Auto's rijden toch welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze woont, in vergelijking met de rest van fok, bij me om de hoek.
Je bent gewoon veel te kieskeurig.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:46 schreef vencodark het volgende:
Kijk, voor shoppen reis ik wel ver.En nog niet slagen voor kleding. Kutstad!
Ik heb al genoeg kinderenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij houdt van je en wil graag kindjes met je maken.Zoiets!
Ik ben overal kieskeurig in. Weet je toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent gewoon veel te kieskeurig.
Das waar! Straks krijg je nog een tweeling.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg kinderen![]()
voor voorlopig
De horrorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das waar! Straks krijg je nog een tweeling.
Dat gedrag is hier altijd geweest..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:48 schreef RealZeus het volgende:
Echt, kan er geen reeks komen voor stelletjes? Dit was één van de weinige plekken die verschoond was van dat kleffie en beffie gedrag. Met de nadruk op was.
jezus man! moet je ongesteld worden ofzo?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:48 schreef RealZeus het volgende:![]()
Oh, gaan we dat hele spelletje weer krijgen?
Eerst net doen of we allemaal gek zijn(Nee hoor, er is niks) en dan duurt het nog even en dan is het weer één en al![]()
![]()
posts en ik vind je zo lief. * kwijl,drup .
![]()
Echt, kan er geen reeks komen voor stelletjes? Dit was één van de weinige plekken die verschoond was van dat kleffie en beffie gedrag. Met de nadruk op was.
Krengel: mannen worden niet ongesteld. Heb jij nooit opgelet bij biologie?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
jezus man! moet je ongesteld worden ofzo?
De jaloezie druipt er van afquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:48 schreef RealZeus het volgende:![]()
Oh, gaan we dat hele spelletje weer krijgen?
Eerst net doen of we allemaal gek zijn(Nee hoor, er is niks) en dan duurt het nog even en dan is het weer één en al![]()
![]()
posts en ik vind je zo lief. * kwijl,drup .
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar denk eens aan de liefde die je terugkrijgt!
Nee, ik word echt schijtziek van dat geklef de hele tijd. Eerst die Kardinaal en lotusss, nou jullie weer.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
jezus man! moet je ongesteld worden ofzo?
Idd! jij .. jij..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Brr, wat gebeurde er indd. met me.![]()
Help...
hij gedraagd zich als een wijf nu. ff en ik lopen toch niet overdreven te kleffen hierquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Krengel: mannen worden niet ongesteld. Heb jij nooit opgelet bij biologie?
Kokende eitjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Brr, wat gebeurde er indd. met me.![]()
Help...
Het was je niet opgevallen dat jij tegen Sammz, krengel en nog wel meer vrouwen loopt te kwijlen? Hartjes hier, kusjes daar. Je deed EXACT hetzelfde. Stukje zelfreflectie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik word echt schijtziek van dat geklef de hele tijd. Eerst die Kardinaal en lotusss, nou jullie weer.
Doe dat lekker op msn of zo.
Het lijkt verdomme OUD wel met dat kusjekroel gehalte hier.
En net wat ik zeg: in SINGLES was het één van de weinige plekken waar ik het niet tegen kwam.
Ja...eerst jurken, nog kind-adoratie uitspraken. Straks ga ik nog een vlot kort kapsel nemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd! jij .. jij..
ga je mond eens spoelen ofzo!!
Nee, dat valt wel meequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
hij gedraagd zich als een wijf nu. ff en ik lopen toch niet overdreven te kleffen hier
Zie mijn stukje aan krengelquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:54 schreef vencodark het volgende:
Het was je niet opgevallen dat jij tegen Sammz, krengel en nog wel meer vrouwen loopt te kwijlen? Hartjes hier, kusjes daar. Je deed EXACT hetzelfde. Stukje zelfreflectie.
Doen DOEN DOEN!!quote:Ja...eerst jurken, nog kind-adoratie uitspraken. Straks ga ik nog een vlot kort kapsel nemen.
Nee, ik stoor me er totaal niet aan. Het is best lief zo nu en dan. Ik klef ook weleens met Cue.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
hij gedraagd zich als een wijf nu. ff en ik lopen toch niet overdreven te kleffen hier
zegt diegene die me overlade metquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik word echt schijtziek van dat geklef de hele tijd. Eerst die Kardinaal en lotusss, nou jullie weer.
En net wat ik zeg: in SINGLES was het één van de weinige plekken waar ik het niet tegen kwam.
Gatver Cue!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie mijn stukje aan krengel
[..]
Doen DOEN DOEN!!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
RZ is ook de enige die hier over zeurt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik stoor me er totaal niet aan. Het is best lief zo nu en dan. Ik klef ook weleens met Cue.![]()
Maar daar hoor ik niemand over.
Dat doe ik wel nadat je je haar eraf hebt gehaaldquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gatver Cue!Jij moet mijn redden van mijn burgerlijke truttigheid!
Cue_ heeft genoeg van de mannen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik wel nadat je je haar eraf hebt gehaald
Dan is het te laat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach ik vind dat soort gedoe ook wel eens irritant (En nee, doel nu niet op jullie ofzo)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
RZ is ook de enige die hier over zeurt.
Wat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Cue_ heeft genoeg van de mannen?
Ze zei het tegen mij.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pittig kort kapsel![]()
[ afbeelding ]
Dan had je ook niet zo dom moeten zijn om Singles te vervangen door Solosingle.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:58 schreef kitao het volgende:
Heel de nacht mijn best gedaan om vrijwel in m'n eentje dat topic vol te krijgen, wat gebeurt ?
Precies , een slotje.
(vind niet erg was toch gabber....)
Nvmquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze zei het tegen mij.Waarom zou zij de mannen dan zat zijn?
Als je iemand op fok geweldig vind of denkt te vinden, waarom moet dát zo geshowt worden?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:59 schreef RealZeus het volgende:
Als je wat hebt of bijna hebt, waarom moet je dat hier dan zo etaleren?
zucht.. na een eerste date heb je toch nog geen relatiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:59 schreef RealZeus het volgende:
Het heet toch Singles hier? Geen Stelletjes? En ik vind het al heel lang bloedirritant. Dan denk ik: ik weet nu wel dat ze wat hebben of bijna wat hebben![]()
Wat is de essentie van dit topic nog als er allemaalposts in staan?
En ja, ik heb het ook gedaan, maar dan zit er inderdaad niks achter. Als je wat hebt of bijna hebt, waarom moet je dat hier dan zo etaleren?
Oooh dat had ik nooit begrepen joh.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nvm
haar afhalen -> mannen zat -> lesbo
Ga eensch heel snel terug naar bed jij! Kom terug, en stap dan met de juiste been uit bedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan had je ook niet zo dom moeten zijn om Singles te vervangen door Solosingle.
Met je rare acties altijd.
Jawel, en volgende week gaan we trouwenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
zucht.. na een eerste date heb je toch nog geen relatie
Dat we dit zeldzame moment nog mogen meemaken zegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh dat had ik nooit begrepen joh.
In de wereld van RZ wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
zucht.. na een eerste date heb je toch nog geen relatie
Mag ik getuigen zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jawel, en volgende week gaan we trouwen
Hey Tijnquote:
Ik heb nog geen uitnodiging gehad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Want normaal begrijp ik alles?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Dat we dit zeldzame moment nog mogen meemaken zeg
das goedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, jij trouwt gezellig meequote:
die geef ik je donderdagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitnodiging gehad.![]()
[..]
Want normaal begrijp ik alles?
Samen de huwelijksnacht in?quote:
Damn! Wist niet dat je zo'n positief beeld van me had.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zijn we wel van je gewend ja.
Hoge verwachtingen enzo
Jaquote:
Nee, misschien had ik juist moeten gaan zuipen.quote:
Jij zal toch ook meedoen?quote:
quote:
stap eens buiten de afgebakende lijntjes , werkt bevrijdend...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan had je ook niet zo dom moeten zijn om Singles te vervangen door Solosingle.
Met je rare acties altijd.
Jaquote:
quote:
Ik ga echt niet met Tijn trouwen hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij zal toch ook meedoen?
Ga eens snel een jurk uitzoeken![]()
Oh, die heb je al
Ja ja, ik snap heel goed dat dat een hele eer isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:06 schreef vencodark het volgende:
Damn! Wist niet dat je zo'n positief beeld van me had.
Wie weet ben je strax helemaal into jurken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met Tijn trouwen hoor.![]()
Jurk heb ik nog niet.Maandag kijken.
Onheil en Sevenends. Catagorie teringherriequote:
Nee, dat is irritant en dan krijg je dat mensen het niet kunnen vinden en dat er een slot op komt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:07 schreef kitao het volgende:
[..]
stap eens buiten de afgebakende lijntjes , werkt bevrijdend...
Zou er niet teveel op rekenen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Wie weet ben je strax helemaal into jurken.
En spaghetti?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik verzorg de catering wel.
Erwtensoep enzo.
Zo ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |