Ik heb nog geen uitnodiging gehad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jawel, en volgende week gaan we trouwen
Want normaal begrijp ik alles?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Dat we dit zeldzame moment nog mogen meemaken zeg
das goedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jawel, en volgende week gaan we trouwen
Nee, jij trouwt gezellig meequote:
die geef ik je donderdagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitnodiging gehad.![]()
[..]
Want normaal begrijp ik alles?
Samen de huwelijksnacht in?quote:
Damn! Wist niet dat je zo'n positief beeld van me had.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zijn we wel van je gewend ja.
Hoge verwachtingen enzo
Jaquote:
Nee, misschien had ik juist moeten gaan zuipen.quote:
Jij zal toch ook meedoen?quote:
quote:
stap eens buiten de afgebakende lijntjes , werkt bevrijdend...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan had je ook niet zo dom moeten zijn om Singles te vervangen door Solosingle.
Met je rare acties altijd.
Jaquote:
quote:
Ik ga echt niet met Tijn trouwen hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij zal toch ook meedoen?
Ga eens snel een jurk uitzoeken![]()
Oh, die heb je al
Ja ja, ik snap heel goed dat dat een hele eer isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:06 schreef vencodark het volgende:
Damn! Wist niet dat je zo'n positief beeld van me had.
Wie weet ben je strax helemaal into jurken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met Tijn trouwen hoor.![]()
Jurk heb ik nog niet.Maandag kijken.
Onheil en Sevenends. Catagorie teringherriequote:
Nee, dat is irritant en dan krijg je dat mensen het niet kunnen vinden en dat er een slot op komt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:07 schreef kitao het volgende:
[..]
stap eens buiten de afgebakende lijntjes , werkt bevrijdend...
Zou er niet teveel op rekenen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Wie weet ben je strax helemaal into jurken.
En spaghetti?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik verzorg de catering wel.
Erwtensoep enzo.
Zo ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |