Zo lijkt het iig.
En wat betekend dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben wel het Alfa-mannetje he
Dan had je dat wel dmv een eentje gezienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow.![]()
![]()
Ik dacht dat je mij een pm gestuurd had.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja klopt.![]()
Iets met druppel en hele volle emmer.
Nou ja, dat gebeurt wel eens zo dus vandaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had je dat wel dmv een eentje gezien
Vind het zo onzinnig om hier te vertellen dat ik iemand een pm heb gestuurd
Samzz?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:23 schreef kitao het volgende:
iemand was/is aardig tegen mij en die komt uit Enschede.
Aye Aye Sir !quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je begint gewoon met [Singles]
Dat is duidelijk en wat je er achter plant boeit niet.
Waarom niet? Ik kreeg tijdje terug pm van iemand waarin stond dat ze vond dat ik een tof en stoer wijf was.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:25 schreef RealZeus het volgende:
Maar dan nog: je kunt toch niet plompverloren zeggen dat je iemand leuk vindt/lijkt?
Ja en dat vind ik raar van die mensen )quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ja, dat gebeurt wel eens zo dus vandaar.![]()
En ik maar naar dat envelopje kijken.
Maar dan nog: je kunt toch niet plompverloren zeggen dat je iemand leuk vindt/lijkt?
quote:
Dus ik sta op de tweede plaats enzo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Alfa-mannetje = dominant.
Meestal leider van een kudde/groep/etc.
Of krea.quote:
Was inderdaad geweldige muziekquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dream Theater.Symphony X heeft met Dream Theater getourt een paar jaar geleden.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:27 schreef Cue_ het volgende:
En een pm staat niet 1 op 1 gelijk aan "ik vind je geweldig.. neuken/daten? "
Anders heb ik al veel mensen moeten daten
Ik maak het altijd weer veel te groot.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik raar van die mensen )
Tuurlijk wel. Of dan zeg je het niet zo rechtstreeks, maar dn pm je gewoon over iets. Waar het op dat moment over gaat of wat dan ook. Is allemaal niet zo moeilijk en je moet het allemaal niet zo zwaar erop tillen. Of je gaat via de fobo contact zoeken. Genoeg wegen
Beter dan niets hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik sta op de tweede plaats enzo.
Waarom niet? Je kan het aankleden als compliment bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ja, dat gebeurt wel eens zo dus vandaar.![]()
En ik maar naar dat envelopje kijken.
Da's toch veel te direct?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik kreeg tijdje terug pm van iemand waarin stond dat ze vond dat ik een tof en stoer wijf was.
En ik zei laatst ook tegen iemand dat ik hm wel leuk persoon vind.
Je kan er enkel zelf dingen aan doen en dat kan met ingang van vandaag. Al is het alleen maar heel langzaam je denkwijze veranderen of wat dan ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik maak het altijd weer veel te groot.![]()
Maar als het goed is gaat daar wat aan gebeuren en ik hoop snel.![]()
En ik hoop vooral dat het werkt.![]()
En ik had het zeker tien jaar eerder willen weten.
Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:27 schreef RealZeus het volgende:
Nee, tot nu toe is het een kutjaar en ik hoop dat de rest van het jaar beter word.
Wat is er mis met direct? Ben jij er vanaf, dan weet zij het en kan ze erop reageren. Ik vond het wel lekker om het gezegd te hebben. Nergens meer omheen draaien enzo.quote:
Dan nog. Dan heb ik wat gezellige gesprekjes en meer krijg ik er niet uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kan het aankleden als compliment bijvoorbeeld.
Zo'n collega met smaak wil ik ook welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Was inderdaad geweldige muziek
Alhoewel ik op dit moment Rapalje en Omnia zit te luisteren, maar misschien zo weer wat rhapsody, Luca turilli of Dream Theater, ligt aan de bui van me collega
Ligt er aan.quote:
Hoezo? Ik heb dat soort PM's wel vaker gestuurdquote:
Nee, toen wist ik niet wat ik nu weet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan er enkel zelf dingen aan doen en dat kan met ingang van vandaag. Al is het alleen maar heel langzaam je denkwijze veranderen of wat dan ook.
Uh niet om te zeuren, maar volgens mij zijn deze dingen je wss 5 jaar geleden ook wel gezegd op fok. Maar ben blij dat je het nu zelf ook langzaam gaat inzien
Ja dat je faalangst hebt weet je nu toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, toen wist ik niet wat ik nu weet.
Ik ook, maar te laat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb dat soort PM's wel vaker gestuurd
Je hebt iig al een leuk gesprekje. Zie dat als oefening voor contact IRL. En wie weet komt er volgende keer wel iets leuks uit voort.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog. Dan heb ik wat gezellige gesprekjes en meer krijg ik er niet uit.
Niet alles, maar wel veel. De puzzelstukjes vallen wel op hun plaats.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat je faalangst hebt weet je nu toch?
Maar daar kan je echt niet alles aan toewijzen hoor (vind ik in ieder geval)
Dat het nu een naampje heeft, maakt het niet anders. Ik deel de mening van Cue dat de boodschap vijf jaar geleden niet anders was, maar de manier waarop jij erin zat wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:31 schreef RealZeus het volgende:
Nee, toen wist ik niet wat ik nu weet.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:32 schreef Cue_ het volgende:
En zo direct zijn is echt niet erg hoor RZ.. dat zijn juist de leuke onverwachte pm's
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het nu een naampje heeft, maakt het niet anders. Ik deel de mening van Cue dat de boodschap vijf jaar geleden niet anders was, maar de manier waarop jij erin zat wel.
Joh, dat gezwam altijd van jouw van "ik ben te laat" Ik stuur vrijwel al mijn PM's zonder enkele bijbedoeling. En van de 50 vrouwen die ik er ooit 1 heb gestuurd, is er 1 echt blijven hangenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar te laat.Op het moment dat ik zoiets had van: ik heb toch niks meer te verliezen.
Inderdaad helemaal mee eensquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het nu een naampje heeft, maakt het niet anders. Ik deel de mening van Cue dat de boodschap vijf jaar geleden niet anders was, maar de manier waarop jij erin zat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |